..tossa voi olla sitten semmoista pikkiriikkistä inkontinenssivaaraa olemassa...että...mieti tuota siirtoa tarkkaan.
Kipittää heti leikkaamaan katin kynnet. Lyhyeksi!
..tossa voi olla sitten semmoista pikkiriikkistä inkontinenssivaaraa olemassa...että...mieti tuota siirtoa tarkkaan.
Kipittää heti leikkaamaan katin kynnet. Lyhyeksi!
Uhkaavasti vetää sohvalla x:nä selällään nytkin. Olevinaan nukkuu. Lienee suunnittelee jo hyökkäystä..uulal laa...astetta haastavampi tapaus siis...no, sitten vaan selkeesti kiristyksen puolelle, jos katselee sohvaa sillä silmällä ja häntä ässänä liehuen.
Märkäruoka ja sen puute. Mietis sitä.
Unikuvia *pus*Jospa sitä menisi nukkumaan. Öitä!
Olis pitänyt kysyä että mitä kyttäilee.Oisit kysyny, nih
Näppikset on välillä kummallisiaHahaaa ...mä hihittelin tolle sanalle täällä jo hyvän tovin...tää näppis heittelee täältä tulemaan vaikka ja mitä, mä vaan oon tässä sen välikappaleena
Nyt jo
miauuu.. tahtoo märkäherkkua..
Nääh...ei se tänään mitään tee..tsekkailee vain etukäteen että mikä paikka vois olla se mahdollinen ellei jopa hyvin potentiaalinen ja varteenotettava....hipistelynpaikka.Uhkaavasti vetää sohvalla x:nä selällään nytkin sohvalla. Olevinaan nukkuu. Lienee suunnittelee jo hyökkäystä
Joo, menee kyllä toisinaan aika paljon ton värkin piikkiin nää meikäläisenkin jotkut hajatelmat...Näppikset on välillä kummallisia
Siitä se ajatus sitten lähtiJoo, menee kyllä toisinaan aika paljon ton värkin piikkiin nää meikäläisenkin jotkut hajatelmat...
VärkinJoo, menee kyllä toisinaan aika paljon ton värkin piikkiin nää meikäläisenkin jotkut hajatelmat...
..jaa....no katos...kone käy kuumana, minkäs mä sille voinSiitä se ajatus sitten lähti
No ole nyt sinäkin siellä...tarvii ollenkaan vislailla siellä...peruslukemille se nättinen nassunen, ollaan totisten asioitten äärellä.Värkin
..jaa....no katos...kone käy kuumana, minkäs mä sille voin
Suu on suorastaan luotisuorana. Nih .No ole nyt sinäkin siellä...tarvii ollenkaan vislailla siellä...peruslukemille se nättinen nassunen, ollaan totisten asioitten äärellä.
Melkein, melkein tyrkkäis hiljentymistä...
Joo. Nää on tämmösiä hyvin hyvin uniikkeja vempaimia...joita annetaan sitten tämmösten hattarallisten käyttöön, jotka muutoinkin ovat pulassa kaikenmaailman värkkien kanssa...mukamas helpottamaan elämää...
Joku erikoisennakoiva kirjoitin siellä
Aikanaan piti viedä katti eläinlääkäriin. Ei varsinainen sylimisu vaik syliinkin joskus tuli. Vaan ihan navettakisu ja hyvä semmoinen.Kylpy saattoi viimeksi päättyä 6-0
Katin hyväksi
..kait toi huulien pureminen jo jossain tuntuu ja hartiatkin rytkyy siellä siihen malliin että ei luulis olevan jäykistelyitä ja kolotuksia niin missään...että annas vaan vapauta sen naurunremakan sielläSuu on suorastaan luotisuorana. Nih .
Tuo on oikeasti hyvin lutunen sylikissa. Saa kiltisti laitettua boksiin, leikattua kynnet jne. Suihkusta vain olimme eri mieltä. Miulla olisi pitänyt olla tissipanssari suojana .Aikanaan piti viedä katti eläinlääkäriin. Ei varsinainen sylimisu vaik syliinkin joskus tuli. Vaan ihan navettakisu ja hyvä semmoinen.
Varustauduin hommaan nahkahanskoilla ja nahkatakilla.
Hommassa ei montaa sekuntia mennyt, mut ennen kuin katti oli kuljetusboxissa, niin mä olin joka paikasta verinaarmuilla. Kyllä, myös sieltä. Suojavarustukseni oli puutteellinen.
Kissan nopeus on asia josta MuhammadAli voi vain unelmoida.
en oo koskaan ollu vääryyttä vastaanVemputetaanko persausta myöskin
Joo. Nää on tämmösiä hyvin hyvin uniikkeja vempaimia...joita annetaan sitten tämmösten hattarallisten käyttöön, jotka muutoinkin ovat pulassa kaikenmaailman värkkien kanssa...mukamas helpottamaan elämää...
Varmaan jonkun savolaisen tekemä