Ilmeisesti... Soriiiiii....Nyt mulla lakkas toimimasta pöllikkönää sen
Mut jos se ei vieläkää toimi kaikilla, niin ääääää en saa mun leffakamuun yhteyttä millää sitte..
Ilmeisesti... Soriiiiii....Nyt mulla lakkas toimimasta pöllikkönää sen
No mun pitäski opiskella eli hyvä vaan mitä vähemmän pääsen someenIlmeisesti... Soriiiiii....
Mut jos se ei vieläkää toimi kaikilla, niin ääääää en saa mun leffakamuun yhteyttä millää sitte..
Enköhän mä jossain vaiheessa. Se on pellollaki kyllä varmaa vielä, että ei mulla sinäänsä mitää hätää ooNo mun pitäski opiskella eli hyvä vaan mitä vähemmän pääsen someen
Toivottavasti saat kaverin kiinni
Lähden just tulemaanTytär kysyi lähdenkö Ikeaan. Vastasin etten ehdi kun leivon pullaa. Meni 10min kun nuoripari singahti taloon. Pulla on kuulemma kutsu kylään.
Mulla on pullaa muttei kukaan tullut kylään!Tytär kysyi lähdenkö Ikeaan. Vastasin etten ehdi kun leivon pullaa. Meni 10min kun nuoripari singahti taloon. Pulla on kuulemma kutsu kylään.
Mie huomasin valitettavasti saman tarjouksen ja vielä tuhoisampaa on se, että miulla on moinen kauppa lähettyvillä .
K-Supermarketeissa on Ben & Jerrys jäätelöt kivassa tarjouksessa. Mut eipä oo meidän kodin lähellä moista kauppaa. Eivät taida pysyä sulana kun kymmenien kilometrien päästä kuljettaa.
Tää on melkein niinkuin syrjintää minusta.
Saikkuauskomatonta mutta totta. iha hirvee päänsärky.
Jaa häh? *puhaltaa varmuuden vuoksi*uskomatonta mutta totta. iha hirvee päänsärky.
en halua. mutta viimeks on päähän sattunu vuonna, no en edes muista millon.Saikkua
Ei siulla oo päätäuskomatonta mutta totta. iha hirvee päänsärky.
puhalla mieluummin vaikka 3 kertaa.Jaa häh? *puhaltaa varmuuden vuoksi*
Perhanan pulla, käyttikö se salaa sun puhelinta vaiTytär kysyi lähdenkö Ikeaan. Vastasin etten ehdi kun leivon pullaa. Meni 10min kun nuoripari singahti taloon. Pulla on kuulemma kutsu kylään.
huomasit varmaan tuon "uskomatonta mutta totta"Ei siulla oo päätä
Aavesärkyä?uskomatonta mutta totta. iha hirvee päänsärky.
Onhan tämäNöööyyyyyyyyy. Mun face kaatu, ainutki sosiaalinen elämä meni siinä
Huomasin . En uskaltanut esittää tarkentavaa kysymystä mistä päästä puhutaanhuomasit varmaan tuon "uskomatonta mutta totta"
Laitoinko liikaa hiivaa, taikina kävi mun puhelimellaPerhanan pulla, käyttikö se salaa sun puhelinta vai
Kuulostaa illuminaatin juoniltaLaitoinko liikaa hiivaa, taikina kävi mun puhelimella
mulla olis tarkentava kuva aiheesta, missä selviäis asia hyvin (vaatteet on kuvassa päällä). mutta tunnistettavuus syistä en halua julkisesti sitä esitellä.Huomasin . En uskaltanut esittää tarkentavaa kysymystä mistä päästä puhutaan
Pitäskö esittää teoria Echon ketjussa?Kuulostaa illuminaatin juonilta