Huomenta!
AmppaKoo: Itse kokisin,että vauva ja 2 aikuista mahtuu loistavasti 50 neliön kaksioon
En tietenkään tiedä,että kuinka paljon teilä on tavaraa yms.. mutta me asuttiin 56 neliön kaksiossa silloin kun esikoinen syntyi, ja siinä sitten vielä aloitin perhepäivähoitajan työt kun poika oli 1v, eli mulle tuli 3 hoitolasta siihen, ja melkolailla hyvin mahduttiin
Nyt meillä on 76 neilöinen kerrostalokolmio, esikoisella on oma huone, ja tässä ajateltiin mahtua hyvin elelemään..ja perhepäivähoitajan töitä taas tekemään äitiysloman jälkeen.Mukavasti on tilaa.
Omaa napaa. Oli henkisesti tärkeä etappi ylittää toissapäivänä se ajankohta jolloin viimeksi todettiin se keskenmeno! Alkaa vähän luottavaisemmin mielin tässä porskuttaa eteenpäin.
Tää maha on kyllä nyt pullahtanut sennäköiseksi,ettei kellään jää enää epäselväksi,että mistä johtuu.. Kävin eilen apteeksita ostaa särkylääkettä, kun oli niin kova päänsärky,ja kotoa löytyi vaan buranaa,ja halusin nyt varmanpäälle ekaks kokeilla,jos panadol auttais.. Niin sanoin apteekissa työntekijälle,että särkylääkettä tarvitsisin, hän kysyi,että itsellesikö, ja oletko raskaana?
Silloin kannattaa ottaaa parasetamolia. Samoin tosi monet tutut on nyt uskaltanut jo suoraan kysyä että millois on perheenlisäystä tulossa..
Huomenna eka neuvola! Np-ultraan saattaa mennä vielä se neljäkin viikkoa, eikös se tehdä viimeistään 13+6?
Tiistaina käyn sitten verikokeissa kunhan saan huomenna sen lähetteen.. Mulla on töistä vapaata alkuviikko,pidän ylitöitä pois.. Torstaina vasta seuraava työpäivä, ihanaa
-Katjuska rv 9+5