Se 10 000. sivun korkkaus on varattu mulle
On mutten ole jaksanu käyttääEikö sulla ole rekkaroitua nikkiä?
Joo, ei ole koskaan tullut kokeiltua millaista olisiSe oli kyl hauskaa. Tuol ei ollu valjaita ollenkaan, seinät oli aika matalia ja vinoja, ja sit oli sillai vähänniinko rappuset katossa, niissäki oli niitä kahvoja tms mitä pitkin pääsi kiipeileen. Katossa oli kans yks palkki tms missä saatto kiivetä. Ei kyl itellä riittäny käsivoimat ja vartalonhallinta roikkua siel katonrajassa, mut muutaman helpoimman radan pääsin läpi ja/tai kiivettyä ylös asti. Haluun kyl toistekki mennä
Pah, yrittää nuolla *ersettäPäivän hessu oli ylimielisen kohtelias. Ehtisikö Rouva Johtaja auttamaan tyhmää, kiitos Rouva Johtaja
Jep. Me mut ollaan siinä vaiheessa hiljaaSe 10 000. sivun korkkaus on varattu mulle
Se yrittää haastaa mua, käy tunteisiin olla jonkun eukon käskytettävänä. Ja mä taas jaksan oikein hyvin nakittaa sille paskimmat jutut koska työtahdista päätellen sillä on aikaa selvitellä sotkujaPah, yrittää nuolla *ersettä
Tai jotain
Tai on vaan *ittumaisen ärsyttävä.
Mullepas! Olen monta kertaa yrittänyt.Se 10 000. sivun korkkaus on varattu mulle
Ai juma nuo kuulostaa riipovilta nuo sun hessutPäivän hessu oli ylimielisen kohtelias. Ehtisikö Rouva Johtaja auttamaan tyhmää, kiitos Rouva Johtaja
Niin varmaan molempiinSe yrittää haastaa mua, käy tunteisiin olla jonkun eukon käskytettävänä. Ja mä taas jaksan oikein hyvin nakittaa sille paskimmat jutut koska työtahdista päätellen sillä on aikaa selvitellä sotkuja
Suurin osa hessuista on äärimmäisen mukavia ja motivoituneita mutta muutama on piikkeinä perseessä
Bitch laittaa ojennukseenAi juma nuo kuulostaa riipovilta nuo sun hessut
No jos "tappeleen" aletaan niin mulleMullepas! Olen monta kertaa yrittänyt.
JaahasOn mutten ole jaksanu käyttää
Mihin?Se olis enää kolme yötä
Purasen sua nännistä jos korkkaat senMullepas! Olen monta kertaa yrittänyt.
Noita kolmea ottaa myös päähän että mä en lähde henkilökohtaisuuksiin enkä riidanhaastamiseen mukaan vaan hoidan kaiken pakollisen kanssakäymisen ihan kuten muidenkin kanssaBitch laittaa ojennukseen
Tuo on hyvä ja oikeinNoita kolmea ottaa myös päähän että mä en lähde henkilökohtaisuuksiin enkä riidanhaastamiseen mukaan vaan hoidan kaiken pakollisen kanssakäymisen ihan kuten muidenkin kanssa
Mää puolestani tuun kattoon catfighttia, otan tsihiä ja popparit messiinNo jos "tappeleen" aletaan niin mulle
Mä puren sun munaa.Purasen sua nännistä jos korkkaat sen
Ekat ekan näkemisen jälkeen