The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ai junalauta. Täälkä kahvilassa ei oo ikinä ketään samaan aikaan ko mää, ja nyt täällä on kaks asiakasta. Ei siinä, mut ne parkkeeras tohon viereiseen pöytään ja toi omistaja meni juoruamaan niiden kanssa ja ei täällä voi leskittyä sotimiseen ollenkaan :devil::devil: Mää alotan kolmannen maailmansodan jos tää päivä vielä jatkaa vastutamista :mad: puolikaskin on tänään päästäny ämpäriltä perityt geenit valloilleen ja ollu aivan perseestä revitty demoni.
 
Ai junalauta. Täälkä kahvilassa ei oo ikinä ketään samaan aikaan ko mää, ja nyt täällä on kaks asiakasta. Ei siinä, mut ne parkkeeras tohon viereiseen pöytään ja toi omistaja meni juoruamaan niiden kanssa ja ei täällä voi leskittyä sotimiseen ollenkaan :devil::devil: Mää alotan kolmannen maailmansodan jos tää päivä vielä jatkaa vastutamista :mad: puolikaskin on tänään päästäny ämpäriltä perityt geenit valloilleen ja ollu aivan perseestä revitty demoni.
Ai fiil juu sister.

Olin tos kahvilassa ihan kaikessa rauhassa lukemassa päivän lehteä. Paikalle ampuu kolmen naisen seurue joiden elämäntehtävä on pitää satanallista meteliä. Yks ottaa oman lehden ja leväyttää sen pöydälle siten, et puolet mun lehdestäni jää alle. Eikä edes lue sitä vaan keskittyy älämölöön puhelimessa ja kavereidensa kanssa.
Saako raskaana olevalta naiselta kysyä, että tahdotko turpaasi?
Jos kyseessä olis ollu lauma miehiä niin olisin lyönyt kummemmin kyselemättä.
 
auto tuli malauksesta viimeviikolla ja äsken kaupan pihassa joku ukko ajoi autonsa niin lähelle etten päässyt ulos, tilaa olis ollu lähempänä kaupan oveakin. teki sitten ovellaa lommon mun auton etuoveen kun ei muuten ulos mahtunut. huutelin ikkunasta perään mutta ei ollu kuulevinaan.
otin sentään kuvan autosta kuvan niin että kilpi näkyy. mieli olis tehny
mutta maksakoon hyypiö oven maalauksen uudestaan.
:mad:
 
auto tuli malauksesta viimeviikolla ja äsken kaupan pihassa joku ukko ajoi autonsa niin lähelle etten päässyt ulos, tilaa olis ollu lähempänä kaupan oveakin. teki sitten ovellaa lommon mun auton etuoveen kun ei muuten ulos mahtunut. huutelin ikkunasta perään mutta ei ollu kuulevinaan.
otin sentään kuvan autosta kuvan niin että kilpi näkyy. mieli olis tehny
mutta maksakoon hyypiö oven maalauksen uudestaan.
:mad:
Inhottavia tuollaiset kun pitää tulla ihan milliin kiinni ja sitten vielä kolhia. Kun ei muka kuullutkaan tai jos oli heikko kuulo.
Onneksi olit paikalla, näit tilanteen ja sait rekkarin talteen (y) :)
Enemmän olis ottanut päähän jos et olisi nähnyt kuka on lommon aiheuttanut.
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä