Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Hei kaikille,piti tannekin tulla kyttailee kun nyt jannat paikat :)
Pitaa myontaa, etta tulee harrastettua jarjetonta testailua aina valilla.. miksi sita raskaustestia pitaa testailla vaikka tietaa ettei se mitenkaan voi talla hetkella nayttaa plussaa edes?? tanaan kp15, viela pitas ens viikolla jaksaa odottaa..

Kuinka monta paivaa ennen kuukautisia edes kandee testailla? tietty mita lahempana sen parempi muttei se nyt auta tahan hataan :) onneksi mulla on noita halpistesteja niin ei harmita vaikka tulis testailtua.. tosin pitas pitaa napit irti testeista kun ei niissa mitaan nay :p
 
NNÄ ja muut, ei luovuteta!

Tänään shoppailemaan digi ja yks apteekin oma tuplapaketti. Tietty pari pc:täkin vielä :ROFLMAO: Ja onhan tää halpa harrastus vaikka ratsastukseen verrattuna. :rolleyes:

Tässä kuvasaastetta aamulta KP 30/28-33. PC:t jonossa, apteekin oma avattuna ja pc jossa valotusta muutettu. En saa kännykällä selviä kuvia ilman salamaa ja salaman käyttö luonnollisesti haalentaa viivat. :cautious: Ei suostu hajoomaan tämä samsungi vaikka kovasti sitä heitellään pitkin lattioita, sais syyn ostaa uuden :ROFLMAO:



 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Sadeyes: Onnea haamulaisesta :)
Muillekkin plussanneille onnea :)

Täällä toivutaan keskenmenosta ja vuoto enää tuhrua.. 10päivää keskenmenosta. Tuli mieleen noista raskaustestin viivoista niin eivät kerro täyttä totuutta kyllä raskauden kulusta eikä niihin voi satavarmasti luottaa onko millainen raskaus. Tässä keskenmenosta dpo 9 asti haamua sain joka vahvistui vähitellen. Vahvoja raskausoireitakin oli mitkä sitten loppuivat kuin seinään ja siksi uskoin ettei kaikki hyvin. Vaisto sen tiesi koko ajan.. Ei sitä vain suostunut myöntämään. Eli haalea haamua voi olla mitä tahansa :confused: Mulla viiva vahvistuis suht hitaasti mutta selvästi tässä kesken menneessä.. Tuulimuna raskautta epäilen kun ultrassa vastas viittä viikkoa raskausmateriaalin suhteen ja viikkoja oli kuusi. Tuhru vuotakin tuli mitä tullut myös normiraskauksissa jokaisessa. Eli vaistoon pitää luottaa näissäkin asioissa. Toivon kaikille plussaa ja tarrasukkia :love:

Uskoisin hcg laskeneen jo takaisin normi vaiheille, koska tiputus oli niin raju jo alkuunsa... Ovis testejä jos ostais ja r testin niin tietäisi hiukan tilannetta :) on tämä raskasta aikaa ja tuntuu ettei tätä aukkoa korjaa kuin uusi onnistunut raskaus.
 
Onnea kaikille plussanneille!! Ja voimia km saaneille!! On: vuoto alkoi kunnolla ja tämä plus vaihtui km. Sen jo arvas, kun mulla ei ole ollu vuotoja edellis raskauksis. Ei siin mitään, homma jatkuu tjot meiningillä. Onhan noita lapsia jo mut jos se yksi vielä joskus ;-) palaan siis jossain välissä..
 
Noniin, eli mulla tänään kp 25/28 ja dpo 9.

Tein aamupissasta one stepin. Sain siihen haamun. Toissapäivänä kun tein, ei tullut mitään ja eilen kun tein, siihen tuli tosi haalea viivanpaikka, joka näkyi kääntelemällä ja vääntelemällä.
Tänään tuli selkeämpi, joka näkyy kamerallekin

Huomista odotellessa..!!
 

Attachments

maisakaarina pahoitteluni :(

Cristal tsemppiä! Hyvä että olet toipumaan päin. Eihän ne viivat tosiaan mitään kerro, koska voihan se km tulla vaikka rv 10 kun viivat on jo räikyvän punaisia.
Itselläni eka km oli ennen esikoista, se oli itseasiassa kemiallinen, koska menkat alkoivat vain hieman myöhässä ja testi ehti kerran näyttää haalean viivan.

