Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mä tosiaan osaan innostua jo tommosista viivalaseilla nähdyistä viivoista, oli tuokin sitten viivanpaikka tai ei, koska oon ainakin 20kpl tässä kierrossa r-testejä tehnyt, enkä oo edellisissä nähnyt edes viivanpaikkaa! :D hullu minä!
 
On noi miehet hassuja :D eilen käytiin hakee miehelle magnesium sprayta maratonia varten luontaistuotekaupasta.
Heti siinä geleen kohdalla se rupes tökkii kylkee: on k
http://aijaa.com/P6YYGZ Miekään en nyt kauempaa malttanut olla testaamatta kun ma-ti välisenä yönä tein sen "Raskaana 1-2vk" ja liuskatestin, jossa oli tosi haalea viiva ja ahdisti se viivan haaleus. Tein nyt siis uuden liuskan, kun kaapissa oli vielä 1 ja nyt se on selkeästi vahvistunut <3
Ompas kaunis plussa :) <3 Vahvistumisia :)

Ehkä sitä perästä tullaan. Oviksen pitäis olla justihinsa nurkilla :)
Mieskin intoutu eilen luontaistuote kaupassa että : hei kai sulla vielä niitä gelejä riittää? entäs foolit? :D

( juhlittiin vähän myöhään 15v hääpäivää ja lahjo meikäläistä kalevala korulla :) )
 
Moikka! Tulin vähän ulkopuolelta kommentoimaan tähän kolposkopiaan: minulle se tehtiin tässä kuussa, silloin oli rv 14+2 menossa, toimenpide ei ollut lainkaan kivulias, hieman epämiellyttävä vain. Vuosin ruskeaa tuhrua noin 5 päivää, ja potilasohjeissa kehoitettiin pidättäytymään seksistä vuodon ajan, olimme noin 1,5 viikkoa ilman seksiä tulehdusvaaran vuoksi, en ollut siinä vaiheessa enää vuotanut kolmeen päivään.
Kiitos kommentista. :) mä jotenkin olen varautunut että mikään ei mene niin kuin elokuvissa. :) mut toivotaan että ei kestä kauaa.
 
Onnea Melinda! Tulihan se sieltä :D

Ja onnea muillekki plussanneille, nyt uutta aaltoa kehhiin :)

Mie vihdoin ostin testin ja hätäsessä päivälirussa dippasin. Oli pakko tulla laittaan kuva foorumille, että näkkyykö täällä mittään. Väri on ihan sotkuna toisessa reunassa ja se jotenki hämmää että ihanko siitä alkais viiva.

E: ja nytkö kattoo foorumilla niin eipä näy mittään. Pyh vaan ja pukamavoiteen ostoon.
 
Mullahan on se ongelma ettei varmaks tiedä.. Kun mulla oli hormoonikierukka ja se poistettiin kahdet menkat tuli ja nyt plussa ja viikoista ei tarkkaa tietoa... neuvolan mukaan 7+ jotain mutta seki selvii sitten kun ne laittaa mut ultraan tietty voisin oma kustantaisesti mennä yksityiselle mut se maksaa ihan liikaa
 
Viimeksi muokattu:
Onnea Melinda! Tulihan se sieltä :D

Ja onnea muillekki plussanneille, nyt uutta aaltoa kehhiin :)

Mie vihdoin ostin testin ja hätäsessä päivälirussa dippasin. Oli pakko tulla laittaan kuva foorumille, että näkkyykö täällä mittään. Väri on ihan sotkuna toisessa reunassa ja se jotenki hämmää että ihanko siitä alkais viiva.

E: ja nytkö kattoo foorumilla niin eipä näy mittään. Pyh vaan ja pukamavoiteen ostoon.
Mä yritin ulkona katsoo kun häikäsee mut ihan kun olisin jotain nähnyt :)
 

Yhteistyössä