Ei ole näkynyt/kuulunut oveen hakkaajia
Täällä nyt on ollut muutenkin hiljaista kuin huopatossutehtaassaIltaa
Mullakin venyi työpäivä tänään, kun työkaveri joutui saikulle. Ei kyllä haitannut, kiva hääräillä ja ihmetellä uudessa työpaikassa. Yks edellisen työpaikan asiakaskin kävi, jota en kyllä itse muistanut, mutta se tokaisi siinä heti, että "ai sä oot siirtynyt tänne!"
Joo, oon huomannut että tänne tulee vaan pari sivua päivässä. Kaikilla on varmaan syysmasennus, ei jaksa edes ketjussa käydäTäällä nyt on ollut muutenkin hiljaista kuin huopatossutehtaassa
Tosin luulen että niillä kovilla pakkasilla mitä parina talvena oli, ei siellä ehkä kovin hiljaista ollut. Paljon näkyi huopikkaita jaloissa
Varmaan jooJoo, oon huomannut että tänne tulee vaan pari sivua päivässä. Kaikilla on varmaan syysmasennus, ei jaksa edes ketjussa käydä
Ei kauheita puutuMä ainaskin vahtaan lumimiestä.
Eikä noit sivuja floodaamalla tartte täyttääkään. On jännitystä enempi kun kymppitonnin metsästyksessä kuluu hieman aikaa. Pitää jännitystä yllä sano.
Voi niitä onnekkaita . Musta tuntuu, että ulkoavaruudestakin löytyy elämää ennenkuin mä onnistun löytään sitä itselleni.Varmaan joo
Tai löydetty elämää
Ei tuo nyt mikään paha kappale ole, mun mielestä
AAAaa..
Ootko kysynyt onnistuisko tuo?Mää löysin ihanan irlin koulun myötä
Nyt ajankohtaisin ongelma on, voinko lykätä tän jakson eka kuuntelukoe toiselle päivälle, että pääsisin poikasen tarhan järjestämään tapahtumaan. Siel on arpajaiset ja kaikkea muutakin ohjelmaa. Ja saa kutsua muitakin perheenjäseniä, soitin heti äitille et haluuko se lähteä.
Ei olekkaan. Hyvä biisi.Ei tuo nyt mikään paha kappale ole, mun mielestä