Boobabe
Viikonloppuna baarissa joku vanhempi rouva mulkoili mua ja miestä monta kertaa. Mikähän sillä oli?
Sohva.... Eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!- mä voin niiin hyvin kuvitella tuon tilanteen ja vallankin kissan ilmeen
..."..turkanen, kaikki nämä päivät multa on pimitetty tällainen nautinto...hmmm...tämä tietänee kyllä tilanteen tasoittamista...maiskismaiskis..missäs se olikaan tuon emännän lempi huivi/nahkalaukku/sohvan päällinenkin kelpaisi kynsimiseen...maiskismaiskis...nooo, katellaan...tätä vois olla saatavilla huomennakin..maiskis mumpsis...."...
ei paha ollenkaanTuosta hyvästä voisin napottaa anoen silmiin, tarjota tussua ja sanoa *wuf*
Happamia marjoja piparissaViikonloppuna baarissa joku vanhempi rouva mulkoili mua ja miestä monta kertaa. Mikähän sillä oli?
Vanhemman rouvan hapatusta. Minkäs teet, semmoiseen voi törmätä. Älä anna moisen häiritä omaa iltaasi vaan nautit siitä sun omasta hyvästä olostasi ja fiiliksestäViikonloppuna baarissa joku vanhempi rouva mulkoili mua ja miestä monta kertaa. Mikähän sillä oli?
Vemputetaanko persausta myöskinei paha ollenkaan
Tyrkkkää huomennakin sitä märkäherkkua. Suosittelen.Sohva.... Eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!
Se on ihan uusi. Vielä .
Aamuin illoin tungen kitusiin. Se on varma se .Tyrkkkää huomennakin sitä märkäherkkua. Suosittelen.
Oisit kysyny, nihViikonloppuna baarissa joku vanhempi rouva mulkoili mua ja miestä monta kertaa. Mikähän sillä oli?
KateellinenViikonloppuna baarissa joku vanhempi rouva mulkoili mua ja miestä monta kertaa. Mikähän sillä oli?
Sulla on nyt siellä missio, tässä sun taidot mitataan.Aamuin illoin tungen kitusiin. Se on varma se .
Niin, vieläSohva.... Eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!
Se on ihan uusi. Vielä .
Iltaa ihuna Majurinen ....se on hymy herkässä ja hampaatikin näemmä eli iltaannostus dosetista siis otettuILTAA
Kylpy saattoi viimeksi päättyä 6-0Sulla on nyt siellä missio, tässä sun taidot mitataan.
Vaakakupissa uuden sohvan kuosi vs. kissan aivoitukset
Lykkyä toivon. Todella. Isosti.
Jos vallan hankalaksi meinaa äityä ja heittäytyä niin sitten on kovempien otteiden vuoro.
Taikasauva ja luuta. Pettämätön yhdistelmä. Sekä uhkaus kylvyllä ja turkin trimmauksella.
Tyrkkkää huomennakin sitä märkäherkkua. Suosittelen.
Niin, vielä
Ja ehjä. Kynnet on niin kivoja teroittaa
Sillä oli oma mies.Kateellinen
Kannattaa
Kipittää heti leikkaamaan katin kynnet. Lyhyeksi!
..uulal laa...astetta haastavampi tapaus siis...no, sitten vaan selkeesti kiristyksen puolelle, jos katselee sohvaa sillä silmällä ja häntä ässänä liehuen.Kylpy saattoi viimeksi päättyä 6-0
Katin hyväksi
Ei kai se sitä katsoSillä oli oma mies.
Hahaaa ...mä hihittelin tolle sanalle täällä jo hyvän tovin...tää näppis heittelee täältä tulemaan vaikka ja mitä, mä vaan oon tässä sen välikappaleena