The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mun päiväminä ei ostanu kans herkkuja...jätskii tekis mieli.Päivällä teki mieli tuol reisussa pehmistä mutta se paikka mistä mun piti hakee se niin oli niin piukas ihmisii että jätin väliin.Ihan hyvä sinällään mutta pehmistä tekis vaan mieli.
 
Kirahvi, harmi ku karkkipussi oli muuttunut huonoksi. :(
Lenkillä käyty, eilen 15 min kahvakuula. :) Jännä kyllä kahvakuulatreeni, vaikka on lyhyt nostaa seuraavana päivänä painoa, mutta kävely/ hölkkä ei vaikka pitempi treeni.
 
Ongelma, maalasin siis vessan seinät ja katon. Lattianmaalaus vielä odottaa hetken aikaa. Löysin ihania kuvia seinälle -> kehystänkö vai naputtelenko kehyksiä itse :unsure: samoin meni pikkuverho uusiksi ja nyt etsinnässä joku maalaishenkinen kiva kangas. Pieni kosmeettinen muutos toi suuren muutoksen :notworthy:
Mikä voisi olla maalaishenkinen kangas ja mistä hakea?
 
Ongelma, maalasin siis vessan seinät ja katon. Lattianmaalaus vielä odottaa hetken aikaa. Löysin ihania kuvia seinälle -> kehystänkö vai naputtelenko kehyksiä itse :unsure: samoin meni pikkuverho uusiksi ja nyt etsinnässä joku maalaishenkinen kiva kangas. Pieni kosmeettinen muutos toi suuren muutoksen :notworthy:
Mikä voisi olla maalaishenkinen kangas ja mistä hakea?
Kangaskaupasta?
 
Ongelma, maalasin siis vessan seinät ja katon. Lattianmaalaus vielä odottaa hetken aikaa. Löysin ihania kuvia seinälle -> kehystänkö vai naputtelenko kehyksiä itse :unsure: samoin meni pikkuverho uusiksi ja nyt etsinnässä joku maalaishenkinen kiva kangas. Pieni kosmeettinen muutos toi suuren muutoksen :notworthy:
Mikä voisi olla maalaishenkinen kangas ja mistä hakea?
sisustusnostalgia.fi pitäis löytyä ainakin ja Jotex, googlen kautta löytyy kauppoja.
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Mmm, uusi reissu Ikeaan :D Sieltä löytyy melkein oikeaa kokoa olevia kehyksiä. Kuvien pituudesta joutuu vähän nappasemaan pois (y)
Mies totesi, että kohta hän joutuu etsimään vanhan ladon ja ryöstämään seinistä harmaantuneita lautoja ja tekemään feikkihuussinreiän meille. No niin mummolameininkiä en kaipaa.
 
vierailijasetä
Ongelma, maalasin siis vessan seinät ja katon. Lattianmaalaus vielä odottaa hetken aikaa. Löysin ihania kuvia seinälle -> kehystänkö vai naputtelenko kehyksiä itse :unsure: samoin meni pikkuverho uusiksi ja nyt etsinnässä joku maalaishenkinen kiva kangas. Pieni kosmeettinen muutos toi suuren muutoksen :notworthy:
Mikä voisi olla maalaishenkinen kangas ja mistä hakea?
Tuolta voisi löytyä:)
Sisustus Nostalgia verkkokauppa - Maalaisromanttinen nettikauppa - Jyväskylä
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä