Mä oon vähän tylsistynyt. Pikkuremppaa olisi, mutta ei jaksa aloittaa, möf. Mutta nyt meen teen keittoon, moikka!Otat sitten rennosti vaan
Luet tai jotain (=palstailu)
Mä oon vähän tylsistynyt. Pikkuremppaa olisi, mutta ei jaksa aloittaa, möf. Mutta nyt meen teen keittoon, moikka!Otat sitten rennosti vaan
Luet tai jotain (=palstailu)
No hepsukkuu tinkunen *vilkuttaa*Moi kattinen
Ne on kyllä yksiä beelsebubin ölliäisiä. Maalla taannoin yks oli piileksiny yön yli mun takissa ja sieltä säntäs seuraavana päivänä hiustoon möngertämäänMulla lensi tänään kotipihalla hirvikärpänen silmään. Ärrrr! Ne saisivat painua takaisin sinne mistä tulivatkin.
Ussh. Se, kun sen tuntee niskassa ja sit tulee patti ja tietää jo valmiiksi että pattia kutittaa ainakin seuraavat kuusi kuukautta.Ne on kyllä yksiä beelsebubin ölliäisiä. Maalla taannoin yks oli piileksiny yön yli mun takissa ja sieltä säntäs seuraavana päivänä hiustoon möngertämään
Joo, hyi yökkösii ovat kyllä, ite inhoon niitä kans, kun ei niitä tahdo saada hengiltäkään millään ilveellä....pesukoneessa käynnin jälkeenkin ovat voimissansaNe on kyllä yksiä beelsebubin ölliäisiä. Maalla taannoin yks oli piileksiny yön yli mun takissa ja sieltä säntäs seuraavana päivänä hiustoon möngertämään
Mua ei oo tainneet purra mutta vihaan niitä vastenmielisen littania luikeroita muutenUssh. Se, kun sen tuntee niskassa ja sit tulee patti ja tietää jo valmiiksi että pattia kutittaa ainakin seuraavat kuusi kuukautta.
Tää on kirahville, ei kenellekän muulle. Vaikka onkin julkinen.Hei vitun runkkariameeba nyt oikeesti. Eilen jankkas mulle iltaan asti et pääsee aikasintaan kuuden jälkeen töistä eikä pysty pomon kanssa neuvottelemaan työajoista, ja varasin itelleni paluulipun seittemän jälkeen lähtevään autoon. Nyt se runkkari laittaa viestiä et pääseeki heti ku tarvii, nii mää venaan sit keskenäni kolmatta tuntia sitä paluubussia. . Menköön roskiin saatanan saatanan vittu. Minen enää ikinä lähe kotoa minnekään
- kiitos, vissiin *niiata niksauttaa*...minkäs mä tälle luojan luomalle taidolle voin, että koettakaa vain kestääHyyhmis sää oot kyllä kaikkien pöwwöjen kaikista ihanin suurkuningatarpöwwö
Ei yhtään valittamistaNo hepsukkuu tinkunen *vilkuttaa*
Mitäs sun eloos kuuluu, toivottavasti kaikki on hyvin ellei jopa paaaljon paremminkin ?
Joo kyllä klasarit lisää ainaki meitsiksen sex appealia ihan reilusti. Kun jotenki semmonen seiniin ja tolppiin ja puihin ja autoihin törmäilevä tihrusilmätätönen on vaan selkeesti enempi not ku hot...jaa täällä on puhuttu silmälaseistakin . Juuei, mulla ei oo laseja mutta mun mielestä ne on joidenkin nenänvarsilla ihan törkeen seksikkään näköiset
..mutta toisaalta taas tämän päivän tiimoilta, kun ehdin tässä räkiksessä pyörähtää asioita hoitamassa isossa kaupungissakin ihmisten ilmoilla ja erehdyin sitten tekemään harha-askeleitakin ja täysin suunnittelemattomia hankintojakin, niin - yhdestä peilistä mua tuijotti suoraan silmiin jopa ihan siedettävän näköinen muikkeli eli oisko kuitenkin aihetta käydä nessuansa näyttämässä optikolla
..eli pelkkää puhdasta nautiskelua , se on hyvä juttu se !Ei yhtään valittamista
Joo kyllä klasarit lisää ainaki meitsiksen sex appealia ihan reilusti. Kun jotenki semmonen seiniin ja tolppiin ja puihin ja autoihin törmäilevä tihrusilmätätönen on vaan selkeesti enempi not ku hot
Jahans, siellä kohta herkutellaan jollain suussasulavalla kanakeitolla - lempee alku viikonlopun viettoon siisKeiton pohja valmistumassa pikkuhiljaa
Aamulla varmaan viimestäänSöin puol kiloo lakuja
Tuleekohan yöllä musta kakka?
Nonii ja sillai.Ei yhtään valittamista
Nonii ja sillai.
Valaise ny edes hieman meitä uteliaita, et vaikuttaako asiaan kiva kainalopaikka?
Jos joo, niin ollaan me härskimpääkin kuultu.
Jos ei, niin sit me ihmetellään hieman lisää ja toivotaan silti, et kyseessä olis edellinen vaihtoehto.
*halaus*Kun ero koitti, niin mä olin niin vitun tyhmä, että eroan vain vaimostani. Sen olisin kestänyt. Mut erossa lähti paitsi vaimo myös lapset ja koko elämäni.
Jäljelle jäi ei mitään, koskaan, ketään ja tyhjää.
Mikään täs maailmassa ei satu enempää kuin se, että omat lapset eivät piittaa.
..ja nyt tuli taas semmoinen levy uunista ulos että menee ihan väkisinkin hankittavaksi ja talossa luukutettavaksi