Toinen oli vuonna -13 kun ehkäistiin ovulaatioseurannalla ja en ajatellut, että voisin olla raskaana, elintavat oli huonot ja kun testin tein se oli jo räikyvän punainen. Alavatsaa särki ja runsas vuoto alkoi pian, mutta ultrassa näkyi sykkivä sydän, rv 8/9 oli menossa muistaakseni. Ultran jälkeen meni pari tuntia ja tuli nyrkin kokoinen hyytymä jonka keskellä oli tämä alkio kaikkine materiaaleineen.

Kolmas km oli nyt huhtikuussa, tein negan vielä menkkojen alkupäivänä joten kun haamu tuli niin arvasin että liian haalea on kiertopäiviin nähden. Raskausoireet oli ihan hirveät, oksetti ja huimasi, nippaili, hajut ällötti, finnejä oli aivan tuhottomasti vartalossa ja naamassa... esikoisesta minulla ei ollut oireita koko raskausaikana lainkaan ja siksi nämä oireet minua huolestutti (vaikka yleensä ihmisiä, niinkuin sinuakin, huolestuttaa oireettomuus) Verinen vuoto alkoi pian mutta viiva vahvistui viikon verran, ihan vahvaksi plussaksi. Pari pv oli vuotamatta ja sitten taas alkoi ja vasta silloin alkoi viiva haalenemaan. Vuoto jatkui järjettömän pitään, eli kuukauden ja raskausoireet jatkuivat vielä 2viikkoa negan jälkeen! :confused:
Tällöinkin olin viihteellä juuri ennen plussaa koska oletin ettei plussaa tule jos kp 28/28 on vielä ihan nega. Tosin tuskin se juhliminen vaikutti, olisi se muutenkin kesken mennyt kun noin myöhään se haamu vasta tuli.

Nyt tulikin oikea romaani :ROFLMAO: Nyt olo on luottavainen koska viivat on musta hyvät kiertopäiviin nähden. Ei ole oireita (mitä nyt illalla oksetti hetken aikaa ihan hirveästi. Mutta tärkeintä että alavatsalla ei tunnu mitään!!) Olen saanut painon alipainon puolelta normaaliin, olen syönyt joka pv monivitaminia ja vahvaa omega3, enkä ole ottanut alkoholia. En myöskään tupakoi ja ruoka on terveellistä kotiruokaa. Jos tämäkin nyt kesken menee niin sitten kyllä luovutan siihen asti, että joku ultraa ja katsoo missä vika :eek:(n)
 
Cristal halit! Toivottavasti päästäisiin pian takas plussille!

Onnea viivoista Sadeyes vielä kerran :)

Allu, aijaa on tosiaan hyvä. Muut ei oikein aukee..

Maisakaarina myös iso hali!

Ja muutkin kp1 päätyneet :unsure:

Oma :mulla on halpa huvi se että ovistestissä näkyy jo kohtuu kunnollista viivaa! Siis tietysti valovuoden päässä plussasta mut edes tummahko viiva! Toivoa et kierto käynnistyis. Noiden toimenpiteiden jälkeen tikut oli koko ajan ihan totaali blankkoja mitä ne ei yleensä oo koskaan.
Mä tykkään rfsun ovistestistä siksi et se pysyy visusti haaleana kunnes o-plus on. Esim PC ovisliuskaan saan läpi kierron melki tummaa viivaa. Ainoa "miinus " rfsussa on se että plussa ei oo mikään supertumma.
 
Noniin, eli mulla tänään kp 25/28 ja dpo 9.

Tein aamupissasta one stepin. Sain siihen haamun. Toissapäivänä kun tein, ei tullut mitään ja eilen kun tein, siihen tuli tosi haalea viivanpaikka, joka näkyi kääntelemällä ja vääntelemällä.
Tänään tuli selkeämpi, joka näkyy kamerallekin

Huomista odotellessa..!!
Sain auki viimein. Tosiaan tuo liitä tiedosto tällä sivulla on surkea kun välillä se aukeaa ja välillä ei sitten millään. Jotain siinä näkyy ja vaikka se just sen 10 minuuttia vaati että näkyy niin ei välttis ole viivanpaikka. Tosin hankala sanoa että onko väriä.. miltä se luonnossa näyttää? Onko väriä yhtään?
Niin ja vaikka viivanpaikka olisi niin monilla ne on enteillyt sitä haamua.:)
 
Heiluttelen kättäni täältä....
Mahdottoman paljon tullut tekstiä tänne ja uusiakin mukaan :)

Lomamatka tehty, lääkekuurit syöty ja nyt odotellaan tyhjennys vuotoa :) Kuuri loppui sunnuntaina ja 1-3pv sisällä pitäis alkaa.
Sen verran reissussa ollessa vielä tuli lääkäriltä viestiä, että minulla onkin sitten diabetes ja siihen aloitettiin lääkehoito.
Eli mahdollisesti keskekenmenojen syy saattaa olla siinä.
Hyvä, että asiat selviää, niin jospa tässä joskus saisi sen nyytin syliin, ennen kuin on iän puolesta liian myöhäistä :)
 
Heiluttelen kättäni täältä....
Mahdottoman paljon tullut tekstiä tänne ja uusiakin mukaan :)

Lomamatka tehty, lääkekuurit syöty ja nyt odotellaan tyhjennys vuotoa :) Kuuri loppui sunnuntaina ja 1-3pv sisällä pitäis alkaa.
Sen verran reissussa ollessa vielä tuli lääkäriltä viestiä, että minulla onkin sitten diabetes ja siihen aloitettiin lääkehoito.
Eli mahdollisesti keskekenmenojen syy saattaa olla siinä.
Hyvä, että asiat selviää, niin jospa tässä joskus saisi sen nyytin syliin, ennen kuin on iän puolesta liian myöhäistä :)
Hyvä kun asiat selviää!
 
Onnittelut sadeyes! Tarrasukkia mukaan pienelle! :love:
Ja oliko joku muu vielä ihanaa plussatestiä näyttänyt..Pionii! Onnea! :love:

Cristal vielä kerran pahoittelut km..:( Toivottavasti pian olisi pysyvä plussa.

Tammityttö toivotaan että kroppa alkais nyt toimii! (y)

Nnä Teitkö tänä aamuna? ;)

).( Eipä sitten yhtään mitään... ovista odotellessa. :barefoot:
Tänään tosin kolahti että ensimmäistä kertaa joudutaan laittaa petipuuhat tauolle kun menen siihen koloskopiaan kun sen jälkeen ei saa harrastaa seksiä vissiin pariin kolmeen viikkoon? Eli se kuukausi menee siis harakoille. :eek:
 
Joo ei ole väriä yhtään.

Täytyy huomenna perehtyä tuohon aijaa.com. Pari vuotta sitten keväällä taisin jonkun ladata. Ehkäpä se onnistuu

Toivottavasti enteilisi haamua..

Nyt odottelen lääkärin soittoa. Piti 11 jälkeen soittaa mut ei ole kuulunut. Täytyy kysellä noista kipulääkkeistä varuiks seuraava kiertoa varten että mitä voin syödä. Paracetamol oli yhtä tyhjän kanssa. Auttaa niihin ennen varsinaista päivää oleviin jomotuksiin, mutta the day on niin paha, ettei ole enää apua.

Tosin en ole varma että onko kipupiikki päivä se irtoamispäivä vai alkaako sattuun kun irtoaa. Siks ostan ne ovis testit ens kiertoa varten jos ei nyt tärppää, niin tietää missä mennään.
 
Jos jotain oppinut keskenmenon aikana niin nykypäivän testit reagoi todella pieneen määrään hcg hormonia.. Hcg oli viime viikon torstaina laskenut siitä viikon takaiseen hcg:hen niin 1030 --> 250.. Viikossa huima lasku.. Tein testin äskön ja testiajan jälkeen antoi vielä hailakan viivan. Jos sitä hcg:tä on kropassa jää pienestäkin määrästä viivaa ja sitä ei tarvitse valon alla käännellä. Tästäkin jotain oppineena vaikka testailla tykkäänkin jännä päivinä paljon. Nyt tiedän tuoreessa muistissa mitä näkyy ja kuinka helposti :)

Niin ja kohtu tosiaan ultrattu ja todettu tyhjäksi viikko sitten. Sanoivat myöskin että kohdun limakalvo ohut ja vuodon pitäisi loppua pian.. Satunnaista vuotoa edelleen.. Eikä tulehduksen merkkejä..
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä