The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
käytännössä tälläsiä ei pitäis kirjottaa ollenkaan. kuvitellaanpas että joku tuntematon käy ojentamassa ämpäriä ja kirjotukset täältä tulee tietoon. siinä on sitte ketjullinen kirjottajia syyllisiä. :eek:
Mielelläni :rolleyes:


Ei vaan, en mää irl mitään semmosta toivo. Ei siitä ois mitään hyötyä, enkä haluais omalletunnolleni tommosia.
 
Huomenta. :coffee: Oli pakko nousta ajoissa, jos tänään iltasella tulis vaikka jossain kohti uni, eikä menis seuraavaki yö sitte valvomiseks..

Kauheesti te ootte kirjotellu ko 10 000 alkaa jo häämöttää, tarviikohan mun aktivoitua, ettei mee kymppibileet sivu suun..

Tosin sit vaan pitää toivoa, että mun epävarma leffaseura ei pääse illalla tulee, muuten missaan saletisti... :D
 
millanen tehtävä? ja mitä siinä pitää tehdä?
Tulkita toisen maailmansodan aikaista poliittista pilapiirrosta ja piirtäjän sanomaa Münchenin sopimuksesta, ja analysoida länsivaltojen, Saksan ja Neuvostoliiton välisten suhteiden kehittymistä vuonna -39, ja niiden motiiveja eri tilanteisiin/sopimuksiin sekä viimeistä pisaraa, joka johti sodan syttymiseen. Iisibiisi :D
 
Musta tulee kohta varmaan erakkorapu, ku musta on tullu epäsosiaalinen, enkä jaksa keskustella juuri kenenkään kanssa mitään. :cry:

Miten voikin taas olla niin pirun hankalaa kysellä vaikka kuulumisia ja vaihtaa pari sanaa ihmisten kanssa. o_O

Jos se mun leffaseura vaikka kykenis tänää raahautuu tänne, nii josko sitä vaikka taas vähä sosialistuis.
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
vierailija
Tulkita toisen maailmansodan aikaista poliittista pilapiirrosta ja piirtäjän sanomaa Münchenin sopimuksesta, ja analysoida länsivaltojen, Saksan ja Neuvostoliiton välisten suhteiden kehittymistä vuonna -39, ja niiden motiiveja eri tilanteisiin/sopimuksiin sekä viimeistä pisaraa, joka johti sodan syttymiseen. Iisibiisi :D
laitakko sen kuvan. tota menneisyyttä voit verrata nykyhetkeen ja miten ensimäisestä maailmansodasta lähtien hallitus aiheutti sekaannusta ja turvattomuutta kansalleen. sitten tuli hitler joka käytti ihmisten pelkoa hyväkseen ja valitsi helpoimman tien syyllistämällä yhtä kansan osaa. loi illuusion johon oli mukava tyytyä kun oma perse näytti turvatulta. ihmisten oma itsekkyys johtaa hirmu hallintojen syntyyn. noh saksa halus "rauhassa" valloittaa maailman eikä jäädä kahden rintaman väliin vaan 1 maa kerrallaan. lisäksi sopimalla neuvostoliiton kanssa aiheutti epävarmuutta ja pelkoa muissa maissa?. sotaan johtaa aina se väärän illuusion luominen yhdestä maailmasta joka mukamas tapahtuu väkivallan kautta. kun ainoo tie saada maailma yhdeksi on rakkauden tie :) ei valloittaminen ja orjuus. mut kun miettii mitä se sopimus sinua hyödyttää ymmärrät miksi erilaisia sopimuksia tehdään. muistaen että tilanne on aina eri ja missä olo suhteissa sopimus tehdään?
 
vierailija
ironista mutta jos hitler olisi keskittynyt arkkitehtuurin kautta rakentamiseen olisi maailma monumenttaalisesti aivan huikea oon nähny niitä ideoita ja ajatuksia paperilla.
 
ironista mutta jos hitler olisi keskittynyt arkkitehtuurin kautta rakentamiseen olisi maailma monumenttaalisesti aivan huikea oon nähny niitä ideoita ja ajatuksia paperilla.
Jos Hitler olis päässy sinne taidekouluun mihin se ilmeisesti pyrki, ois voinu jäädä sota käymättä :D Oiskohan Neuvostoliitto sitten alkanu maailmanvallankumoukseen?
Voin laittaa kuvan myöhemmin, nyt ei vielä jouda.
 
vierailija
Jos Hitler olis päässy sinne taidekouluun mihin se ilmeisesti pyrki, ois voinu jäädä sota käymättä :D Oiskohan Neuvostoliitto sitten alkanu maailmanvallankumoukseen?
Voin laittaa kuvan myöhemmin, nyt ei vielä jouda.
no niinhän siinä kävi se tuli vaan "edullisemmaks" neuvostoliitolle" natsit tuhoamalla nevostoliitto sai "oikeutuksen" valloitukselleen" joka loppui 91. teki ns sen valloituksen aadolf hitlerin lahjana?. noh kuvaa tulkitaan mitä sulle tulee mieleen sitä on taiteen vapaus?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä