Tahtoo tommoisen täystuhon!- ootkohan miettinyt nyt ihan varmasti asiaa...
Tahtoo- oo-ooo!!!
Tahtoo tommoisen täystuhon!- ootkohan miettinyt nyt ihan varmasti asiaa...
..eli...oot miettinytTahtoo tommoisen täystuhon!
Tahtoo- oo-ooo!!!
Juu, olet sanonutNo kyllä noita levyjä kuunnellessa menis hyvä tovi jos toinenkin
Oon tainnu useammankin kerran kertoa, että meillä kuunnellaan musiikkia paljon , aina jossain huoneessa on jotain ilmoille singahtelemassa ...ja jos ei sitten ääneen huudateta, niin sitten jammaillaan vastaan kuulokkeiden kanssa ...tai sitten hoilotetaan jotain laulua, yleensä kertsikohtaa ja sitten ollaan joikaamassa yhdessä .."...diu dau...hitto ko ei muista sanoja"- tyyliin
Mutta osataan me olla hiljaakin ja nauttia hiljaisuudesta
Jep...eli...oot miettinyt
Tuumasta toimeen sitten vaan?Jep.
Oi joi, nautihanSavusauna, hyvää seuraa ja pari tsihiä. Life is good
Tahtomisia kohti sitten vaan ...sitä tiiäkään milloin ne toiveet ja tahtoohaluamiset oikein toteutuukaan, toisinaan voivat yllättääkin nopeudellaanJep.
Ei tapahdu tässä nukkumaluukussa. Tarttee ihmisasumuksen ennen kuin kehtaa koiraa ottaa.Tuumasta toimeen sitten vaan?
Niin, onhan siinä tuokin.Ei tapahdu tässä nukkumaluukussa. Tarttee ihmisasumuksen ennen kuin kehtaa koiraa ottaa.
Huomenia - ja kiitti linkityksestä, jos oon tuolloin vielä hiukankaan tolkuissani niin pitää kattella toi ohjelma.Eilen kun oli puhetta Jukka Pojasta.
Rauhassa - Jukka Poika
YLE TV2 Ma 31.08.2015 klo 21.00
360 asteen intiimi keikka täynnä tunnetta, heittäytymistä ja kohtaamisia artistin rakastetuimpien laulujen mukana. Haastattelu zoomaa taiteilijan ytimeen, yllätysnumerossa koetaan pop-up poikkeuksellisessa paikassa
Huomenta
Jep, täytyy katsella, ehkä tallentaakinHuomenia - ja kiitti linkityksestä, jos oon tuolloin vielä hiukankaan tolkuissani niin pitää kattella toi ohjelma.