wtf? Nyt on perjantai..?Lounasaika. Viikon toinen lämmin ateria
Toiset syö suruunsa, ja multa lähtee stressaantuneena ruokahalu ja yöunet.wtf? Nyt on perjantai..?
Mulla on ollut 16 vuotta. Paitsi että käytän pääsääntöisesti piilareita, koska rillit on ärsyttävät.Onks meillä kaikilla ketjulaisilla kakkulat HÄH?
Mul on ollu jo 42 vuotta
Mulla on kaksi (alkon) tsihiä, tosin molemmat vielä korkkaamattaTsih nro 2. Terkkui saunasta. Koht ruutu ruutu ja maate.
En mäkään ole koskaan suruuni syönyt, on käynyt päinvastoin.Toiset syö suruunsa, ja multa lähtee stressaantuneena ruokahalu ja yöunet.
En tiedä kenelle puhut.
Jos hiemankaan minulle niin voin kertoa että en tunne kipua, surua, katumusta tai yhtikäs mitään.
Miten voi olla mahdollista että minuun sattuu. Ei mitenkään.
Ja silti sattuu ihan saatanasti.
Luulen, että mulla olis ämpärille aika paljon opetettavaa.
...yritä syödä vaikka jotakin ja vaikka ihan pienesti mutta joka tapauksessa. Sä tarviit voimia ja jaksamista...ja sitä paijaamistakin. Huomenna keskityt itseesi ja hyvään oloosiToiset syö suruunsa, ja multa lähtee stressaantuneena ruokahalu ja yöunet.
Kaikki saavat, sitä kutsutaan demokratiaksiEn tiennyt, että sokeat, lukihäiriöiset ja lobotomian kokeneet apinatkin saa tehdä kansalaisaloitteita...
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/1503
Ihme nimittelyä ku ihminen vähän valvooYömömmöjen aika
No en mää sentään koko viikkoa ole ollu syömäti vaikka en lämpimiä aterioita olekaan nauttinu. Just vedin kaks lautasellista ruokaa ja aattelin ahmia mustikkapiirakan lopun jälkkäriks....yritä syödä vaikka jotakin ja vaikka ihan pienesti mutta joka tapauksessa. Sä tarviit voimia ja jaksamista...ja sitä paijaamistakin. Huomenna keskityt itseesi ja hyvään oloosi
Ei muuta kuin ääntä kohti vaanNo en mää sentään koko viikkoa ole ollu syömäti vaikka en lämpimiä aterioita olekaan nauttinu. Just vedin kaks lautasellista ruokaa ja aattelin ahmia mustikkapiirakan lopun jälkkäriks.
Luin ton saman ja taas teki mieli kaivaa silmät päästä teelusikalla. Anteeksi, tee lusikalla. Ainakin poksahti verisuoni päästä. Anteeksi, veri suonipäästäEn tiennyt, että sokeat, lukihäiriöiset ja lobotomian kokeneet apinatkin saa tehdä kansalaisaloitteita...
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/1503
"Väärin kaytökset katsotaan sen mukaan, mikä on oikeus ja kohtuuttomuus.Luin ton saman ja taas teki mieli kaivaa silmät päästä teelusikalla. Anteeksi, tee lusikalla. Ainakin poksahti verisuoni päästä. Anteeksi, veri suonipäästä
SuonipääLuin ton saman ja taas teki mieli kaivaa silmät päästä teelusikalla. Anteeksi, tee lusikalla. Ainakin poksahti verisuoni päästä. Anteeksi, veri suonipäästä