The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Uhkaavasti vetää sohvalla x:nä selällään nytkin sohvalla. Olevinaan nukkuu. Lienee suunnittelee jo hyökkäystä :cautious:
Nääh...ei se tänään mitään tee..tsekkailee vain etukäteen että mikä paikka vois olla se mahdollinen ellei jopa hyvin potentiaalinen ja varteenotettava....hipistelynpaikka.

Juonikas se kattinen siellä on. Valioyksilö. Pitää huolen siitä, että sä ainakin yrität olla sen askeleen verran joten kuten peesissä.

Ei muuta kuin rapsuttamaan siitä mirriä.


...ja siis tarkotin sitä ketarat ojollansa olevaa kissaa siellä. Siis sitä eläintä. Sitä runsaasti karvaisempaa.

Joo. Sujuu taas tämä....:barefoot:
 
Kylpy saattoi viimeksi päättyä 6-0




Katin hyväksi :cautious:
Aikanaan piti viedä katti eläinlääkäriin. Ei varsinainen sylimisu vaik syliinkin joskus tuli. Vaan ihan navettakisu ja hyvä semmoinen.

Varustauduin hommaan nahkahanskoilla ja nahkatakilla.
Hommassa ei montaa sekuntia mennyt, mut ennen kuin katti oli kuljetusboxissa, niin mä olin joka paikasta verinaarmuilla. Kyllä, myös sieltä. Suojavarustukseni oli puutteellinen.

Kissan nopeus on asia josta MuhammadAli voi vain unelmoida.
 
Aikanaan piti viedä katti eläinlääkäriin. Ei varsinainen sylimisu vaik syliinkin joskus tuli. Vaan ihan navettakisu ja hyvä semmoinen.

Varustauduin hommaan nahkahanskoilla ja nahkatakilla.
Hommassa ei montaa sekuntia mennyt, mut ennen kuin katti oli kuljetusboxissa, niin mä olin joka paikasta verinaarmuilla. Kyllä, myös sieltä. Suojavarustukseni oli puutteellinen.

Kissan nopeus on asia josta MuhammadAli voi vain unelmoida.
Tuo on oikeasti hyvin lutunen sylikissa. Saa kiltisti laitettua boksiin, leikattua kynnet jne. Suihkusta vain olimme eri mieltä. Miulla olisi pitänyt olla tissipanssari suojana :unsure:.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
...mun oli kuulkaas ihan pakonpakko käydä pikaisesti parvekkeella piipahtamassa...ja ihastelemassa tätä iltakeliä :)

Sataa ihanasti ropottaen ja toi taivaaankansi on vaan niin kauniin näköinen - pilkottaa ihanaa hempeää sinistä mutta noi hassut pilvet ovat upeita, tummat pilvet joilla ihana utuinen purpurallinen reunushöttöisyys <3...

Jees, täällä mennään ihan iltahörhöksi sujuvasti, pöwwönä jo oonkin tässä kiitos alkuillan suihkuvisiitin :)
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe ja famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä