sannisanni
ei mitään käryä, mulla näyttää tuon 18 paikalla olevan 17 kirjaintaKenelläkään hajua mitä tuolla Windows-ruudussa tulee tuosta pääsanasta lähtevästä työ... -> 18
Mic... > 14?
ei mitään käryä, mulla näyttää tuon 18 paikalla olevan 17 kirjaintaKenelläkään hajua mitä tuolla Windows-ruudussa tulee tuosta pääsanasta lähtevästä työ... -> 18
Mic... > 14?
Minunkin pitäisi olla siivoamassakiitos sinulle ihana! Voi hitsinpimpula kun pitäis lähteä koisimaan, aamulla pitäis nousta puol neljältä ylös eikä millään malttais vielä
löytyiskö teiltä tuonne avaruus-ruutuun apuja, se on aivan alkutekijöissään mutta edes pari apua pliiiiis???
pääsanasta ylös ne kaikki eli
7, 8, 6 3 ja 5 5
var 12
av oh 11
pal 11
näihin jos saisin apua niin voisin lähteä onnellisena nukkumaan, apua annan takaisin tottakai mutta epäilen erittäin suuresti että ei musta teille kahdelle ainakaan mitään apua ole lamp ja Nap
Noi oli.kiitos sinulle ihana! Voi hitsinpimpula kun pitäis lähteä koisimaan, aamulla pitäis nousta puol neljältä ylös eikä millään malttais vielä
löytyiskö teiltä tuonne avaruus-ruutuun apuja, se on aivan alkutekijöissään mutta edes pari apua pliiiiis???
pääsanasta ylös ne kaikki eli
7 Linnunratakin on sellainen, 8 monen tähden joukko, 6 3 Joutsenen tähdistön suunnalla voimakas kenttä (myös Rushin kappale) ja 5 5 sinne kaikki katoaa
var 12
av oh 11
pal 11 adjektiivi tuosta pa..
näihin jos saisin apua niin voisin lähteä onnellisena nukkumaan, apua annan takaisin tottakai mutta epäilen erittäin suuresti että ei musta teille kahdelle ainakaan mitään apua ole lamp ja Nap
Oho, piti kirjoittamani juurikin 17ei mitään käryä, mulla näyttää tuon 18 paikalla olevan 17 kirjainta
Minunkin pitäisi olla siivoamassa
Pääsanasta ylös:
7 -> Linnunrata on tälläinen
8 -> mm. Otava
6 3 -> puuttuu vielä
5 5 -> Semmonen juttu avaruudessa mistä ei mikään palaa kun sinne joutuu
Av oh -> millä avaruuteen mennään
Pal 11 -> tämän sanan löysin vastasanalla, mutta esimerkiksi nuoren kärpässienen lakki on tälläinen
SPARTACUS-ruudun vas. puolelta puuttuu monta
M.L.C ja Tib.. 4 ja "11"
G.G.G. 8
Var.. 8 ja 5
Gan.. 6 ja 5
Ag.. ja Du.. 4 ja se pitkä sitaatti
Keskellä vasemmainenmulla ei ole tuo ruutu edes auki vielä, mihin kohtaan se muuten tulee?
Onneksi tämä sarja on nähtynä niin tiesi mitä koittaa, sitaatti löytyi kun keksin tuon kotipaikanSPARTACUS-ruudun vas. puolelta puuttuu monta
M.L.C ja Tib.. 4 ja "11" -> 4 on tuon perheen orja joka lähti myös sotatantereelle M.L.C:n kanssa. Löytyy SpartacusWikistä kun hakee M.L.C:n. Sieltä löytyy sitten tuo 11-kirjaiminen
G.G.G. 8 -> G.G.G:n vaimo
Var.. 8 ja 5 -> 5 on se syy minkä takia joutu sinne ludukseen että hän saa ton asian kuitattua. Jos toi puuttuva 8 on se tosta tuleva, niin se on semmonen minkä takia monelle tulee tuo 5-kirjaiminen rahapeleistä.
Gan.. 6 ja 5 -> 5 on punainen juoma, 6 on semmoset joka tota juomaa juo paljon
Ag.. ja Du.. 4 ja se pitkä sitaatti -> pitkä sitaatti löytyy hahmon fb-sivun tiedoista
4 on se mistä nuo kaksi on kotoisin
Kiitos! Lähdenpä tutkimaan Sain muut, mutta sitä sitaattia en vaan löydä mistään. En oikein edes tiedä mistä hakea? Ja nyt lopetan tältä päivältä. Öitä!Onneksi tämä sarja on nähtynä niin tiesi mitä koittaa, sitaatti löytyi kun keksin tuon kotipaikan
Sillon tuli juurikin tuolle lauseelle hyvin naurettua kun kuuli
Kiitän, nyt sain mielemrauhan näistäEkat selvisivät vasta alakautta ja toka vastasanalla (siitä sä..biilistä jatkuva ketju).
Laita googleen tuo A... + pääsana Facebook + eng. Minä olenKiitos! Lähdenpä tutkimaan Sain muut, mutta sitä sitaattia en vaan löydä mistään. En oikein edes tiedä mistä hakea? Ja nyt lopetan tältä päivältä. Öitä!
Kiitos suuresti! Tuolla vinkillä löytyi googlen hakutulosten teksteistä. Nyt Spartacus okLaita googleen tuo A... + pääsana Facebook + eng. Minä olen
Tuo lä.. 11 on ainoa, joka mulla tuosta ruudusta puuttuu.Huomenta kaikille, hetki ratkomista ennen töihinlähtöä, avaruus-ruutu aika kivalla mallilla mutta vielä nämä puuttuu
läh 11
var mi 12 isompi porukka noita
av al 10 12 reissu, jossa ihmisiä mukana
Tiedän kyllä keistä on kyse, mutta sitä oikeaa sanaa en vain keksi.Ju An -> Nää on semmosia jotka muinoin kauan sitten seilasi laivalla Englannista meren yli länteen
Liittyy peltotöihin, siis pellon tekijäTiedän kyllä keistä on kyse, mutta sitä oikeaa sanaa en vain keksi.
täällä taas, kesäloma alkoi, neljä viikkoa vapaata JUHUU!Tuo lä.. 11 on ainoa, joka mulla tuosta ruudusta puuttuu.
täällä taas, kesäloma alkoi, neljä viikkoa vapaata JUHUU!
Kiitos lamp noista, tämä ruutu mullakin nyt tuota yhtä vailla. Voisin siihen emmerdale-ruutuun seuraavaksi pyydellä apuja, multahan puuttuu seuraavat:
ca di 10
em fa 7
va ru 15
ru 3 5
kuo 2
ei paljon puutu mutta kuitenkin liikaa
Kiitos, tuo sana ei ollut missään löytämissäni hakutuloksissa, mutta tuttu sanahan se oli ja heti keksin kun vinkkasit.Liittyy peltotöihin, siis pellon tekijä
Ja oikein mukavaa alkanutta lomaa!täällä taas, kesäloma alkoi, neljä viikkoa vapaata JUHUU!
Kiitos lamp noista, tämä ruutu mullakin nyt tuota yhtä vailla. Voisin siihen emmerdale-ruutuun seuraavaksi pyydellä apuja, multahan puuttuu seuraavat:
ca di 10 sukulaisuussuhde
em fa 7 hieno talo
ru 3 5 saat seuraavasta
kuo 2 yhtye (ei päivä)
ei paljon puutu mutta kuitenkin liikaa
Ja oikein mukavaa alkanutta lomaa!
Ja sori, kkun hätäpäissäni vinkkasin aivan väärää kohtaa äsken.kiitos noista ja lomantoivotuksista, on kyllä ansaittu tämä loma
tuo ca di oli kyllä mulla ammatti, löysin sen issekseni ja kun en kuuntele kotimaista musiikkia (Happoradiota lukuunottamatta) niin ei tuo kyseinen bändi edes juolahtanut mieleen! No, joka tapauksessa tämä ruutu valmis
Vois kokeilla seuraavaksi tuota tylyahoa, siellä onkin aika paljon tyhjää mulla...
pääsanasta 9 5 herkkukaupan pitäjä
pääsanasta 14 5 se herkkukauppa
re lu 9 suojaava puu
ja po-si mu 8 harmia aiheuttava tyyppi yleisesti
pi pu 8 11 veljesten pitämä
alkaa jo hävettää olla aina ruikuttamassa vinkkejä mutta kun ei omin avuin tämä kyllä valmistu ikuna...
suurkiitos taas kerran, näissäpä se iltapäivä meneekin rattoisastiJa sori, kkun hätäpäissäni vinkkasin aivan väärää kohtaa äsken.