The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Muuten - itetehty jäätelö (ilman konetta) on kuulema parempaa kuin kaupan jäätelö.

Kuulema se hakkaa menen tullen ja palatessakin sata nolla...ja vallankin kun sen on tehnyt...mä:rolleyes::barefoot::D!

Ipanat olivat niin tohkeissaan, kun pidettiin päivän aikana leffailua ja herkkuhetkeä :), saan kuulema toistekin tehdä moista namia.

Pitihän munkin sitä maiskutella ja...ihan on pakko kuiskutella että...oli se syntisen hyvää, miten lie onnistuikin...
 
No opelle oon sanonut jo että tuolla on tullut työntekijävajausta muttei se oikein mitään siihen sanonut. Sillon alkuun sovittiin että tuolla paikassa sen eka osion pystyy ainakin suorittaa ja siitä vaan kyseli että onko ne henkilöt vielä siellä, että vieläkö onnistuu.
Opekin on nyt kesälomalla, tulee tuossa heti ens kuun alussa takas töihin ja meillä on siinä ohjauspäivä koko ryhmälle. Meinasin et sillon nyin sitä hihasta tai laitan jo etukäteen s-postia.
Oukkei, sitten otat ens alkuun juttusille sitä sun omaa työpaikkaohjaajaa ja lähdet hänen kanssaan selvittämään nyt sen opinto- osuuden suorittamista ja tekemistä, koska se nyt vain on saatava suoritetuksi.

Anna opettajas lomailla rauhassa ja sitten kun teillä alkaa noi koulutkin pyörimään, niin otapa opettajaaskin juttusille ja keskustele tilanteesta ja mahdollisesta jatkosta :)
 
Terkkusii saunanlauteilta :)..nyt on hyvä olla saunanpuhtoisena tässä ja kepeän mielen kera, ihana siellä vaan on rötkötellä pitkin pituuttaan niissä mun lässyn lää- löylyissä...

Ja katos vaan, nyt vasta herkes satamasta vettä - osaskin olla jotenkin väsyttävä päivä, vaikka kävinkin happeilemassa...hautuumaalla on muuten oikeesti kaunista :). Siellä on hyvä käyskennellä kiireettömänä ja aistia sekä se pysähtyneisyys että myös elämäkin <3...ja suunnaton rakkaus <3

Ipanat sitten laittoivat mun saunomisrötväämisen aikana pystyyn ratakilpailut, vellokset laittoivat sähköautoradan pystyyn ja hihkumiset ovat kyllä nyt sitä luokkaa että taidetaan kellottaa rataennätyksiä :D...saas nähdä malttavatko irrota sieltä edes pitstopille iltapalalle :)...

Voi ihana, ja se heittää vielä upeeta ilta- aurinkoakin kehiin :)...kyllä tää elo vaan on kaikkinensa suunmakuista, kieltä vaan rullalle ja sukkia makkaralle :)
 
Löysin paikalliselta nettikirppikseltä aikalailla täydellisen KELTAISEN sohvan. Olisin taivaassa, jos mul olis 450e ylimääräistä rahaa ostaa se.
Voiii, toihan ois aivan ihana väripilkku huoneessa :). Siihen kaveriksi vielä kivoja värikkäitä tyynyjä ja/tai isoja istuintyynyjä niin johan ois kiva siinä seurustella ja istua kavereitten kera ja parantaa maailmaa jos vaikka myös itekseen viihtyä keltaisen energian keskellä :)

Onko se muuten mimmonen eli isokinko :)?
 
Voiii, toihan ois aivan ihana väripilkku huoneessa :). Siihen kaveriksi vielä kivoja värikkäitä tyynyjä ja/tai isoja istuintyynyjä niin johan ois kiva siinä seurustella ja istua kavereitten kera ja parantaa maailmaa jos vaikka myös itekseen viihtyä keltaisen energian keskellä :)

Onko se muuten mimmonen eli isokinko :)?
Semmonen kolmen istuttava, eli ihan kivan kokoinen. Oon ny varmaan viikon ettiny keltasta tai oranssia sohvaa, ja nyt kun löysin kivan ja siistin käytetyn, niin sekin on liian kallis. Perkele.
 
Semmonen kolmen istuttava, eli ihan kivan kokoinen. Oon ny varmaan viikon ettiny keltasta tai oranssia sohvaa, ja nyt kun löysin kivan ja siistin käytetyn, niin sekin on liian kallis. Perkele.
Voi itkunen, et sä sais vaikka avustusta porukoiltas tohon hankintaas, koska jos toi oikeesti kolahti suhun ja on muutoinkin passeli niin..ja varmaan tossa ois saumaa saada neuvotellen hintaa alaspäin..jos vaikka tekisit sinne oman tarjouksen :)? Jos ei sille sohvalle olis muutoin kysyntää, niin...tossahan ois sitten saumaa että saisitkin sen :)

Iske kiinni vaan jollakin keinolla :)! Aina kannattaa yrittää kun mieleisensä kerran on löytänyt :)
 
*halaa*...eihän voi olla mitenkäään mahdollista semmoinen asia, että ois tullut väärinkäsitystä?

No, olipa niin tai näin, niin mene ihmeessä kaveris luokse istumaan iltaa ja parantamaan maailmaa ja saamaan kenties aivan muuta ajateltavaa :)
No ei oo väärinkäsityksiä kun ite tätä päivää ehdotti ja lupas että sovitaan aika tarkemmin. En oo ite sitten mitään muistutellu niin tuli siltä kauheen pitkä viesti tekosyitä? mutta ei mitään mistään et sovittais uutta aikaa.
 
No ei oo väärinkäsityksiä kun ite tätä päivää ehdotti ja lupas että sovitaan aika tarkemmin. En oo ite sitten mitään muistutellu niin tuli siltä kauheen pitkä viesti tekosyitä? mutta ei mitään mistään et sovittais uutta aikaa.
..mutta otti kuitenkin yhteyttä. Annas kattoo nyt kuitenkin vielä ihan rauhassa äläkä vielä tee mitään hätiköityjä juttuja...aina noi jutut kun ei kuitenkaan - mokoma - mene kuin elokuvissa mutta saumaa voi olla vaikka ja mihin siitä huolimatta :)
 
..mutta otti kuitenkin yhteyttä. Annas kattoo nyt kuitenkin vielä ihan rauhassa äläkä vielä tee mitään hätiköityjä juttuja...aina noi jutut kun ei kuitenkaan - mokoma - mene kuin elokuvissa mutta saumaa voi olla vaikka ja mihin siitä huolimatta :)
No oli miten oli...nyt ei nähä reiluun kahteen viikkoon niin että siinäpä sitten miettii haluuko nähä vai ei.
 
Liikaa puuhastelua tänään, noidannuoli niskassa. Pää ei käänny ja toinen käsi ei nouse. Hiukan hidastaa puuhailua. Piti pyytää miestä avuksi, siellä se nyt vessassa siivoaa mun maaliroiskeita. Maalasin vessan katon, ihan sceissehomma. Sen jälkeen olikin syytä maalata seinät. Nyt voi pöntöllä istuessa ihailla lattialle levitettyä Tikkurilan värikarttaa ja tuumia rauhassa, millä värillä lattia maalataan. T. Kätevä Emäntä
 
Liikaa puuhastelua tänään, noidannuoli niskassa. Pää ei käänny ja toinen käsi ei nouse. Hiukan hidastaa puuhailua. Piti pyytää miestä avuksi, siellä se nyt vessassa siivoaa mun maaliroiskeita. Maalasin vessan katon, ihan sceissehomma. Sen jälkeen olikin syytä maalata seinät. Nyt voi pöntöllä istuessa ihailla lattialle levitettyä Tikkurilan värikarttaa ja tuumia rauhassa, millä värillä lattia maalataan. T. Kätevä Emäntä
Jaahas, sitä sitten urakkahommalla näemmä tilattiin Mr Toffosen käsittelyä :)...ei muuta kuin hieromissessiota pykämään illalle ja hellää käsittelyä. Muutoin voi huominen valjeta tosi kiukkusissa merkeissä...
 
Jaahas, sitä sitten urakkahommalla näemmä tilattiin Mr Toffosen käsittelyä :)...ei muuta kuin hieromissessiota pykämään illalle ja hellää käsittelyä. Muutoin voi huominen valjeta tosi kiukkusissa merkeissä...
Mä oon nyt tosi kiukkunen ja paree pysyä musta kaukana, mä puren, ärrimurri. Otin kipulääkettä ja rentouttavaa, eiköhän se siitä pikkuhiljaa parane. Huomenna ei sitten tehdä mitään.
 
Mä oon nyt tosi kiukkunen ja paree pysyä musta kaukana, mä puren, ärrimurri. Otin kipulääkettä ja rentouttavaa, eiköhän se siitä pikkuhiljaa parane. Huomenna ei sitten tehdä mitään.
*halaa - puremisvaarasta huolimatta*

...käperry kuitenkin jossain vaiheessa Mr Toffosen kainaloon ja ota siitä läheisyydestä voimaa ja hyvää oloa itellesi :)...jos et anna hierottavaksi itseäsi..kainaloispaikkakin kyllä isosti parantaa :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä