Kiitos vastauksista. En usko normaali raskauteen. Vuoto hieman lisääntynyt joten pitää nyt seurata. Testaan jos ei kunnon vuoto ala. Jaksamista kaikille!
Tyhmänä kysyn että proge? Tarkoitatko progesteronia vai mikä seonkaan? Sellasta ei kylläkään edes taittu testataSweeny jospa se on vaan heikko proge ja riittää kun syöt sitä loppukierrosta. Pidetään peukkuja!
eipä ne näytä jos ei oo mitään näytettävää ja joillakin näkyy jo dpo 6 eteenpäin ja joillakin vasta kun menkat on reilusti myöhässäVoi ei, kyllä mulla olikin aavistus että ei oo varmaan niin laadukkaita testejä nuo raskauskeijun Ajattelin vain koska herkkyys oli se 10, että näyttäis ihan hyvin jos tärppiä ois tullu. Onko nuo pc:n testit sit parempia? Ei oo varaa ostaa niitä apteekin 10e testejä joka päivä (himotestaaja problems!) Tilasin raskauskeijulta samaan syssyyn vielä clearbluen digin, mutta sitä säästelen siihen asti että tulis liuskoihin edes haamua
mulle antanut viivan paikkaa rfsu puikko niinku liuskakinNoi herkät testit on vähän niin ja näin. Melkein luottaisi noihin perus 25mlU. Pc testit antaa myös viivanpaikkoja. Ainoa joka ei oo mulla antanut viivanpaikkaa niin rfsu puikko.