The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Hienoa että saitte kauan kaivatun lapsen. :) Ja onnea toiseen pikkuiseen, toivottavasti ei tarvis teijän niin pitkään yrittää kakkosta.
Kiitos!
Lähinnä tarkoitus oli sanoa, että älä ikinä menetä toivoa! Tiedän miten kurjaa on pettyä, kerta toisensa jälkeen, mutta tiedän myös, mitä on yllättyä, että mitä ihmettä..
Toivon sydämestäni sulle samaa ihmettä!
 
Kiitos!
Lähinnä tarkoitus oli sanoa, että älä ikinä menetä toivoa! Tiedän miten kurjaa on pettyä, kerta toisensa jälkeen, mutta tiedän myös, mitä on yllättyä, että mitä ihmettä..
Toivon sydämestäni sulle samaa ihmettä!
Kiitos, kyllä sinun ja muiden kokemukset antaa toivoa. Hienoa kuulla positiivisia juttuja .
 
laita myös faceen yms kyssäri siltä varalta että jollakulla sattuis olemaan joutilaana
No muttakun mä en kehtais tunnustaa kellekään tätä, koska mä aina onnistun rikkomaan kaikki johdot ja tollaset jutskat. Oon aiemminkin rikkonut läppärin johdon aika samaan tyyliin ja monet muut on ollut sillä hilkulla. Oon myös sulattanut kahvinkeittimen johdon liedellä. Ja oon jo seonnut laskuissa siinä, monetko kuulokkeet oon onnistunut rikkomaan. Kerran vuodessa suunnilleen joutuu hankkimaan uudet...
 
IhQ
Huomenta!

Iso halaus @Kais :lle!


Eilen mies teki kylppäriä siivotessaan toisen sulkulöydön, eli remppa saattaakin voida jatkua kuitenkin! Tänään kattovat tarkemmin, käyvät ehkä ostamassa sitä kupariputkeakin jo jos tuon höyrykaapin saakin irti.
 
Huomenta vaa. Jäi kyllä nii vähille yöunet vkl ja viime yönäki taisin nukkua kaikki reilu 6h et mieluusti oisin nukkunu tänää sinne 10 saakka. Mut pakko tuo koululainen oli tulla lähettää kouluu nii ei auttanut. Josko toi kahvi tosta vähä piristäis.
 
:love:Huomenta, kiitos haleista.
Niinhän siinä kävi, että vuoto voimistui yöllä ja kyllä ne ihan menkat on.

HopeaToffee ainakin tällä hetkellä on liian kallista.
 
epäilemättä kaikilla on kanta mutta kaikki ei viitti möykätä siitä veispuukissa

mää laittasin joksikin aikaa pimentoon jos joku alkais liiaks häiriköimään
No tänäänkin kaikista päivityksistä yli 95% koskee pakolaisia ja niitä on pikasena laskettuna n. 30 eri ihmiseltä. Kyl mä jätän koko naamakirjan hetkeksi ja taidan pitää muutenkin taukoa, niinku oon nyt vähän pitänyki. Tekee ihan hyvää välillä :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä