Boobabe
Toivottavasti menee parempaan suuntaan.Ai niin, tohtorilta tulki tänään kirje, jossa se pyytää minua syyskuussa käväseen vastaanotollaan kuulemassa taas tuomiota
Toivottavasti menee parempaan suuntaan.Ai niin, tohtorilta tulki tänään kirje, jossa se pyytää minua syyskuussa käväseen vastaanotollaan kuulemassa taas tuomiota
Vasta tuolloin.Ai niin, tohtorilta tulki tänään kirje, jossa se pyytää minua syyskuussa käväseen vastaanotollaan kuulemassa taas tuomiota
Ei hirmu paha. Olen ollut suhteessa jossa mies asui ulkomailla.Ekat ekan näkemisen jälkeen
Asuu tosin 150km päässä
Nii, no olo on ny parantunu taas hiukkasen, mutta se voi heiketä taas nopeastikin, kuten on aiemminkin tehny.Toivottavasti menee parempaan suuntaan.
Vasta tuolloin.
No niin mutta toivon kuitenkin.Nii, no olo on ny parantunu taas hiukkasen, mutta se voi heiketä taas nopeastikin, kuten on aiemminkin tehny.
Tuo olis jo aika paha.Ei hirmu paha. Olen ollut suhteessa jossa mies asui ulkomailla.
Saitko tietää tuolloin mitään?Vastahan se 16.7 soitti mulle
Juu, jatketaan samoilla lääkityksillä ja annoksillaSaitko tietää tuolloin mitään?
Ymmärrän mutta jos se on väliaikaista niin kyllä sen jaksaa.Tuo olis jo aika paha.
No ei paha mutta kuitenkin. Olishan se vähän helpompaa nähdä jos asuis samassa paikassa. Esim. viikollakin. Jos nyt jotain tuosta tulis.
Ja hänellä ei ole lapsia, mulla on. Mutta katsellaan mitä tulee vai tuleeko mtään
Samat, ja vieläpä toisella mantereella...Ei hirmu paha. Olen ollut suhteessa jossa mies asui ulkomailla.
No jaksaaYmmärrän mutta jos se on väliaikaista niin kyllä sen jaksaa.
Niinpä, sullakin vähän pidempi välimatkaSamat, ja vieläpä toisella mantereella...
No tulee se ens kuussa käymään
Eikös oo hyvä juttu että harvakseltaan joutuu käymään?Ai niin, tohtorilta tulki tänään kirje, jossa se pyytää minua syyskuussa käväseen vastaanotollaan kuulemassa taas tuomiota
Ni kai, vaik kävisin mieluusti useemminkin jos siitä vaan olis hyötyäEikös oo hyvä juttu että harvakseltaan joutuu käymään?
Mikäs siinä ahdistaa?Äh, tulevaisuus ahdistaa.
Kuis silleen?Äh, tulevaisuus ahdistaa.