A
Ahdistaa..
Vieras
Minulle ja miehelleni tuli postissa kirje, jonka mukaan "teille on tiedoksianto käräjäoikeudessa".
Mitäköhän tuo voi tarkoittaa?
Joskus ihan alkuvuodesta minua vainonnut naapurimme oli yrittänyt tehdä meistä rikosilmoitusta, voisikohan kyse olla siitä..? Tässä on kuitenkin mennyt ikuisuus aikaa, ja jopa meitä puhelimitse asiasta tiedottanut poliisi totesi naapurin tekemän rikosilmoituksen olleen sen verran hämärä, ettei todennäköisesti etenisi mihinkään (väitti mm. kuulleensa minun uhkailleen häntä seinien läpi, vaikka en tuntenut kyseistä ihmistä ollenkaan, samaan aikaan tiputteli uhkailukirjeitä postilaatikkoomme, kävi pimpottelemassa ovikelloamme todella aikaisin aamulla ja seuraili minua toisinaan parkkipaikalla). Lisäksi olemme muuttaneet kyseisen naapurimme läheisyydestä pois jo monta kuukautta sitten.
Ahdistaa todella paljon. Eipä tässä kai auta muukaan kuin soittaa ja kysyä, mutta haluaisin ensin vähän varmistua siitä, mistä tässä voisi ylipäänsä olla kyse.
Mitäköhän tuo voi tarkoittaa?
Joskus ihan alkuvuodesta minua vainonnut naapurimme oli yrittänyt tehdä meistä rikosilmoitusta, voisikohan kyse olla siitä..? Tässä on kuitenkin mennyt ikuisuus aikaa, ja jopa meitä puhelimitse asiasta tiedottanut poliisi totesi naapurin tekemän rikosilmoituksen olleen sen verran hämärä, ettei todennäköisesti etenisi mihinkään (väitti mm. kuulleensa minun uhkailleen häntä seinien läpi, vaikka en tuntenut kyseistä ihmistä ollenkaan, samaan aikaan tiputteli uhkailukirjeitä postilaatikkoomme, kävi pimpottelemassa ovikelloamme todella aikaisin aamulla ja seuraili minua toisinaan parkkipaikalla). Lisäksi olemme muuttaneet kyseisen naapurimme läheisyydestä pois jo monta kuukautta sitten.
Ahdistaa todella paljon. Eipä tässä kai auta muukaan kuin soittaa ja kysyä, mutta haluaisin ensin vähän varmistua siitä, mistä tässä voisi ylipäänsä olla kyse.