Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4







Niin, mikä harmaa viiva toi on? Tarkoittaako mitään. Tuli vajaa 30min testin tekemisen jälkeen. Ja sama kuin eilen. Muina päivinä ei tullut tuota. Tänään dpo 10.

Onko noi yleisiäkin viivoja. Ja testi oli se mammaksi one step, nimeä en tiedä..
 
Melinda_ onnittelut mähän sanoin ;) Uskoisin et sulla on ollu ovis oletettua myöhemmin vaan. Itellä on laskettua aikaa siirretty yli 3viikolla ku menkat oli myöhässä monta viikkoa mut ei vaa plussaa tullu ni oli ovis ollu ihme aikoihin :)

Allu13 ihanku haamulainen huomenna uutta testiä! :)

Onnittelut muillekin plussanneille ja piinailijoille plussatuulia!

Ens viikolla ar-ultraan toivottavasti pääsen kertomaan hyviä uutisia teille!

Unna1 ja papu (rv6+0)
 
Allu13 Itse ainakin olen testien kanssa sitä mieltä, että harmaa ei merkkaa muuta kuin viivan paikkaa.
Postiviseksi katson vain testit joissa on punertavaa väriä.
Ja kun testi kuivuu niin monesti se harmaa viivan paikka tummuu.
Mutta, kannattaa sun testatailla vielä uudelleen, sulla kuitenkin niin pienet vielä noi päivät mun mielestä, että senkin puolesta voi olla, ettei mitään vielä testit näytä.
 
Melinda. Mäkin veikkaan et ovis on voinu olla ihan ihme aikaan. Nyt vaan toivotaan että viivat alkaa vahveta!!

Allu, jännää!! Jotain nois näkyy. Sinuna hakiskin jonku muun tikun vaikka PC tai apteekin oma. Niihin tulee yleensä selkeät viivat .

Vielä noista kommenteista. Sekin on vähän sitä että näin kirjoittaen moni kommentti voi tuntua kärkkäälle vaikkei kukaan niin tarkoittaisi. Tuntuu että tuskin kukaan asiakseen täällä haluaa kettuilla tai olla töykeä..siis meistä ketkä tähän ketjuun kirjoittaa. Mä en ole oikein saanu sitä kuvaa kestään. Ja omassa herkässä moodissa voi tulla paha mieli vaikka jos itse näkee viivaa ja koneen näytössä se ei vaan ihan oikeesti kunnolla näy tms. Näin mullekin kävi, jotku sanoi ettei nää mitään, mutta oli siinä viiva ja seuraavana päivänä jo ihan selvä ja vahvempi :).
Itselläni ainaki puhelin ei näytä kunnolla kuvaa ja iPad taas on jotenki hankala muuten. . Näkyy vaan tosi selvät viivat. Ja ku kirjottaa puhelimella niin tekstistä saattaa tulla tökkivää ja kuulostaa höperölle.
Ja toisaalta jos joku ei vaan omasta mielestä näe mitään niin voihan senki sanoa :)?
 
  • Tykkää
Reactions: pionii ja Wolt
Oviksen mukaan tänään ois pitäny menkat alkaa jos se olis ollu sillon 15.7 :D eipä voi tietää :D neuvolaan soitin heidän laskurin mukaan rv 10+ sanoin joo ei mahdollista jos ovis ollu 15.7 ja kierto ollut pitkä. :D Mutta saapa nyt taas pitkästä aikaa varata uudelle paikkakunnalle ÄITIYSNEUVOLA ajan.
 
Viimeksi muokattu:
Oon niin onnellinen kaikkien plussanneiden puolesta<3 on se niin siunattu fiilis kun se plussa sinne pärähtää, en malttais oottaa että tulis myös omalle kohdalle :)

Mua stressaa jo niin paljon että melkein itkettää. Testit sanoo että en ole, pääkoppa hyvin epäilevä, mutta kroppa on positiivisin mielin.

Oon nyt tuskaillu näiden oireiden kanssa jo vaikka kuinka kauan.
-munasarjat ja alavatsa kipuilee
-nännit oli viikon kipiät, mutta toissapäivänä loppu
-kasvot ja rinta aivan täynnä finnejä, ku mikäki murrosikänen!
-en tiedä onko mikään raskauteen liittyvä, mutta mun (kohtu?) alavatsa kramppas eilen illalla pitkään
-itkuherkkyys on ihan huipussaan..

Enkä edelleen tiedä kp:tä, koska pillerit jäi kesken, enkä tiedä onko kierto normaali..

Mutta siihen asti ennenkun muakin joskus siunataan niin on ihanaa täällä lukea muiden plussauutisia ja tää on paikka missä on turvallista avautua<3
 
Voin kertoo mä en saanu pc:hen viivaa ollenkaan pelkkiä viivanpaikkoja. Clear bluen plussaan tuli haamu viivanen ja sitten uusiks kun tänä aamuna tein niin vahvistu viiva ja digiin tuli mieluinen vastaus "raskaana 1-2 viikkoa"
 
Onnittelut sadeyes! Tarrasukkia mukaan pienelle! :love:
Ja oliko joku muu vielä ihanaa plussatestiä näyttänyt..Pionii! Onnea! :love:

Cristal vielä kerran pahoittelut km..:( Toivottavasti pian olisi pysyvä plussa.

Tammityttö toivotaan että kroppa alkais nyt toimii! (y)

Nnä Teitkö tänä aamuna? ;)

).( Eipä sitten yhtään mitään... ovista odotellessa. :barefoot:
Tänään tosin kolahti että ensimmäistä kertaa joudutaan laittaa petipuuhat tauolle kun menen siihen koloskopiaan kun sen jälkeen ei saa harrastaa seksiä vissiin pariin kolmeen viikkoon? Eli se kuukausi menee siis harakoille. :eek:
Moikka! Tulin vähän ulkopuolelta kommentoimaan tähän kolposkopiaan: minulle se tehtiin tässä kuussa, silloin oli rv 14+2 menossa, toimenpide ei ollut lainkaan kivulias, hieman epämiellyttävä vain. Vuosin ruskeaa tuhrua noin 5 päivää, ja potilasohjeissa kehoitettiin pidättäytymään seksistä vuodon ajan, olimme noin 1,5 viikkoa ilman seksiä tulehdusvaaran vuoksi, en ollut siinä vaiheessa enää vuotanut kolmeen päivään.
 

Yhteistyössä