• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...tuituisäisäi :), se on kuulkaas menossa perjantai- iltamat hyvää vauhtia ja johan on meitä hemmoteltu järettömän hyvällä säällä(y)...ihanan lämmintä ja kaunista <3

Syysnuhisräkis voi hyvin :D - eli olo on kertakaikkisen hehkee ja hurmaava eli turvavaroalue on kohdillansa ja nessumannekiini paikalla *vilkuttaa*. Pää on ollut tänään ihan sekaisin mikä on tarkottanut sitten tilannesotkua ja varsin höttöpääjutustelua, otin iltapäivällä oikein unetkin:eek: mitä ei oo kyllä tapahtunut aikoihin...

Mutta nyt me sukelletaan viikonlopun viettoon koko kööri :), humpat kohdilleen siis :D

 
...jaa täällä on puhuttu silmälaseistakin :). Juuei, mulla ei oo laseja mutta mun mielestä ne on joidenkin nenänvarsilla ihan törkeen seksikkään näköiset:oops::)

..mutta toisaalta taas tämän päivän tiimoilta, kun ehdin tässä räkiksessä pyörähtää asioita hoitamassa isossa kaupungissakin ihmisten ilmoilla ja erehdyin sitten tekemään harha-askeleitakin ja täysin suunnittelemattomia hankintojakin:barefoot:, niin - yhdestä peilistä mua tuijotti suoraan silmiin jopa ihan siedettävän näköinen muikkeli :D eli oisko kuitenkin aihetta käydä nessuansa näyttämässä optikolla :D
 
Hei vitun runkkariameeba nyt oikeesti. Eilen jankkas mulle iltaan asti et pääsee aikasintaan kuuden jälkeen töistä eikä pysty pomon kanssa neuvottelemaan työajoista, ja varasin itelleni paluulipun seittemän jälkeen lähtevään autoon. Nyt se runkkari laittaa viestiä et pääseeki heti ku tarvii, nii mää venaan sit keskenäni kolmatta tuntia sitä paluubussia. . Menköön roskiin saatanan saatanan vittu. Minen enää ikinä lähe kotoa minnekään :mad:
Tää on kirahville, ei kenellekän muulle. Vaikka onkin julkinen.

Mä olen äärimmäisen vittumainen kusipää. Joo.

Kun ero koitti, niin mä olin niin vitun tyhmä, että eroan vain vaimostani. Sen olisin kestänyt. Mut erossa lähti paitsi vaimo myös lapset ja koko elämäni.

Voi vittu kuinka voinkaan olla tyhmä.

Jäljelle jäi ei mitään, koskaan, ketään ja tyhjää.

Asiat mistä selviää rahalla ovat halpoja asioita. Kuinka suuri kusipää pitää olla huomatakseen tuon? Antaisin oitis toisen käteni jos noin halvalla hinnalla saisin kelloa pyöritettyä taaksepäin edes kymmenen vuotta.

Mikään täs maailmassa ei satu enempää kuin se, että omat lapset eivät piittaa.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
...jaa täällä on puhuttu silmälaseistakin :). Juuei, mulla ei oo laseja mutta mun mielestä ne on joidenkin nenänvarsilla ihan törkeen seksikkään näköiset:oops::)

..mutta toisaalta taas tämän päivän tiimoilta, kun ehdin tässä räkiksessä pyörähtää asioita hoitamassa isossa kaupungissakin ihmisten ilmoilla ja erehdyin sitten tekemään harha-askeleitakin ja täysin suunnittelemattomia hankintojakin:barefoot:, niin - yhdestä peilistä mua tuijotti suoraan silmiin jopa ihan siedettävän näköinen muikkeli :D eli oisko kuitenkin aihetta käydä nessuansa näyttämässä optikolla :D
Joo kyllä klasarit lisää ainaki meitsiksen sex appealia ihan reilusti. Kun jotenki semmonen seiniin ja tolppiin ja puihin ja autoihin törmäilevä tihrusilmätätönen on vaan selkeesti enempi not ku hot :cool:
 
Joo kyllä klasarit lisää ainaki meitsiksen sex appealia ihan reilusti. Kun jotenki semmonen seiniin ja tolppiin ja puihin ja autoihin törmäilevä tihrusilmätätönen on vaan selkeesti enempi not ku hot :cool:

..ja mä luin ihan selkeesti ja monta kertaakin vielä ja mietin että mitä hittoja, oonpa kauas puusta pudonnut:barefoot:...että "..joo kyllä kalsarit lisää ainakin.."....:D

Voipihan se olla kyllä kalsarit päässä meneminen lisää melkoista sex appealia kirjaimellisesti, jotta :p:D ei muuta kuin kokeiluun vaan(y)
 
Kun ero koitti, niin mä olin niin vitun tyhmä, että eroan vain vaimostani. Sen olisin kestänyt. Mut erossa lähti paitsi vaimo myös lapset ja koko elämäni.
Jäljelle jäi ei mitään, koskaan, ketään ja tyhjää.
Mikään täs maailmassa ei satu enempää kuin se, että omat lapset eivät piittaa.
*halaus*

Pieni avautuminen. Multa.

Mun eksä tuskin noin ajattelee. Lapset ovat siellä sen joka toinen viikonloppu ja se on siinä. Mihinkään muuhun ei osaa ota tai mihinkään puutu.
Toki paskemminkin vielä voisi olla mutta silti.
Tuntuu että vaan mulla on enää lapsia.

Asioille voi aina tehdä jotain mutta olethan täällä kirjoittanutkin että olet yrittänyt.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä