40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

Theran, lämmin hali sinulle :cry: Näinhän se on että yleensä epäonnistumisille on syy, saatiin sitä sitten selville tai ei. Faktojen tietäminen ja hyväksyminen on kuitenkin ihan eri asia kuin se mitä tunnet sydämellä. Kaksi km kokeneena minä ainakin koin epäreiluna sen että juuri ne epäonniset kävivät hetken nostamassa toivoa. Ajatukseen pienestä kun ehtii rakastua niin nopeasti. Toivon että elämä vielä joskus yllättää sinut ja uskallat katsoa tulevaisuuteen luottavaisin mielin :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Karoliina74
Pahoittelut Theran! Ja voimia jaksamiseen.

Tämä oli ehkä pelottavin aamupäivä pitkiin aikoihin, mutta loppu hyvin kaikki hyvin.
Ultrassa löytyi alkio, joka vastasi jopa 7+5kokoa ja sydän löi. Hetkeksi siis saa hengähtää.

http://aijaa.com/H3xzgf

Joten nyt mä kai sitten virallisesti siirryn tänne.
LA liene 30.4. Tai 1.5.
Toista odotan, keskenmenoja välissä kolme.
Ikää 42. Päivittääköhän joku listaa?

Tyydeli ja 7+3
 
  • Tykkää
Reactions: Karoliina74
Mahtava juttu Tyydeli, että tämä vu näytti hyvältä. Toivotaan yhtä hyvää jatkoa. Vois tuota listaa katella kun pääsee koneelle.

Ostin mammahousut. Kyllä se on palloutunut sen verran jo, että normi housuista kaikki kiristää. Sormeilin myös vauvanvaatetta, mutta tuntui niin kaukaiselta asialta vielä sellaset.

Äiti74 ja poju 17+4
 
  • Tykkää
Reactions: Karoliina74
Pahoittelut Theran! Ja voimia jaksamiseen.

Tämä oli ehkä pelottavin aamupäivä pitkiin aikoihin, mutta loppu hyvin kaikki hyvin.
Ultrassa löytyi alkio, joka vastasi jopa 7+5kokoa ja sydän löi. Hetkeksi siis saa hengähtää.

http://aijaa.com/H3xzgf

Joten nyt mä kai sitten virallisesti siirryn tänne.
LA liene 30.4. Tai 1.5.
Toista odotan, keskenmenoja välissä kolme.
Ikää 42. Päivittääköhän joku listaa?

Tyydeli ja 7+3
Pakko oli tulla katsomaan ultrakuvasikin - ihana mollukka - siinä se on:) wau! Onnea!!
 



Odottaja ... (ikä) ..... moneskolapsi ......... Laskettuaika

Helmi1234 ........... (39) ..... 1 ........ 23.09.2015
tetu68..................(47).......3.......... 9.11.2015?
Sahramiini ........... (43)...... 3 ........ 12.11.2015
Joulu13 ............... (42) ..... 3 ........ 30.11.2015
Mytti ...................(41) ..... 1 ......... 06.12.2015
Maricken...............(44).......2.......... 13.12.2015?

tikis ................... (38)....... 4 ........ 15.02.2016

Äiti74 ..................(41) ...... 2 ....... 19.02.2016 (poika)
Lumi <3 ............. (42) ..... 3 ........ 19.02.2016 (poika)
bubbus.................(40)........5......... ???
Karoliina74 ..........(40) ......1.......... 10.04.2016
Toukka16 ............(39) ..... 3 ......... 10.04.2016
Niittys.................(40) ...... 3......... 19.04.2016

Tyydeli................(42) ...... 2 ......... 30.04.2016
Zenmama............(40) ...... 5 ......... 19.05.2016




Syntyneet:

Nuca ................ (40), 29.12.2014, rv 37, 2800g, poika
Esteri1 ............. (41), 08.1.2015, rv 40+1, 3380g, 50cm, tyttö
helistin71 ......... (43), 15.1.2015, rv 38+4, 3100g, 51cm, poika
Vesipossu ........ (41), 04.4.2015, rv 41+4, 4180g, 55 cm, poika
Jopo73 ............. (41), 12.4.2015, rv 40+?, tyttö
Kampsu ............ (42), 13.2.2015, rv 37, 2450g, 44cm, tyttö
bugsy ................(44), 17.5.2015, rv 41+6, 4870g, 53cm, poika
vauvatoiveinen .. (38), 11.9.2015, rv 39+1(sekt.), 3305g, 47cm, tyttö


menneet LA:t
Lumme75 ........... (40) ...... 7 ........ 29.04.2015
Josefiina73 .......... (41) ...... 2 ........ 21.07.2015


Listan päivitysohjeet: Valitse edellisen listan alaosassa "Lainaa" ja kun viestikenttä aukeaa, poista alusta ja lopusta ensimmäiset ja viimeiset [QUOTEjne.] -hakasulkeet sisältöineen.
 
Viimeksi muokattu:
Mites olis järkevintä merkitä lapsiluku teille, joilla on yhteisiä ja aiempia omia??

Kenet voisin vielä lisätä listoille? Minä mielelläni lisään jos tunnette jo listalle haluavanne, joten ilmaiskaa jotenkin, saako listoille lisäillä o_Oo_O (ja tää tosiaan vain lista mukana turisijoista, että voi "jännätä" muiden vaiheita, ei sen enempää)
Ollakovai...?, Zenmama?
 
  • Tykkää
Reactions: Karoliina74
Minusta on hienoa että tänne ropisee koko ajan lisää porukkaa :)

Juu tänään ultran mukaan 32+0, menkoista huomenna. On se siinä mielessä virstanpylväs, että huomenna olis istukkaultra ja samalla näkee onko napero missä asennossa. Pari viikkoa sitten oli muljahtanu pää alaspäin, mutta on varmaan pyöriny senkin jälkeen. Tosin ehkä nyt oikeinpäin taas vaihteeksi. Yks ultra kuulemma vielä vkolla 36 kun oon näin vanha, se on synnytystapa-arvio ja ja mikälie kontrolli :) Hurjalta tuntuu että näin pitkällä ollaan ja mikä parasta, perästä tuutte :love:

Minulle kelpaa että merkataan tää minun 3. lapseksi vaikka miehellä on yksi. Jos niinku ajattelee että monetta on itse hautomassa :)

Sinullakaan ei Ä74 ole pitkästi puoleenväliin, sen jälkeen aika menee hurrrrjan nopskaan :giggle: (en kyl ees tiedä mikä toi hymiö on mut näyttää mukavalta!)
 
Kovien kipujen vuoksi kävin lääkärissä eilen aamulla ja se pasitti mut sairaalaan polille tutkimuksiin. Polilta lääkäri taas laittoi osastolle. Hcg oli 18000 ja polilla ultralla ei löytänyt kohdusta mitään selkeää. Niin alkoivat epäilee mulla ku. Ja äippäpolin ultraan missä sitten löytyikin ihan selkeästi meidän pieni joka on menehtynyt rv 6+3. Osastolla nyt ollut yön ja tyhjennys jatkuu tänään. Toivotaan ettei joudu kaavintaan

Tuosta stressaamisesta.. Ennen kuin ensimmäisen km sain niin en stressannut sellaisella. Nyt kolmannen kkm jälkeen olisi ihme että olisi stressaamatta.
Se on helpompaa olla huolestumatta asioista joita ei oo vielä kokenut. :(

Onnellista loppuodotusta kaikille!
Voimia ihan hirmusen paljon <3
 
Paljon voimia muillekin km:n kokeneille <3
Elämän kulku on niin kummaa. Onneksi etukäteen ei tiedetä mitä edessä on...

Vauvis:Superpaljon Onnitteluja :)

Mie en näköjään oo paljoa pelänny raskauttani. Eli en oo halunnu ees selvitellä tarkemmin vaaroja..
Ikää oli 40 v. kun raskaaks tulin ja 41 v. tällä menolla kun syntymän ihme tapahtuu. Ja viel eka lapsi ja hyvin mahollisesti sit ainut...
Riskithän ne kasvaa kun ikää tulee...

Pahoinvoinnin kokemus jäi pois. Piti vaan sapuskaa säännöllisesti syödä ettei ontto olo ois horjuttanu jaksamista. Väsytystä oli alkumetreillä, päikkäreitä piti ottaa.
Nyt on tullu päikkäritarve uudestaan, kun yöunet vähillä. Mutta en ehi, kun mont rautaa tulessa ja työn alla samaan aikaan. Ja vasen pakaralihas se ei oo rentona...
Koitan kumminkin muistaa levätä ja muistanki kun masutti on joka paikas ekana ja eessä. Enkä perhana soikoon voi syödä ku kirpun verran kerralla. Lähes silti on maha kipee. Siis vatsalaukku pirun lituskana et ei mahu..

Huomenna keskussairaalaan 100 kilsan päähän ylimääräseen ultraan alakäyrälle menon takia. Kattoo ny mitä siel sanotaan.
Mutta onpa ihanaa nähä masudiskoilija livenä :LOL:

Äippäfarkkuja oon 2 sorttia vähän käyttäny, kun ilmat viilenny. Jo käytetyt farkut on pehmeet...Masu "törröttää" terävänä eessä ni on kunnon pökät oltava. Toiset farkut menee mahan yli ja varmaa mahtuvat viel myöhemminki. Toiset farkut jää mahan alle eivätkä oo kovin käytännölliset. Työhousuina käytän. Oispa aikaa työompelujen lomassa tehä itelleni semmoset lökätrikooäippäpökät...
Mustat leggarit ostin ja sain odotussukkahousut, jotka varmaan tädin hautajaisiin laitan..

