• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mää en puhunukkaan hirvistä.. :notworthy:
Pari kertaa ajelin tänään siitä missä se muksu rekan alle just jäi. on kyl paha paikka. saa olla aikas varovainen. viinikan liikenneympyrä-lentäväniemi välillä laskin 13 jalankulkijaa punaisilla juoksemassa autoni edestä, eli sillä suunnalla on kans vielä hiukan petrattavaa. punainen valo varmaan pitäisi takoa niin autoilijoiden kun muidenkin kalloon.
 
Voi että miten ihanaa :)! Tosi kiva juttu, kun keksivät tommosia mukavia tempauksia ja laittavat sitten vielä ns. avoimet ovetkin eli kaikki rakkaat pääsevät osallisiksi edes pieneksi ajaksi kurkistamaan sen pikkuihmisen päivään :)...viettäkää antoisaa tapahtumaa ja nauttikaa yhdessäolostanne :)!
Ihan varmana nautitaan, äiti tulee meille sen jälkeen yökylään, niin keritään olemaan porukalla ihan kaikessa rauhassa ja touhuamaan :) Suunnittelin vähän, jos lähettäis seuraavana päivänä vaikka shoppailemaan.

Mun on muuten ihan pakko laittaa sulle yyveetä.
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
ostin joskus poliisilta 200 markalla hirven kun ne ampui sen kävelytielle. siinä oli kilohinta kohillaan.
Ruutis korjaa jos mielikuvani on väärä, mut olen siinä käsityksessä, et milloin mahdollista niin poliisi soittaa paikallisen hirvestäjän paikalle hoitamaan ton lopetushomman. Ihan sillä, et poliisin työkaluvalikoima ei välttämättä ole se tarkoituksenmukaisin eikä elikoitten lopetusta hirveesti poliisikolussa opeteta.
Sitä en sit osaa arvata mitä kautta tai miten ruho/lihat myydään tai minne päätyvät.
 
Ihan varmana nautitaan, äiti tulee meille sen jälkeen yökylään, niin keritään olemaan porukalla ihan kaikessa rauhassa ja touhuamaan :) Suunnittelin vähän, jos lähettäis seuraavana päivänä vaikka shoppailemaan.

Mun on muuten ihan pakko laittaa sulle yyveetä.
Kuulostaa niin hyvältä toi suunnitelmanne :), pp on taatusti innoissaan kun on mummo yökylässä hänen tykönään :)

Annas tulla vaan :)..
 
Ruutis korjaa jos mielikuvani on väärä, mut olen siinä käsityksessä, et milloin mahdollista niin poliisi soittaa paikallisen hirvestäjän paikalle hoitamaan ton lopetushomman. Ihan sillä, et poliisin työkaluvalikoima ei välttämättä ole se tarkoituksenmukaisin eikä elikoitten lopetusta hirveesti poliisikolussa opeteta.
Sitä en sit osaa arvata mitä kautta tai miten ruho/lihat myydään tai minne päätyvät.
yleensä juu. tollon ei niin tehneet vaan räiskivät sen ihan jauhelihatavaraksi. koiran kaa lenkillä tilanteen havaitsin ja 30 lämmössä ei paljoa huutokauppoja järjestetä.
 
Mä ajoin joskus muinoin hirvikolarin ja poliisit eivät kyl tehneet mitään sen hyväksi, että lähimaastossa kitui vasa kinttu mäsänä. Kaipa sekin siis riippuu paikalle tulleista henkilöistä...
 
Mä ajoin joskus muinoin hirvikolarin ja poliisit eivät kyl tehneet mitään sen hyväksi, että lähimaastossa kitui vasa kinttu mäsänä. Kaipa sekin siis riippuu paikalle tulleista henkilöistä...
Mjaa... vaikee sanoa, mut vaikee myöskin kuvitella, et olisivat ihan sikseen jättäneet. Jos ne vaik soitti sille paikalliselle hirvestäjälle?Eivätkä vaan voineet jäädä odottamaan jos tuli kutsu Toffon kemistinaapurien kotibileisiin?
 
..ja katos vaan, meillä alkoi auvoisen ihunaiset iltawillityshermannit:rolleyes::D..oon tässä viime aikoina todella isosti saanut "jalostaa" itteeni:barefoot:, tää esimurkkunen on kyllä siinä hommassa vallan pätevä tapaus :D<3...

