The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
jotain pataa missä saa olla halvempiakin lihoja ja kaikenmaailman juureksia. pitkä haudutus pienellä lämmöllä. hyviä mausteita unohtamatta. (y) tuo on mun suunnitelma.
Onneksi tohonkin voi sotkea pavut ja chiit sekaan. Teen siis lihapataa chilillä, pavuilla ja juureksilla. Siinä mielessä oiva ettei tarvitse pottuja tai riisiä erikseen.
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
Hyvä ajatus. Kotimainen on ekologisempi valinta.



Wihii, oon saanu luonnoksen melkein valmiiks. Sitteko kersa häippäsee tarhaan niin mää aion linnottautua kahvilaan vermeideni kanssa ja ehin hyvinki kupposen äärellä kirjottaa koko paskan puhtaaks ennen koulua. Tässä välissä voin antaa itselleni lepohetken ko oon ollu niin reipas (y)
 
Arman Alizad: Ihan vaan ajatus siitä että nyt ottaisin luurin mukaan ja päällä olevat vaatteet ja menisin yksin vaikka Saksaan asumaan jonkun koulun voikkasaliin patjalle vuodeksi ja jaan salin 200 muun ihmisen kanssa on kauhistuttava. En vaan kykene kuvittelemaan sitä sielunmaisemaa mitä mahtaa turvapaikanhakijalla olla.

Isäm maan tovio : Kannattaskohan sen luurin eli äipätin tilalle ottaa AK-47. Ja ruveta puolustamaan sitä OMAA kotimaataan ja perhettään. Onko pakko paskahousussa lähtee livohkaan. Sitä päivää ei tule että minä lähtisin minkään syyntakia kotimaastani , ennemmin kuolisin. Vaikka en siellä taivas ossuuella sitä neitsyttä pillua saiskaan. PISTE

Kommentoija 1: Kenen joukoissa? Omia kaupunkejaan ja siviilejään pommittavan diktaattori-Assadin joukoissa? Isis-terroristien kanssa? Vai lukuisten pienten ääriryhmien muodostavien joukkojen lisänä?

Isäm maan tovio: Ei sillä ole väliä. Kun aikansa tappavat , " apinat" toisiaan niinn se joka jää viimeiseksi. On isäntä kotimaassaan. Onhan Suomessakin " välien "selvittely käyty 1918 . Jos oot sattunu vähän historiaan perehtymään.

:tässä välissä kehoitus mennä katsomaan millaista on Syyriassa ja Irakissa:

Isäm maan tovio: mulla on mestaa täälläkin , ei MINUN tarvihte olla mikään maaliman pellastaja :D jos minä täältä lehen jonnekin niin sillä aikaa kukkahattu tätit ja hyysärit JAKKAA kotimaan mullaheille.


Hyvä luoja sentään miten toivoisin anaalimasturbaatiota moottorisahalla tommosille vapaana liikkuville lobotomiapotilaille. Ei oikeesti sanat riitä kuvailemaan mitä ajattelen tommosista idiooteista. Tainnu jäädä muutaman kerran luokalleen siellä elämäm kolussa.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Oli tosiaan aika tyhmä toi Kommentoija 1. Sekoitti keskusteluun Syyrian vaikka pakolaiset tulee Irakista, Afganistanista ja Somaliasta. Ei ole ihme jos keskusytelun taso on mitä on kun kellään ei oikein ole faktat hallussa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä