The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No kyllä noita levyjä kuunnellessa menis hyvä tovi jos toinenkin :)

Oon tainnu useammankin kerran kertoa, että meillä kuunnellaan musiikkia paljon :), aina jossain huoneessa on jotain ilmoille singahtelemassa :D...ja jos ei sitten ääneen huudateta, niin sitten jammaillaan vastaan kuulokkeiden kanssa :D...tai sitten hoilotetaan jotain laulua, yleensä kertsikohtaa ja sitten ollaan joikaamassa yhdessä .."...diu dau...hitto ko ei muista sanoja"- tyyliin :D

Mutta osataan me olla hiljaakin ja nauttia hiljaisuudesta :barefoot::)
Juu, olet sanonut :)
Kyllä mullakin melkeinpä aina radio on auki jos ei telkkaria (tosi harvoin sekin nykyään) mutta totta tuokin että osaa ja haluaa sitä hiljaisuudestakin joskus nauttia :)

...tsah, kello on vaikka ja mitäketä ja huominen turhan likellä, joten mä sanon isot kiitokset seurasta - good as always :) - ja tassuttelen tässä hämärässä peiton alle kohti unikuvia :)

Nukuhan hyvin sinäkin :)*pus*

...ja unikuviin saattelevaksi musaksi laitan tämän, kiitos @HopeaToffee - mä oon tätä kuunnellut yön hiljaisina tunteina useasti...ihana on <3

• Tykkää
Reactions: famipala
Eilen kun oli puhetta Jukka Pojasta.
Rauhassa - Jukka Poika
YLE TV2 Ma 31.08.2015 klo 21.00

360 asteen intiimi keikka täynnä tunnetta, heittäytymistä ja kohtaamisia artistin rakastetuimpien laulujen mukana. Haastattelu zoomaa taiteilijan ytimeen, yllätysnumerossa koetaan pop-up poikkeuksellisessa paikassa

Huomenta :)
Huomenia :) - ja kiitti linkityksestä, jos oon tuolloin vielä hiukankaan tolkuissani niin pitää kattella toi ohjelma.

• Tykkää
...ja hiisi vieköön kun sitä on ihan tötteröisenä ja sekopöwwöisenä:sleep:...sen siitä saa kun viikonloppuna en osannut öitäni nukkua ja nyt sitten on arki edessä ja levällään :)...no, jahka tassa saa tuon vauhdin päälle, niin tulee otetta tästäkin päivästä :)

Aurinkoa ainakin piisaa tsemppaajaksi, hiljaksiin rupee asteetkin nousemaan :)...ja hei, nautitaan viimeisestä loppukesän päivästä :)

• Tykkää
Jahas, se pistikin sitten sinkoiluttamaan eli tää läks tennareissaan viipottelemaan :)...toivottavasti toi kuuppanenkin suostuis oikeesti heräämäänkin, muuten tulee kyllä niin perinteistä maanantaihöttöä ja sanomistakin :D...tai sitä sanomista tulee myöhemmin tänä päivänä, pitää ottaa toi yks vellos vähän jutusteltavaksi viikonlopun "mestaroinnistaan"..lähinnä siis kuuntelen toisen ajatukset tilanteesta ja sitten vielä viilataan toi korvaustsydeemi kuntoon, anteeksi on kuulema pyydettykin :).

Mutta - se on morjensta :)*vilkuttaa*!

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä