Todisteita voi aina osoittaa yv-lootaanmulla olis tarkentava kuva aiheesta, missä selviäis asia hyvin (vaatteet on kuvassa päällä). mutta tunnistettavuus syistä en halua julkisesti sitä esitellä.
Todisteita voi aina osoittaa yv-lootaanmulla olis tarkentava kuva aiheesta, missä selviäis asia hyvin (vaatteet on kuvassa päällä). mutta tunnistettavuus syistä en halua julkisesti sitä esitellä.
Äläs nyt! Ei feissari oo kaikki netin kautta koettava sosiaalinen elämä. Onhan Kakspluskin! Öh.
SuosittelenPitäskö esittää teoria Echon ketjussa?
jos ei tänään, tuo tais jo suuttua mulle.Suosittelen
No, haitaneeko tuo mittää jos suutahtijos ei tänään, tuo tais jo suuttua mulle.
AINA on jotain paheksuttavaa.No, iltaa taas
Paheksuttavaa, onko sitä tänä iltana ketjussa?
HÄHG?
ikinä en oo ollu vääryyttä vastaanTuhmia kuvia voi aina osoittaa ruutiksen yv-lootaan
Anteeks, olin koulussa Kersaki piti hakee tarhasta, eivät antaneet jättää viikonlopuksi sinne.Minne kaikki menivät?
AINA on jotain paheksuttavaa.
Anteeks, olin koulussa Kersaki piti hakee tarhasta, eivät antaneet jättää viikonlopuksi sinne.
Ei miulla vaan sellaisia oleikinä en oo ollu vääryyttä vastaan
Auoikko liikaa päätä? Tai jotainjos ei tänään, tuo tais jo suuttua mulle.
Mut nyt puhuttiin päättömän kuvista. En tienny että tykkäät miehistäkiikinä en oo ollu vääryyttä vastaan
No niinpä. Mut me joudutaan kuitenki vaihtaan tarhaa ens vuonna ko tuolta loppuu iltahoito, niin sama kai se sille.Jo on huono tarha
Saat lisää mustelmiaHöh, joko kerroin, että sain kirjeitse kutsun mennä meilahteen sisään osastolle joiksikin päiviksi 1.10 alkaen?
Tekevät taas lisää kokeita ja tutkimuksia ja aloittavat uuden lääkityksen
Joku aika sitten vasta kotiuduinMinne kaikki menivät?
Tarjolla saattaisi olla kymppitonni jos ollaan oikein reippaita tänäänNo, iltaa taas
Paheksuttavaa, onko sitä tänä iltana ketjussa?
HÄHG?
Joko sä nyt olet narskauttanutuskomatonta mutta totta. iha hirvee päänsärky.
laitanko heti tilinumeroaTarjolla saattaisi olla kymppitonni jos ollaan oikein reippaita tänään
Varmaan silloin kun sun pää lähtien halua. mutta viimeks on päähän sattunu vuonna, no en edes muista millon.
sitäpaitsi mulla on nyt vapaata.
sorry, käsitin väärinMut nyt puhuttiin päättömän kuvista. En tienny että tykkäät miehistäki