Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Joo no ehkä mä sit vaan ootan kuun loppuun ja teen uuden jos se oliski ollu sillon 15.7 se ovis.. mulla kyl on raskaus näkyny pissasta kolmesti mut eka kerta oli keskenmeno niin niin se ei oo ongelma mut voi olla että nousee hitaasti vaan ja tosin menkat myöhässä 6 päivää että antaapa ajan kulua.
 
:D Eikös Pirunpellolla ollut tätä taikapissaa kun aina tulee haamulaisia?
Ja ystävälläni on sellaista taikapissaa että kaikki kymmenet testit oli blankoja kunnes meni verikokeeseen josta selvis että oli muistaakseni rv 17 jo menossa. :eek:
Juu, juuri näin. Multa löytyy tota taikapissaa, jolla saa haamut joka kuukausi, joskus vahvemmat ja joskus ei niin vahvat. Tässä kuussa RFSU oli todella vahva, jopa hieman punertava ja one stepit 25mlu näytti kans vahvaa paikkaa, ilman väriä.
Mutta, tässä kuussa ovista odotellessa ja taas kohti uusia haasteita! Aion yrittää edes odottaa menkkojen mahdollista myöhästymistä, palaa rahaa ja mielenterveyttä noihin testeihin ihan liikaa..:cautious:
 
Mä saan lähes aina raskauskeijun liuskoihin viivanpaikan ja kerran sain vahvan plussan puikkotestiin, mutta se osoittautui vääräksi positiiviseksi :(


Juu-u.. Mieli tekisi testata heti uudelleen, mutta yritän malttaa maanantaihin:) En ennen oo saanu apteekin testiin minkäänlaista viivanpaikkaa. Ainoastaan plussan oon saanut ja se plussa on jo 7-vuotias :LOL:
 
mulla meni 6 arkipäivää, vaikka 2lk piti tulla 3-4 päivässä. Ehdin jo lähettää s-postiakin sinne :D

Mun ei pitänyt enää käyttää ovistestejä, mutta toisin kävi. Taisin vaan alottaa tikuttamisen liian myöhään kun eilen vasta aloitin ja tänään kp 15. Yleensä ovisplus tullu kp 17, mutta viime kierto oli vaan 25pv. Noh jos vaikka loppukierrosta lähtis lupaavasti tummumaan :p
 
Onpas täällä hiljemtynyt keskustelu! :eek:

Melinda ei kai himotestailulle mtn järkevää syytä ole! :D

Täällä blankoa tulee. Toivon, että tämä kierto on normaali 28/29 ja menkat alkaa su/ma.. jos tästä tulee kuten edellinen, historian pisin kierto 33päivää ja menkat on taas runsaat / kipuisat niin sitten soitan perhesuunnitteluun o_O
 
Sadeyes on kyllä hiljentynyt! Mä täällä ennen olin kovin aktiivinen mutta nykyään lähinnä seurailen sivusta kun näiden lapsettomuushoitojen takia ei oo enää tarvinnut niin paljon piinailla kun ei raskaus ole mahdollinen..
 
On joo vähän hiljaista. Omassa olossa ei oo kertomista. Kp8 menossa.. Eli tylsää!

Mä nyt rohkaistuin muiden kokemuksista että peli ei oo vielä menetetty omalla kohdalla vaikka tuolla noita solumuutoksia onkin. Ainoa että en nyt taida pelkää syöpää vaan niitä kammottavia hoitoja..

Toivottavasti nyt tulisi niitä plussia tännekin. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Wolt
Back to business ja oviksen tikutukseen :D Pitäis kohta alkaa olemaan nurkilla. Treenauskin aloitettu kun sai miehen kotia :D
5vk erossa toisella puolella maapalloa niin varmasti lempeyttää :sneaky::rolleyes::whistle:

Jos se nyt tässä kierrossa tärppäis niin hiisi vie sehän vois tulla la lähelle pojan synttäriä :D
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Kyselen lisää josko joku tietää. Tein taas testin, jotta tietää missä menee. Eilen digi sano 1- 2. Vuotoa edelleen välillä, ei tosin niin runsas kun kk vuoto. Tänään pc ei vieläkään tasavahva viiva. Taitaa olla peli menetetty?? Dpo 13 tai 14 eikös silloin pitäisi jo pc näyttää tasa vahvaa jos kaikki ok??
 
maisakaarina älä huoli, kaikilla hormonitasot nousevat eri tahtiin. Toisillahan testi näyttää plussaa vasta kun menkat ovat vaikka viikon myöhässä! :) Jos et pysty olemaan stressaamatta niin voithan käydä maanantaina verikokeissa. Mä kyllä uskon, että kaikki on hyvin kun raskaus on vasta noin kovin alussa.
 
täällä just äsken tilattu sofi liuskatestejä 3kpl...niitäpä odotellaan saapuvaksi sit ma tai ti...ja testailen EHKÄ ekan kerran ke TAI sit jätän suosiolla pe-su millon menkkojen pitäs alkaa(su)... hohhoijjaa... nyt menossa siis dpo 10 ja kp21/28-29... eli kait se jo periaatteesssa saattas ke näkyä?!? joutaaha tuota oottelee mut kiva ois tietää...
 
miss_piggy
En oo paljon kirjotellu ku tää kone tökkii niin että teksti ilmestyy jälkikäteen. Kirjoitan siis nopeampaamitä teksti ilmestyy :D Aattelinki hommata jonkun älypuhelimen ja kaksplussailla kännykän kautta. Nyt on kp 15, ovis vois olla tulossa aiemmin taas ku viime kierrossa. Eilen tuli ebaysta r-testejä ja tänään o-testejä.
 
  • Tykkää
Reactions: Wolt
Kyselen lisää josko joku tietää. Tein taas testin, jotta tietää missä menee. Eilen digi sano 1- 2. Vuotoa edelleen välillä, ei tosin niin runsas kun kk vuoto. Tänään pc ei vieläkään tasavahva viiva. Taitaa olla peli menetetty?? Dpo 13 tai 14 eikös silloin pitäisi jo pc näyttää tasa vahvaa jos kaikki ok??
Mulla ei näyttänyt ainakaan noilla päivillä tasavahvaa.. Joten älä huoli. hcg viitearvoissakin on iso haitari toisella voi plussa tulla todellakin heti toisella viikon päästä. Toivottavasti kaikki on vuodoista huolimatta niinku pitää :)
 


Älkää välittäkö karvoista otettu ukon reiden päällä kuva. :D mutta tulipa harvinaisen paksu nega viiva ovis tikkuun melkein positiivinen ehkäpä hieman vaalea vielä mutta onko mulla nyt vasta ovis :O vai tulossa eikä mulla oo ollu menkkoja välissä olenkaa.... :D OLI PAKKO KOKEILLA :D
 
Viimeksi muokattu:
Esikoinen valvotti molempia koko viime yön, joten toivotaan että mies pysyy hereillä (tuppaa nukahtamaan, ennen kun lapsi saatu nukkumaan).. Noh ehtiihän sitä vielä aamullakin ehkä, jos ei tänään ja kaipa toissapäivästä jotain on vielä hengissä :D
 
  • Tykkää
Reactions: saa90

Yhteistyössä