Ihmeen hyvä olo muuten ollu henkisesti ja fyysisesti. Mies ollu huomaavainen, avulias ja halailtua tullu paljon. Vaik ei asuta saman katon alla.

Kelle tulee eka ni sillon erityisesti kantsii joka aamu muistaa muistaa, että tämmöst aamuu ei tuu enää koskaan. Tarkotan et lapsetonta esmeks syyskuun aamua. Koska ain mielessä&sydämessä lapsi on vaik ei ois lähellä.
Tää on elämän oikeeta extremeä! Kasvattaa kohdussaan, jaksaa antaa itsestään ravinteet ja viel kokea synnytys; avulla tai ilman!

Tämmösii mietteit :)

T:Mytti & Mytikäinen 28+3, viimene kolmannes alko sit, hui...
 
Onnea Tyydeli ja Vauvis ! Ja voimia Theran!

Mua ei kannata listalle vielä lisätä, niin ei tarvitse sit poistaa, koska eilen illalla (6+6) hävis ihan kaikki oireet, ei oksettanut yhtään, vaikka viimeiset pari vkoa on oksettanut 24/7, jopa yöllä olen herännyt, kun on niin paha olo. Turvotuskin hävisi, nyt iltapvllä ja illalla on taas vähän etonut ja turvottanut, mut kyllä mä melkein arvaan, miten tässä käy. Maanantaina oli vu, joten tulossa on pitkä ja ankea vkl. Aiempi kkm ilmeni juuri näin, niin pahaa aavistan nytkin. Palailen maanantaina kertomaan, kävikö niin kuin nyt aavistelen :(
 
Onnea Tyydeli ja Vauvis ! Ja voimia Theran!

Mua ei kannata listalle vielä lisätä, niin ei tarvitse sit poistaa, koska eilen illalla (6+6) hävis ihan kaikki oireet, ei oksettanut yhtään, vaikka viimeiset pari vkoa on oksettanut 24/7, jopa yöllä olen herännyt, kun on niin paha olo. Turvotuskin hävisi, nyt iltapvllä ja illalla on taas vähän etonut ja turvottanut, mut kyllä mä melkein arvaan, miten tässä käy. Maanantaina oli vu, joten tulossa on pitkä ja ankea vkl. Aiempi kkm ilmeni juuri näin, niin pahaa aavistan nytkin. Palailen maanantaina kertomaan, kävikö niin kuin nyt aavistelen :(
Mä pidän peukkuja että sun aavistus ei pitäis paikkaansa. :(

Mä olen nyt virallisesti ei raskaana.. Eikä mennyt helpomman kautta.. Yhtä munanjohdinta köyhempi ja edelleen sairaalassa. Maanantaina tulin. Ei mennyt ihan kun elokuvissa ja voitte kuvitella mitä mieltä mies on että lasta ei enää yritetä. Säikäytin koko lähipiirin.

Kaikille muille toivon onnellista odotusta. <3
 
Voi ei Theran, sua on kyllä koeteltu ihan liikaa yhden ihmisen kohdalla, ihan hirveesti voimia ja jaksamista :(

Itsellä pahoinvointi palasi osittain, ei enää niin voimakkaana eikä 24/7, ja tietysti mä vanha hölmö nauta olen nyt varovaisen toiveikas, vaikka järki sanoo, et jäitä hattuun :rolleyes:

Nyt taas osuu tuo nimimerkki kohdilleen, kun ei taas tiedä onko vai eikö. No, maanantaina se selviää.

Hitsi, täällä alkaa kohta tosiaan ropista vauvoja, moni on jo niin pitkällä :)
 
Onnea Vauvikselle!

Theran, olen todella pahoillani :cry:

Ä74, mun kohdalle voi merkata että kolmas.

Keskiviikkona oli veriseulat ja eilen tuli postissa aika nt-ultraan vasta 8.10. Mahan turvotus on nyt hävinnyt lähes kokonaan ja nukkumisesta ei tule yhtään mitään, vaan valvon lähes koko yön. Kohta varmaan olen taas niin väsynyt että nukun yhden yön vaikka pommit räjähtäisi ympärillä...

Toukka16 10+5
 
Mutkin voisi lisätä listaan, vaikka oireettomana on kyllä vähän epäilyttävää vielä edes kuvitella olevansa raskaana. Varhaisultraan menen perjantaina, silloin viikkoja vasta 6+1. Tiedä sitten näkyykö syke vai ei, mutta ollaan lähdössä parin viikon matkalle ja haluan sitä enne tsekata ettei ole kohdun ulkopuolinen raskaus.
Eli ne tiedot:
Zenmama....(40)...5...19.5.2016
 

Yhteistyössä