Hermostoliitto on kyllä natissut ja artikulaatio selkeesti lisääntynyt, toisinaan mä jo ettiskelen itelleni sitä jesaria tussin kera..."Avataan vasta jouluna"- meiningillä, nääs:notworthy:

Noo..jaksaajaksaa, painaapainaa, kohta torpassa on hiljaista ipanaa *Kissi Vähähiilari rulettaa :D*
 
Ehei vielä mennä nukkumaan, iltakymmeneltä otetaan vielä pari tramanolia, jonka jälkeen kyllä pöntössa alkaa suhisemaan :geek:
Että varmistetaan huolella sängyssä pysyminen :D...on sulla nyt suhistelut ja hihittelyt kohdillansa :)

Muuten, käykös sulla siellä joku näpsäkkä hoitaja tsekkaamassa vai onko sulla tässä piankin kontrollikäyntiä tiedossa? Ja tulitko sä kotiin sen happipullon kanssa?
 
Että varmistetaan huolella sängyssä pysyminen :D...on sulla nyt suhistelut ja hihittelyt kohdillansa :)

Muuten, käykös sulla siellä joku näpsäkkä hoitaja tsekkaamassa vai onko sulla tässä piankin kontrollikäyntiä tiedossa? Ja tulitko sä kotiin sen happipullon kanssa?

Ei täälä ketään käy, mä tuun ravaamaan kokeissa ja kontrolleissa useemman kerran kuukaudessa taksilla, niin meilahdessa kuin täällä paikallisessa HUS:n laboratoriossa. Mulla on happirikastin kotona ja maanantaina mulle tulee nestehappilaitteisto, jotta pääsen myös liikkumaan kodin ulkopuolellekin, jos vain kunto muuten kestää.
 
Ei täälä ketään käy, mä tuun ravaamaan kokeissa ja kontrolleissa useemman kerran kuukaudessa taksilla, niin meilahdessa kuin täällä paikallisessa HUS:n laboratoriossa. Mulla on happirikastin kotona ja maanantaina mulle tulee nestehappilaitteisto, jotta pääsen myös liikkumaan kodin ulkopuolellekin, jos vain kunto muuten kestää.
...karmeen laimeilta tuntuu nää sanat kaikkinensa nyt:unsure:..mutta koeta jaksaa siellä. Jos oisit likempänä tai mä likempänä niin varmasti kävisin sua kattelemassa ja jeesailemassa ettei tartteis sun heti ruveta rasittamaan ittees liiaksi...mutta ittees kuunnellen siellä oot ja teet askareita ja oo valmiina pyytämään sitä apua sinne, jos siltä vähääkään tuntuu. Jookosta kookosta :)?
 
...karmeen laimeilta tuntuu nää sanat kaikkinensa nyt:unsure:..mutta koeta jaksaa siellä. Jos oisit likempänä tai mä likempänä niin varmasti kävisin sua kattelemassa ja jeesailemassa ettei tartteis sun heti ruveta rasittamaan ittees liiaksi...mutta ittees kuunnellen siellä oot ja teet askareita ja oo valmiina pyytämään sitä apua sinne, jos siltä vähääkään tuntuu. Jookosta kookosta :)?

Nii kai, siskoni kävi siivoomassa täällä alkuviikosta ja veljeni kävi tänää ruokaostoksilla, kun siskoni siivotessaan oli viskannut jääkaapin tyhjäksi, kun kaikki ruoka oli mädäntyny sen neljän viikon aikana, kun makoilin "meilahden hotellissa"
 
Nii kai, siskoni kävi siivoomassa täällä alkuviikosta ja veljeni kävi tänää ruokaostoksilla, kun siskoni siivotessaan oli viskannut jääkaapin tyhjäksi, kun kaikki ruoka oli mädäntyny sen neljän viikon aikana, kun makoilin "meilahden hotellissa"
Se on hyvä kun onkin omista tarpeista valmiina tota auttamisjoukkoa :), jees!

Mutta noi jääkaapit on tätä nykyä ihan kummallisia kapistuksia, joko ne täyttämisestä huolimatta huutavat aina tyhjyyttään tai sitten ne eivät säilytä siellä mitään...mutta sullahan ois siellä ollut kuules kemmabilsaopiskelijan unelmakaappi :)(y)
 
p@ula
Jaaha, iltapalan aika ja samalla muutama nappi (lyrica, sandimmunit, ja panadol) naamaan
Sanottiinko, milloin voit alkaa vähentämään sitä Lyricaa? Sitähän on pakko jatkaa, jos on sairaalassa aloitettu. Ihmettelen, miten se kenellekään sopii, kun sen apuaineluettelossa on kaikkee, mitä itse en ainakaan suostuisi nielemään. Oliko siitä mitään puhetta siellä?
http://koti.netplaza.fi/~paula/xyz/pakkomyyntia.htm
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä