The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tuo on oikeasti hyvin lutunen sylikissa. Saa kiltisti laitettua boksiin, leikattua kynnet jne. Suihkusta vain olimme eri mieltä. Miulla olisi pitänyt olla tissipanssari suojana :unsure:.
Ihan lapsena mulla oli kissa...
... et milloin vesihanan avasi niin ensin piti kissan antaa ottaa suihku.

... On mulla ollu myös nöfföländeri joka inhosi vettä. Vaik yleensä noi on niitä joita ei voi viedä uimarannan lähellekään, koska tulkitsevat kaikki vedessä olijat pelastettaviksi.

Vissiin omituiset otukset sopii mulle?
 
Ihan lapsena mulla oli kissa...
... et milloin vesihanan avasi niin ensin piti kissan antaa ottaa suihku.

... On mulla ollu myös nöfföländeri joka inhosi vettä. Vaik yleensä noi on niitä joita ei voi viedä uimarannan lähellekään, koska tulkitsevat kaikki vedessä olijat pelastettaviksi.

Vissiin omituiset otukset sopii mulle?
...Herra Tossavaista odotellessa :)(y)
 
Miulle sopisi joku heikun keikun ötökkä jatkoksi. Mie oon pistänyt muutenkin asiat vähän vinksin vonksin. Pistin hiusvärin uusiksi, lyhensin pituutta reilusti, sisustin vuoren uusiksi, työt vaihdoin uusiksi jne. Mitäs seuraavaksi keksisi? :LOL:
Eli siellä täydennetään miesvahvuutta seuraavaksi :)(y)

Ei sitä kannata nyt jarruja laitella ollenkaan, uudistukset on vain hyvästä ja vahvaa eteenpäin menoa ja heittäytymistä.

Että - heikun keikun ötökän kimppuun siitä :)!
 
Se on ihan pomminvarmaa, että mä tulen toimeen Herra Tossavaisen kanssa. Tykkään eläimistä ja ne useimmiten tietää sen.

Mut liiaksi ei kande itteensä luottaa. Yheltä koirakouluttajalta koira puri silmänräpäystä nopeammin molemmat kädet murskaksi ja onneksi vain kädet.
Eläin on villi luonteeltaan, vaikka kuinka olisi koulutettu ja sertifikaatteja tyrkkäis kilometritolkulla.

Varmasti koulutettua eläintä ei siis ole olemassakaan.

Nim. olin erottamassa "varmasti koulutettua" isokokoista schäfferiä oman koirani kimpusta - tyrkkäs isosti eläinlääkäriä
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä