Mikäs noin paljon paheksuttaa?Perkele paheksun kaikkea saatana
Mikäs noin paljon paheksuttaa?
taas lipesin etusivulle ja heti tuli sanottua rumasti
Kirjoititkin tuosta aiemmin ja taas sitten sairaalaan poikkeamaan.Mittausanturin letku nenästä ruokatorveen
Mittaavat sillä ruokatorven happamuuksia huomiseen asti, jolloin sen poiston 4min takii pitää kävästä taas huomenna hospitaalissa
Täällä meni pata jumiin.just meni pata uuniin täälläkin.
nettiauto on saatanasta, pitäis lopettaa koko sivusto.
Ai fiil juu sister.Ai junalauta. Täälkä kahvilassa ei oo ikinä ketään samaan aikaan ko mää, ja nyt täällä on kaks asiakasta. Ei siinä, mut ne parkkeeras tohon viereiseen pöytään ja toi omistaja meni juoruamaan niiden kanssa ja ei täällä voi leskittyä sotimiseen ollenkaan Mää alotan kolmannen maailmansodan jos tää päivä vielä jatkaa vastutamista puolikaskin on tänään päästäny ämpäriltä perityt geenit valloilleen ja ollu aivan perseestä revitty demoni.
Täällä meni pata jumiin.
Euolta saat hyviä autoja halvallajust meni pata uuniin täälläkin.
nettiauto on saatanasta, pitäis lopettaa koko sivusto.
En tiedä, mutta en ainakaan minä.
Tarkoittikohan pitsi padalla päätä
Noubadi fuks mii. Asia joka toisinaan harmittaa.
luulisin näinTarkoittikohan pitsi padalla päätä
Hei samiksii.Noubadi fuks mii. Asia joka toisinaan harmittaa.
ei ihan minua kiinnostavaa kalustoa.Euolta saat hyviä autoja halvalla
Autoliike Autotalo Oy - Suhteellisen rehellinen autokauppa
Inhottavia tuollaiset kun pitää tulla ihan milliin kiinni ja sitten vielä kolhia. Kun ei muka kuullutkaan tai jos oli heikko kuulo.auto tuli malauksesta viimeviikolla ja äsken kaupan pihassa joku ukko ajoi autonsa niin lähelle etten päässyt ulos, tilaa olis ollu lähempänä kaupan oveakin. teki sitten ovellaa lommon mun auton etuoveen kun ei muuten ulos mahtunut. huutelin ikkunasta perään mutta ei ollu kuulevinaan.
otin sentään kuvan autosta kuvan niin että kilpi näkyy. mieli olis tehnymutta maksakoon hyypiö oven maalauksen uudestaan.
Eio 715517 jumissa, vain päänuppiluulisin näin
jos olis meinannu tissejä niin olis sanonu padat
Mitenkähän ne tissit ees ois jumissa? Siis jos ei oo tuotantoo päällä muutenkaan.Eio 715517 jumissa, vain päänuppi