Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mä luottaisin valmistajan ohjeisiin enemmän.
Cb digin tein ja ekasta lapsesta lävähti ruutuu raskaana 3+ toisesta lapsesta illasta tein ja näytti raskaana 2-3 että eipä sil ajalla niin väliä ole.

Tää on cb sivuilta

Jos teet testin aikaisintaan kuukautistesi oletettuna alkamispäivänä, voit selvittää mihin tahansa kellonaikaan, oletko raskaana. Jos teet testin aikaisemmin, käytä aamuvirtsaa saadaksesi tarkan tuloksen viikkonäytölle. Vältä runsasta juomista ennen digitaalisen raskaustestin tekemistä.

Mutta mä tein digillä kun huono olo iski naamaan.
 
Viimeksi muokattu:
Minä en ole koskaan saanut haamuja tai viivanpaikkoja, vaikka raskaana olen ollut ja todellakin testannut aloittanut siinä dpo 7 aikaan aina, ja vasta dpo 14 on tullut viiva, heti kirkkaana ja ilman arvailuja. Sitä ennen ei yhtään mitään. Eli on todelkakin yksilöllistä.

Himotestaaja kun olen, niin silti testaan aina hirveen aikaisin, vaikka neljän lapsen ja kuuden raskauden jälkeen pitäisi tietää, että ei ne mulla näy aikaisin, mutta minkäs teet.

Siksi täällä on ihana tuojotella toisten haamuja ja viivanpaikkoja ja arvailla
 
Onhan se totta että aamupissassa on kaikista eniten hcg:tä, jos siis on raskaana, koska se on mutinut siellä yön yli eli se on ehtinyt kerääntyä. Mutta toisaalta sama asia, jos pidätät sen 8h, mutta helpompaa olla yö käymättä vessassa.
 
Mulla jostain syystä aina aamupissa antaa haaleemman viivan ku päivemmällä. Kummallista.

Pionii mun mielestä sun viivat näyttää hyvältä noille päiville! Vahvistumista vaan! :)

Essuliini mää en valitettavasti näe noissa ku yhen viivan..mutta toivottavasti tulis se plussa vielä sieltä!

Aattelin nyt sitte tätä omaakin tilannetta päivittää sen verran et ei hyvältä näytä..viivat pysyy yhtä haaleena. :( Ei siis taida tulla kolmatta lasta meille vielä. Kuvassa ylin on tehty sunnuntai-iltapäivänä, sitten on eilinen aamu ja eilinen ilta ja alimpana tänä aamuna tehty.
http://aijaa.com/z6SqTf

Tsemppiä kaikille piinaileville ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille ja km:n saaneille!
 
Mulla nä
Mulla jostain syystä aina aamupissa antaa haaleemman viivan ku päivemmällä. Kummallista.

Pionii mun mielestä sun viivat näyttää hyvältä noille päiville! Vahvistumista vaan! :)

Essuliini mää en valitettavasti näe noissa ku yhen viivan..mutta toivottavasti tulis se plussa vielä sieltä!

Aattelin nyt sitte tätä omaakin tilannetta päivittää sen verran et ei hyvältä näytä..viivat pysyy yhtä haaleena. :( Ei siis taida tulla kolmatta lasta meille vielä. Kuvassa ylin on tehty sunnuntai-iltapäivänä, sitten on eilinen aamu ja eilinen ilta ja alimpana tänä aamuna tehty.
http://aijaa.com/z6SqTf

Tsemppiä kaikille piinaileville ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille ja km:n saaneille!
Älä vielä luovuta. :( jospa se vaan nousis vähän hitaamminen se hcg...
 
Mä tein ekassa raskaudessa digin keskellä päivää, näytti 3+, ja toisessa illalla pc:llä ja samantien kaks punasta viivaa. Molemmat tein kun menkat 2 päivää myöhässä, eli tarkottaako tää sitä että tulevissakin raskauksissa mulla nousee hcg melko nopeasti jos kaikki on ok?
 
Yleisesti varmaan tarkoitettu että yleensä hcg on suurimmillaan aamuisin kun pissaamatta ja juomatta sekä myös ne yksilölliset erot. Mutta siksi varmaan suositus että aamun ekaa pissaa koska varmaan tutkineet senkin milloin tutkittavilla on hcg:tä eniten virtsassa. Eihän toki kukaan kiellä tekemästä sitä muulloin.
 
Eiköhän se niin ole että jokaisen naisen pissa on erilaista.ja kroppa.
toisilla näyttää aamulla paremmin ja toisilla päivällä/illalla.
ja toisilla ei ollenkaan.

Testeissä on käyttöohjeet joita suositellaan noudattaa.
mutta tosiasiassa kuka meistä jaksaa jäähdyttää virtsan, ottaa aamupissasta näytteet jos ei ehdi. kuka varmuudella ottaa sekunttikellolla aikaa testin vaikusajan.
eiköhän jokainen ota näytteen silloin kun haluaa.


testeissäkin on eroja kuten moni on varmaan todennut.
esim. cb plus merkkiä näyttää useilla hailakkaa toista viivaa vaikka ei ole raskaana.
sofi antaa myös turhia viivoja ainakin mulle.
apteq testi on myös huonommassa päästä.ei anna hyvin viivaa vaikka olisi raskaana.
pc antaa viivanpaikkoja.

