Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Sweeny jospa se on vaan heikko proge ja riittää kun syöt sitä loppukierrosta. Pidetään peukkuja!
Tyhmänä kysyn että proge? Tarkoitatko progesteronia vai mikä seonkaan? Sellasta ei kylläkään edes taittu testata (n)

Noh, torstaina se lääkäri varmaan jotain kirjoittelee taakse niin täytyy kun reissusta palataan ni maanantaina tsekata omista terveystiedoista sitten ellei hän jo torstaina soittele :)

Tänään siis reissuun appi ukon luokse taas ja vasta sunnuntaina takaisin :)

Paljon plussa tuulia tänne sillä aikaa <3
 
miss_piggy
Totta se on että ovistestit näyttää aamulla huonommin mitä aamupäivällä tai iltapäivällä tms. En tiedä miksi mutta mullakin monesti aamupissasta näyttänyt ihan blancoa mutta sitten päivällä tai muutoin vähän myöhemmin on toinen viiva näkynyt selkeästi.
 
Tämmöstä tänään kp26
Taitaa olla vaan tuttu ja turvallinen viivanpaikka :/

Saman olen huomannut kuin miss_piggy ovistestien suhteen, mullakin aamuisin ei meinaa mitään näkyä toisin kuin iltapäivästä. Joten olen itse ainakin alkanut tikuttelemaan ovista iltapäivisin.
 
Straygirl: Mä nään siinä kyllä, mutta aika vahvanolonen viivanpaikka luulisin /:

Om Mulla tosiaan ollu jo yli viikon näitä "ilmiselviä raskausoireta", ja uusin oire tänään on ollut kun muutaman kerran kyyristyessä ruvennu poltteleen alavatsaa. Testi oli tänänkin aamuna vielä nega, mutta luultavasti dpo vasta 10, eli rauhassa odotellaan josko se sieltä plussaks muuttuis :)

Onko joku edellisissä tärpeissä käyttänyt noita raskauskeijun one step testejä, herkkyys 10? Millasia kokemuksia? Tuleeko aina viivanpaikat ja onko missä vaiheessa tullut jo haamua?
 
En oo tärpeissä kokeillut mutta muutoin olen ja ne jakelee viivanpaikkoja niin että en enää niitä osta. Ja ne kellä on raskauden näyttänyt niin todella heikkoja viivoja ja todella hitaasti viivat vahvistuu.
 
Voi ei, kyllä mulla olikin aavistus että ei oo varmaan niin laadukkaita testejä nuo raskauskeijun :( Ajattelin vain koska herkkyys oli se 10, että näyttäis ihan hyvin jos tärppiä ois tullu. Onko nuo pc:n testit sit parempia? Ei oo varaa ostaa niitä apteekin 10e testejä joka päivä (himotestaaja problems!:D) Tilasin raskauskeijulta samaan syssyyn vielä clearbluen digin, mutta sitä säästelen siihen asti että tulis liuskoihin edes haamua :)
 
Voi ei, kyllä mulla olikin aavistus että ei oo varmaan niin laadukkaita testejä nuo raskauskeijun :( Ajattelin vain koska herkkyys oli se 10, että näyttäis ihan hyvin jos tärppiä ois tullu. Onko nuo pc:n testit sit parempia? Ei oo varaa ostaa niitä apteekin 10e testejä joka päivä (himotestaaja problems!:D) Tilasin raskauskeijulta samaan syssyyn vielä clearbluen digin, mutta sitä säästelen siihen asti että tulis liuskoihin edes haamua :)
eipä ne näytä jos ei oo mitään näytettävää ja joillakin näkyy jo dpo 6 eteenpäin ja joillakin vasta kun menkat on reilusti myöhässä
 
Juu no en mä nyt olettanutkaan että samantien näkyiskään mitään, tykkään vaan testailla :) Edellisissä raskauksissa tosiaan testasin vasta kun menkat oli 2 päivää myöhässä, ekan sain digiin raskaana 3+ ja toisessa raskaudessa tein vissiin pc:n testin ja tuli samantien 2 kirkuvan punaista viivaa.
 
No ei ne mitä mä olen tehnyt niin missä valossa vaan käännellyt ja väännellyt niin mitään missään näkynyt. Ei edes kuivumisen jälkeen tullut mitään. Ei läpivalaistunakaan näkynyt mitään. Ja takuuvarmasti olen tsekannut :D
 
  • Tykkää
Reactions: henttis
No mulla on vähän sama juttu noissa raskauskeijun liuskoissa, kaikki sanoo että niihin tulee tosi vahvat viivanpaikat, mutta kun mä oon niitä tässä aika monta kappaletta lilluttanu, enkä yhessähään oo viivanpaikkaa bongannu vaikka oon kuinka tiiraillu :D Varmaan se kans riippuu, voi olla että ei voi merkkiä yleistää hirveesti että kaikkiin tulis viivanpaikka, voi olla että se on ihan testistä kiinni.
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
no jaa, yleensä ite tehny digin kun huono-olo on iskeny naamaan mutta en sitten tiedä ku menkat jo 5 päivää myöhässä eikä testiin kait taaskaan tullu mtn. joista laitoin kuvan kun joku sitä tääl kyseli. Rupesin miettii et mitä jos, se olikin vasta 15.7 se ovis kun oli semmoset menkka ovis kivut mut no jaa aika sama. Alan jo kyllästyy testaamiseen.
 
Pc on mun mielestä paras, näyttää plussan aikasin ja nuo viivan paikatkaan ei periaatteessa haittaa kun ne erottaa haamusta selkeästi... en aio muita testejä enää käyttää.

ja kai niihin haamuihin/viivanpaikkoihin vaikuttaa myös merkin lisäksi kierron vaihe, ovis ja millaisen pissan omaa :D Eikös Pirunpellolla ollut tätä taikapissaa kun aina tulee haamulaisia?
Ja ystävälläni on sellaista taikapissaa että kaikki kymmenet testit oli blankoja kunnes meni verikokeeseen josta selvis että oli muistaakseni rv 17 jo menossa. :eek:
 

Yhteistyössä