• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
En tiedä kenelle puhut.

Jos hiemankaan minulle niin voin kertoa että en tunne kipua, surua, katumusta tai yhtikäs mitään.

Miten voi olla mahdollista että minuun sattuu. Ei mitenkään.

Ja silti sattuu ihan saatanasti.

Luulen, että mulla olis ämpärille aika paljon opetettavaa.

En tunne sinua. Silti toivoisin, että sinulle koittaisi päivä, jolloin pääsisit viettämään päivän lastesi kanssa. Eikä se todellakaan ole niin musta-valkoista, että vika olisi pelkästään sinussa. Sinäkin olet ollut isä lapsillesi, useiden vuosien ajan ja aivan varmasti hyvä sellainen. Tietenkin olet tehnyt virheitä, myös isät tekevät niitä. Ei kai aikuisuuden tarvitse tarkoittaa sitä, ettei koskaan saisi mokata. Toivottavasti et loukkaannu tästä mitä kirjoitin. Ehkä syy miksi kirjoitin tämän on se, että minulla ei enää ole isää. Ja minä kaipaan häntä todella paljon. Ehkä lapsesikin kaipaavat sinua, ehkä he eivät juuri nyt osaa sitä sinulle ilmaista. Toivon todella, että joku päivä sekin koittaa. Kaikkea hyvää sinulle!
 
...yritä syödä vaikka jotakin ja vaikka ihan pienesti mutta joka tapauksessa. Sä tarviit voimia ja jaksamista...ja sitä paijaamistakin. Huomenna keskityt itseesi ja hyvään oloosi :)
No en mää sentään koko viikkoa ole ollu syömäti vaikka en lämpimiä aterioita olekaan nauttinu. Just vedin kaks lautasellista ruokaa ja aattelin ahmia mustikkapiirakan lopun jälkkäriks.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
  • Tykkää
Reactions: kahvikirahvi
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä