The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Se oli kyl hauskaa. Tuol ei ollu valjaita ollenkaan, seinät oli aika matalia ja vinoja, ja sit oli sillai vähänniinko rappuset katossa, niissäki oli niitä kahvoja tms mitä pitkin pääsi kiipeileen. Katossa oli kans yks palkki tms missä saatto kiivetä. Ei kyl itellä riittäny käsivoimat ja vartalonhallinta roikkua siel katonrajassa, mut muutaman helpoimman radan pääsin läpi ja/tai kiivettyä ylös asti. Haluun kyl toistekki mennä :)
Joo, ei ole koskaan tullut kokeiltua millaista olisi :)
 
Pah, yrittää nuolla *ersettä :D
Tai jotain :D

Tai on vaan *ittumaisen ärsyttävä.
Se yrittää haastaa mua, käy tunteisiin olla jonkun eukon käskytettävänä. Ja mä taas jaksan oikein hyvin nakittaa sille paskimmat jutut koska työtahdista päätellen sillä on aikaa selvitellä sotkuja

Suurin osa hessuista on äärimmäisen mukavia ja motivoituneita mutta muutama on piikkeinä perseessä
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Se yrittää haastaa mua, käy tunteisiin olla jonkun eukon käskytettävänä. Ja mä taas jaksan oikein hyvin nakittaa sille paskimmat jutut koska työtahdista päätellen sillä on aikaa selvitellä sotkuja

Suurin osa hessuista on äärimmäisen mukavia ja motivoituneita mutta muutama on piikkeinä perseessä
Niin varmaan molempiin :D
Hyvä laittaa ruotuun (y)

Aina löytyy niiitä toisenlaisiakin.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä