Juu, juuri näin. Multa löytyy tota taikapissaa, jolla saa haamut joka kuukausi, joskus vahvemmat ja joskus ei niin vahvat. Tässä kuussa RFSU oli todella vahva, jopa hieman punertava ja one stepit 25mlu näytti kans vahvaa paikkaa, ilman väriä.Eikös Pirunpellolla ollut tätä taikapissaa kun aina tulee haamulaisia?
Ja ystävälläni on sellaista taikapissaa että kaikki kymmenet testit oli blankoja kunnes meni verikokeeseen josta selvis että oli muistaakseni rv 17 jo menossa.
Jos oot eilen tilannut niin huomenna viimeistään on perillä. Näin ainakin mulla on aina ollut.Kuinka nopeat toimitukset raskauskeijulla on? Lupaavat 1-2 arkipäivää, pitääkö paikkansa? tilasin eilen kasan ovistestejä niin toivottavasti huomenna tulis viimeistään. Nyt on kp 6 ja huomenna otan vikan clomifenin!
Mulla kesti 3 päivää tullaKuinka nopeat toimitukset raskauskeijulla on? Lupaavat 1-2 arkipäivää, pitääkö paikkansa? tilasin eilen kasan ovistestejä niin toivottavasti huomenna tulis viimeistään. Nyt on kp 6 ja huomenna otan vikan clomifenin!
Mulla ei näyttänyt ainakaan noilla päivillä tasavahvaa.. Joten älä huoli. hcg viitearvoissakin on iso haitari toisella voi plussa tulla todellakin heti toisella viikon päästä. Toivottavasti kaikki on vuodoista huolimatta niinku pitääKyselen lisää josko joku tietää. Tein taas testin, jotta tietää missä menee. Eilen digi sano 1- 2. Vuotoa edelleen välillä, ei tosin niin runsas kun kk vuoto. Tänään pc ei vieläkään tasavahva viiva. Taitaa olla peli menetetty?? Dpo 13 tai 14 eikös silloin pitäisi jo pc näyttää tasa vahvaa jos kaikki ok??
Mies nurin eikä vasta väitteitä vastaaJee ovisplussa tuli sittenkin vasta tänään kp 16 nyt pitäis sit enää mies kellistää; )