Sama juttu täällä. Mutta ei ole äitiäkään.Ehkä syy miksi kirjoitin tämän on se, että minulla ei enää ole isää. Ja minä kaipaan häntä todella paljon.
Sama juttu täällä. Mutta ei ole äitiäkään.Ehkä syy miksi kirjoitin tämän on se, että minulla ei enää ole isää. Ja minä kaipaan häntä todella paljon.
Tuossa tekstissä on kyllä niin paljon virheitä et haiskahtaa jo hieman porvoo"Väärin kaytökset katsotaan sen mukaan, mikä on oikeus ja kohtuuttomuus.
Huom. kunnalla tarkoitetaan kuntaa kaupunkia ja Suomen valtiota."
Nyt............
Voi @Asiankannattaja -rakas kun voisin vähän helpottaa oloasi.Tää on kirahville, ei kenellekän muulle. Vaikka onkin julkinen.
Mä olen äärimmäisen vittumainen kusipää. Joo.
Kun ero koitti, niin mä olin niin vitun tyhmä, että eroan vain vaimostani. Sen olisin kestänyt. Mut erossa lähti paitsi vaimo myös lapset ja koko elämäni.
Voi vittu kuinka voinkaan olla tyhmä.
Jäljelle jäi ei mitään, koskaan, ketään ja tyhjää.
Asiat mistä selviää rahalla ovat halpoja asioita. Kuinka suuri kusipää pitää olla huomatakseen tuon? Antaisin oitis toisen käteni jos noin halvalla hinnalla saisin kelloa pyöritettyä taaksepäin edes kymmenen vuotta.
Mikään täs maailmassa ei satu enempää kuin se, että omat lapset eivät piittaa.
Älä käy kattomassa vireillepanijan fb-sivua.Luin ton saman ja taas teki mieli kaivaa silmät päästä teelusikalla. Anteeksi, tee lusikalla. Ainakin poksahti verisuoni päästä. Anteeksi, veri suonipäästä
Minäpä olen oikeestikinVuoden parin viimeisen lämpimän päivän kunniaksi tunnustan olevani kesän lapsi
Ei kyllä käynyt ensin mielessäkään mutta nyt kun sanoit...Älä käy kattomassa vireillepanijan fb-sivua.
Suonikohjuissakin on varmaan ne suonipäät jossainSuonipää
HY hyyhmis näe pawjon pöwwöuniaMutta tässä välissä tää nessupää sanoo kiitos seurasta - mä hippelehdin koomailemaan pehkuihin
Nuku hyvin, näe kauniita unia *pus*
Tää on niin hyvä että voi laittaa parikin kertaaLaitoinko jo tämän, en muista vaikka mitään en ole ottanutkaan
no, nyt tsihautan
On jooTää on niin hyvä että voi laittaa parikin kertaa
Tosin et (vissiin) ole laittanut nyt illalla tätä
Kauniita unia sinnekkinJoo-o, öitä vaan ja kauniita unia!!