The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Rekkis on rekkalesbon lyhenne :D
kattelin tossa ykspäivä autoa tankatessa kun huoltoaseman pihaan ajo pitkä yhdistelmä. jotenki oli mielessä että hytistä vyöryy se perinteinen karhua tai gorillaa muistuttava kuski.
no hytistä pomppaskin suunnilleen 160 senttinen vaalea nuori ja hennon oloinen kuski.
mun yleensä ilmeetön naama vaihto ihan varmaan ilmettä. o_O
 
kattelin tossa ykspäivä autoa tankatessa kun huoltoaseman pihaan ajo pitkä yhdistelmä. jotenki oli mielessä että hytistä vyöryy se perinteinen karhua tai gorillaa muistuttava kuski.
no hytistä pomppaskin suunnilleen 160 senttinen vaalea nuori ja hennon oloinen kuski.
mun yleensä ilmeetön naama vaihto ihan varmaan ilmettä. o_O
Mun ilme vaihtu aamulla heräteessä. Viimenen muistikuva eiliseltä on ko sanoin kaverille et "mää lähden nyt kotia" :D Sit nukkumatti kolkkas.
 
Tuosta nukahtamisesta tuli mieleen yhdet häät missä oltiin muutama vuosi sitten.
Otin muutamia lonkeroita, kotiin kun tultiin, eksä meni nukkuun (oli "kuskina"), mä jäin jostain syystä sohvalle istuun. Havahduin jossain vaiheessa niin kello olikin mennyt 30-45min eteenpäin. Olin siis torkahtanut siihen :oops: eksä oli meinannut tulla ottaan kuvan mutta ei ollutkaan jaksanut. Parempi ehkä niin (y) :D
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
Tuosta nukahtamisesta tuli mieleen yhdet häät missä oltiin muutama vuosi sitten.
Otin muutamia lonkeroita, kotiin kun tultiin, eksä meni nukkuun (oli "kuskina"), mä jäin jostain syystä sohvalle istuun. Havahduin jossain vaiheessa niin kello olikin mennyt 30-45min eteenpäin. Olin siis torkahtanut siihen :oops: eksä oli meinannut tulla ottaan kuvan mutta ei ollutkaan jaksanut. Parempi ehkä niin (y) :D
Mä nukahdan joka ilta sohvalle. Eilen viimeks Bond-leffan aikana. Perjantaina en nähnyt Poirottia loppuun :eek:
 
Tuosta nukahtamisesta tuli mieleen yhdet häät missä oltiin muutama vuosi sitten.
Otin muutamia lonkeroita, kotiin kun tultiin, eksä meni nukkuun (oli "kuskina"), mä jäin jostain syystä sohvalle istuun. Havahduin jossain vaiheessa niin kello olikin mennyt 30-45min eteenpäin. Olin siis torkahtanut siihen :oops: eksä oli meinannut tulla ottaan kuvan mutta ei ollutkaan jaksanut. Parempi ehkä niin (y) :D
Kaveri otti musta kuvan kun nukuin. Lähetti whatsapissa perään ko olin lähteny. Kuorsaava kirahvi perse pystyssä, ei kaunista :ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä