Vessa?Pesin hellan imuriin en kyl jaksa vielä tarttua, vaikka aihetta olis.
Vessa?Pesin hellan imuriin en kyl jaksa vielä tarttua, vaikka aihetta olis.
Tiedätkö miten koot menee että tulee oikea koko?Nonni! Eihän tässä enää ole epäilystäkään, vetoketjuttomat tilaukseen! Ja jee, mä saan laiskotella koko päivän ko ei tarvitse ähistä kaupassa erilaisia kenkiä jalkaansa.
Tai siis, vois vaikka tiskata ja siivota ja...
voi vide, siis sää onnistuit manipuloimaan meidät tekemään valinnan sun puolesta ja sait homman hoidettua aivan kuin StrömsöössäNonni! Eihän tässä enää ole epäilystäkään, vetoketjuttomat tilaukseen! Ja jee, mä saan laiskotella koko päivän ko ei tarvitse ähistä kaupassa erilaisia kenkiä jalkaansa.
Tai siis, vois vaikka tiskata ja siivota ja...
Mikä? Joku maailmanloppuko?Kohta se alkaa.
Hetki lyö kello 11.21
ei edes vettä alkanu sataman, joku väärä hälyytys varmaan.Mikä? Joku maailmanloppuko?
Uskoisin, kun on jo noi yhdet. Huomioin senkin että tuotteen arvioinnissa joku sanoi niitä normaalia väljemmiksi.Tiedätkö miten koot menee että tulee oikea koko?
Nääh, helpompaa, kun palkkaa jonkun johtajaksi ja sit loikoilee kotona shoppailemassa.voi vide, siis sää onnistuit manipuloimaan meidät tekemään valinnan sun puolesta ja sait homman hoidettua aivan kuin Strömsöössä
oottko harkinnu uraa johtotehtävissä?
sää oot kyllä todellinen proNääh, helpompaa, kun palkkaa jonkun johtajaksi ja sit loikoilee kotona shoppailemassa.
Aamulla tuli muutama tippa, pilvessä ollaan kuitenkinei edes vettä alkanu sataman, joku väärä hälyytys varmaan.
täällä samaAamulla tuli muutama tippa, pilvessä ollaan kuitenkin
vastustan jyrkästi.pilvessä ollaan kuitenkin
Nääh, joka vuosihan tuo on.
Niin mäkin mutta enhän mä sille mitään voivastustan jyrkästi.
ei ollenkaan hassumpiÄääh. Tääkin ois aika soma. (ja mun budjetti ylittyi jo)
http://www.emp.fi/art_199228/
niin paljon kun keuhkot kestää. ei tuo nyt onneks kauheen huonolta näytä.Niin mäkin mutta enhän mä sille mitään voi
Pitääkö yrittää puhaltaa pilvet pois ettei aurinko olis pilvessä?
Ei taida jaksaa puhaltaaniin paljon kun keuhkot kestää. ei tuo nyt onneks kauheen huonolta näytä.
http://ilmatieteenlaitos.fi/sade-ja-pilvialueet