The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Meillä kyllä voi soittaa ajanvaraukseen ja hoitaja arvioi onko aihetta varatta lääkärille aika,joko akuutti vastaanotolle jos kiire tai sit omalle lääkärille jos ei ole kovin kiirellinen tapaus. Päivystysaikoja saattaa saada hyvällä tuurilla.Jos ei ole kiirellinen tapaus tai kyseessä on sairauden hoito, niin silloin voi lääkäriajat mennä kuukausien päähän.
Samalla tavalla täälläkin menee.
 
Mie etin tietoja syövästä silloin ku isä sairastui ja silloin ku äiti sairastui rintasyöpään. Sitä ennen kyllä toivoi että kyseessä on jotain muuta eikä ehtinyt diagnooseja. Aikamoinen salakalava tauti tuo syöpä.
Onhan se.
Äidin diagnoosihan selvis vasta kuukausien päästä kaikenlaisten tutkimusten aloittamisesta kun ensin niissä/niillä "suljettiin" pois kaikkea muuta mitä se vois olla.
 
Viimeksi kun mulla oli mystistä rintakipua niin se johtui ihan siitä, et treeneissä oli menny jokunen kylkiluu poikki. Eli ei mitään mystistä.

Joku (anteeksi en muista kuka) taannoin kysyi, et onko judo turvallinen harrastelaji lapsille.
On. Se on huomattavasti turvallisempi kuin jalkapallo.

Joku (muistan kuka mut ei o mun asiani sanoa) on kysyny laihdutusvinkkejä. Olen tiputtanu painoani neljä kiloa päivässä ihan vaan päästäkseni normaalipainosta ottelupainoon. Se onnistuu yhtenä päivänä mut ei onnistu vuoden jokaisena päivänä.

Olipas sekava kirjoitus.
 
Yhen kerran kun minulla oli ihan hirveää päänsärkyä pitkän aikaan niin luulin että nyt on aivoverenvuoto. Siskoni kuoli siihen. Soitin ja yleiseltä puolen sain ajan lääkärille noin kuukauden päähän. Vaikka kuin selitin sitä ja tätä.
No arvelin että jos jään oottamaan niin olen siihen mennessä jo kuollut joten menin yksityiselle ja sielläkin lääkäri (sain lääkärinajan samalle viikolle parin päivän päähän) oli sitä mieltä että ei se nyt sellaista oli mutta kun jankkasin ja jankkasin niin sitten se Yodan näköinen (ja varmaan yhtä vanhakin) naislääkäri sanoi että no, ilmeisesti haluat sitten pään magneettikuvauksiin että saat rauhan. No se onnistui jo seuraavana päivänä, lasku oli huima- kelakorvauksien jälkeen ei jäänyt kuitenkaan kuin "vain" noin 800 itelle maksettavaksi.
Tosin olen lyönyt rahaa paljon turheempiinkin asioihin kuin omaan mielenrauhaan niin en harmittele yhtään "turhaa tutkintaa"

Siten kuvausten jälkeen seuraavana päivänä Yodan juttusille jossa totesi että ei minkäänlaista huolenaihetta pääkopassa.
Sitten ehdotti että kuvataan niska röntgenillä. No niin tehtiin ihan siinä samalla ja parin tunnin päästä kateltiin niitä kuvia. Niissä näkyi että niska ei taivu ollenkaan ja toisen puolen hermoradat aivan tukossa. Eli niskasta johtui se hirvee pääkipu, sain lihasrelaksantteja ja jotain muita mömmöjä ja se meni sitten ohi. Niskahartia seudun jumppaaminen pitää nykyään sellaiset päänsäryt poissa.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala ja Bitch
En pystyis olemaan tuollaisessa työpaikassa (=suomennos: en haluaisi) kun tietty holokkuma on ollut jo niin pitkään että voi, näin reippaasti liioitellen, mennä ja tulla niinkuin huvittaa kunhan hommat tulee hoidettua.
Toivottavasti sun hommasi on jotain muuta kuin olla intissä vetämässä singonvetoharjoituksia.
Muistan tapauksen mis toisen kerran jälkeen meinasin kysyä, et mis vitussa tän singon tulee sun mielestäsi olla? Kolmannen kerran jälkeen kysyin eikä siit seurannut mitään hyvää.

Ja joo, olen viettäny öitäni sekä intin putkassa että vartiopäällikkönä vahtimassa sitä perhanan putkaa.
 
Woi noit wanhoja hyviä aikoja.

Silloin vartiomiehellä oli oikeesti kovat piipussa ja vartiopäällikön piti osata laskea ainaskin kymmeneen.
Niin oli ja muistaakseni piti aina vuoron aikana vaihtaa lipas eli lipastaa omaan tyhjään lippaaseen ne patruunat ettei jousi kuoletu, jos ois koko ajan vuosikausia lipas täynnä patruunoita niin eihän se toimis sitten, ehkä eka lähtis mutta sitten ei jaksa jousi työntää enään.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä