The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
no se oli oppi kirja vastaus. mutta mutta puolustus voi tarkoittaa myös päästää syvälle sisään ja lyödä pihti kiinni vihollisen ollessaan voimakkaammillaan. mutta tulevaisuutta ajatellen sai neuvostoliitto tilaisuuden laajentaa ajan mennessä hitlerin syyttämiseen. klassista sota strategista ajattelua. saada toinen syylliseksi ja itse esiintyä vapauden tuojana?. mutta kummasta sun ope tykkää enempi omasta ajattelusta vai papukaijja vastauksista?
Oppimateriaalissa lukee mikä sopimus tehtiin ja kenen kanssa, mitä sen jälkeen tapahtu jne. Mut ihan terveellä päättelykyvyllä ja sisälukutaidolla voi aika vaivattomasti ymmärtää, että Saksan sopimus oli NL:lle paljon hyödyllisempi kuin länsivaltojen tarjoama sopimus liitoutua Saksaa vastaan.
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
vierailija
Tottahan Stalinilla oli tarve kiinnittää kaikki huomio Hitleriin että omat tekemiset jäis vähemmälle huomiolle mutta en millään jaksa uskoa että se olis tahalleen päästäny Saksan ihan Moskovan porteille Pietrin piirityksestä puhumattakaan
no siihen johti taas se että tapatti vainoharhaisuudessaan kaikki parhaat upseerinsa ja sota strategikkona oli umpi surkea kaikki pienetkin toimet olivat tehtävä hänen fiiliksensä mukaan. vasta moskovaan lähestyttäessä luopui "jumaluus" tunteestaan ja antoi itsenäiseen työskentelyyn rintamilla mahdollisuuden. lisäks kun sekopää oli luotti materian voimaan eikä mihinkään suunnitelmaan. selväpäisenä sitten kykeni järkevämpään ajatteluun. koska jos teoria nl sai 2 vuotta aikaa linnoittaa puolustustaan ja sen takia sopi. sillä ihmismateriaalilla ja tuotanto kapasiteetilla ois voinnu hetkessä rakentaa isot linnoitukset jnee. mutta ehkä stalin halusi näyttää maailmalle kuinka hän on kärsinyt saksaa vastaan ja saada samalla lisättyä omia maitaan muun maailman "siunatessa" tämän.
 
pakko kysyä että mitä ne on ?
Lauma akkoja jotka pitää lakisääteisiä saikkuja vähintään joka toinen viikko. Silloin kun ne sattuu olemaan töissä niiden työajasta melkoinen osa menee päivitellessä exän toimintaa tai lapsen aamupaskan väriä. Myös hurtan agility-treenit on suosittu puheenaihe. Jos niille vihjaa että töitä ois enemmän kuin ehditään tekemään, ne alkaa luettelemaan kaiken mitä on viikon aikana tehneet ja stressaantuu niin että pitää jäädä saikulle.
 
vierailija
ja koska puolustusta ei järjestetty niin loogisuuden mukaan stalin halusi päästää hitlerin sisään. murskata hänet saada arvostusta ja lisä maita kerrassaan suunnitelma. koska noin tapahtui
 
vierailija
ja koska puolustusta ei järjestetty niin loogisuuden mukaan stalin halusi päästää hitlerin sisään. murskata hänet saada arvostusta ja lisä maita kerrassaan suunnitelma. koska noin tapahtui
lisäksi ei stalinkaan niin tyhmä voinnu olla että kun hitler tapattaa omassa maassaan kommunisteja heittää vankilaan ja puhuu rutosta. ni yhtäkkiä hitler diggais heistä. lisäksi länsi sai näpäytyksen hitlerin voittaessa nämä. polvillaan käytännössä anelivat stalinia.
 
Lauma akkoja jotka pitää lakisääteisiä saikkuja vähintään joka toinen viikko. Silloin kun ne sattuu olemaan töissä niiden työajasta melkoinen osa menee päivitellessä exän toimintaa tai lapsen aamupaskan väriä. Myös hurtan agility-treenit on suosittu puheenaihe. Jos niille vihjaa että töitä ois enemmän kuin ehditään tekemään, ne alkaa luettelemaan kaiken mitä on viikon aikana tehneet ja stressaantuu niin että pitää jäädä saikulle.
o_O
mä voin tulla tiimiin niin loppuu tyhjänpäiväset lätinät. saikullaki olin vissiin pari vuotta sitte viimeks. sressitä sen verran että lainaan jotain tuntematonta suuruutta joka sano että "toimin parhaiten paineessa".
koirista en välitä ja existä en edes halua puhua. :ROFLMAO:
 
o_O
mä voin tulla tiimiin niin loppuu tyhjänpäiväset lätinät. saikullaki olin vissiin pari vuotta sitte viimeks. sressitä sen verran että lainaan jotain tuntematonta suuruutta joka sano että "toimin parhaiten paineessa".
koirista en välitä ja existä en edes halua puhua. :ROFLMAO:
Mä en missään nimessä moiti sairaita ihmisiä, ihmettelen vaan hiukan miten 4/10 on noin usein sairastavia. Ei voi johtua minusta koska sairaustilastot oli samanlaiset jo vuosia ennenkuin minä tulin messiin
 
o_O
mä voin tulla tiimiin niin loppuu tyhjänpäiväset lätinät. saikullaki olin vissiin pari vuotta sitte viimeks. sressitä sen verran että lainaan jotain tuntematonta suuruutta joka sano että "toimin parhaiten paineessa".
koirista en välitä ja existä en edes halua puhua. :ROFLMAO:
minä taidan olla meillä töissä ainoa sinkku koiranomistaja.ja eniten kyl ylitöitä kertyy. jos päivä venyy pitkäksi tai pukkaa reissua niin saan hakea haukun matkaan ettei tarvi toisen yksin olla. tuo haukku on kyl varmaan ollut enemmän töissä kun moni ihminen, ja nykyään kyl tarpeellinenkin kun ain kun silmä välttää niin joku on tutkimassa tuota huoltopirssiä.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä