huupelson elä hajoo! Tai jos hajoot, niin jakaudu mieluumin kahdeksi.
tosi kurjaa että oot joutunu kavereiden murheiden roskakoriksi ja et saa ite minkäänlaista ymmärrystä ja tukea heiltä... Toivottavasti tää palstan porukka ees vähän vois olla sulle jonkinlaisena paikkana josta saa ehkä vertaistukea ja tsemppiä jaksamiseen.
Itellä toki vasta yk3 pyörähtänyt käyntiin niin en ihan samassa tilanteessa ole, mutta täällä kyllä on monessa vaiheessa olevia esikoisen haaveilijoita ja se on kiva.
Tervetuloo
Myyalle! Jos haluut listalla ilmoita tiedot punaisella värillä niin lisäilen tietosi listalle. Lista taitaa olla sivulla 12, jos kiinnostaa tietää millainen se on.
Mitäs ootte tehny vkl?
ON: Me ollaan miehen kans vietetty laatuaikaa (mm. hommattu mansikat talvea varten pakkaseen ja käyty mustikassa ja kantarelleja keräämässä). Ollaan myös peittoja heiluteltu vaikka vasta kp8 nyt sunnuntaina, mutta mies lähtee taas reissuhommiin sunnuntaina ja tulee kotiin torstaina. Ens viikon loppupuolella olis laskureiden mukaan oviskin tuloillaan ja mulla on kyl jotenki hyvä fiilis tästä kierrosta. Ainakin pitäis päästä yrittämään nyt tässä kierrossa kun mies on kotona oviksen aikaan.
keskusteltiin taas vauva-asioista ja kyselin mieheltä haluaako hän tietää millon mulla on ovis mahdollisesti. Hän ei ollut kiinnostunut siitä tiedosta sillä se ei vaikuta hänen toimintaansa kuulema. Joka tapauksessa kuulema samalla tavalla haluaa minua ovuloin tai en. Ehkä myös haluaa välttää turhia suorituspaineita. Enemmän täällä mennään niin että minä kuumeilen ja yritän ja hän vain hoitaa suoritukset loppuun saakka normaaliin tapaan.