Onko vielä muita?

se että jollain vaikka 5 minuutin virtsasta näyttää digi hyviä viikkoja ei tarkoita sitä että toisella näyttää.
hormoni kun erittyy jokaisella eritavalla.
sekäään ei tarkoita sitä että jos viivat tummenee hyvin että raskaus kestää loppuun asti.
hailakkaat viivatkin voivat raskauden viedä loppuu.

Joten testailkaa silloin kun haluatte.
ja ottakaa tosiaan naapuriltakin näyte jos siltä tuntuu tai jos iskee testi himo.

testejä tänne laitetaan siksi että on joku paikka jossa voi jännätä. Kun ei sitä voi tikku kädessä ulos mennä vastaantulijoilta kysymään näkyykö toista viivaa.



on se kiva että mielipiteitä ja kokemuksia jaetaan. mutta älkää liikaa luottako toisen sanomaan.

Pikkaisen on palsta mennyt maku tiettyjen asioiden ja päälkepäsmäreiden takia.

Miksi ei vaan voi tsempata toisia tarpeenvaatiessa.
eikä tehdä tikusta asiaa.


Kun jokainen on yksilöllinen ihminen niin mitä raskauteen ja testeihin tulee kun muutenkin.
mikään raskaus kun ei välttämättä ala ohjekirja mukaan..
Kun se vaan on niin yksilöllistä.
toisilla näyttää aiemmin ja toisilla vasta myöhemmin.


onnittelut plussista.

pahoittelut menetyksen kohdanneet.

piinailijoille tsemppiä. ja laitelkaa
vaan kuvia niin paljon kun haluatte.







täällä kierto lähenee loppuaan.
testejä en viitsi laitella vaikka tekisinkin.
 
Hyviä pointteja.
Ja siis vaikka lääketieteellisessä mielessä.erittyminen noudattaisi kaikilla samaa kaavaa homma riippuu myös siitä miten alkio on kiinnittynyt (tämä vaihtelee paljonkin vaikka ovis olis kuinka todettu ultralla minuutilleen) ja siitä miten istukka alkaa muodostua. Hcg taso kertoo istukan toimimasta jonka takia se nousee aluksi nopeaa tahtia.
Tämäkin kertonee jotain; mulla on kals hoitoalkuista raskautta. 12 päivää ALKION SIIRROSTA hcg on molemmissa ollu n. 100.. alkiot 3 ja 4 pv ikäisiä. Yhdessä luomuraskaudessa kävin hcg mittauksessa DPO13 (!!) , ovis oli tikuilla todettu eli ei mun tuntemisen varassa. Hcg olo 500! Ja siis ihan yksi vauva siellä kasvoi. Keskimääräinem hcg menkkojen alkupv on 100. Eli vaikka eritys varmasti on mulla yksilönä about sama, viivat vahvenee ja muodostuu kyllä ihan loogisesti joka raskaudessa, niin tuossa näkyy myös se että homma riippuu ihan muustakin :)!

Tsemppiä aamun testaajille!!
 
Täällä taitaa odotetusti alkaa se tyhjennysvuoto.
Hyvä juttu, jos menisi ny niin kuin pitäisikin ja pääsisi sen myötä uuteen kiertoon paremmalla pohjalla, kun on saatu noi lääkitys asiat kuntoon :)
Olen nähnyt pari kertaa unta, 3kk päästä olisin raskaana..., voi kun olisikin totta :)
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Tein nyt aamulla testin. Eilen tuli se harmaa 10 min kuluttua, nyt tuli sellainen vitivalkoinen viivanpaikka, mitä ei edellisissä 4 testissä ollut. Mitä se meinaa. Tuleeko noita useinkin noihin testeihin?

Kp 26/28 ja dpo 10.
Testi oli se joku mammaksi step testi.
 
Pahoittelut km kohdanneille! :(

Mä en ole koskaan saanut kunnon plussaa. Pelkkiä hailakoita haamuja. Ihan ekassa raskaudessa uitin 3 peräkkäisenä päivänä apteekin oman ja se riitti kun kaikkiin tuli haalea haamu (en edes tajunnut seurata vahvistuuko viiva) ja 2 viikon päästä vuoti pois.

Tokassa raskaudessa tein menkkojen myöhästyessä varmaan 10 rfsu liuskaa rv 7 saakka ja vielä silloinkin oli ihan haamu vain. Testaamisen lopetin ar ultraan. Ja hyvin meni loppuun saakka :)

Nyt olenkin päättönyt, jos vielä joskus plussan saan testata kaikkilla mahdollisilla testeillä ja seurata milloin muuttu kunnon plussaksi :)

hui onpas aika mennyt nopeaa. Dpo 4 jo, eli kohtahan tässä voi jo alkaa testejä tuhoamaan :)
 

Yhteistyössä