The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Niinhän siinä onkin. Niistä ei niin paljoa vaan puhuta.
Eikä noista mitä isot rinnat saattavat tuoda tullessaan.
Ja eihän ne nyt oikein luonnillisetkaan ole. Riippuen toki minkä kokoiset laittaa mutta kuitenkaan ei siltikään.
Onko niissä edes pahammin tuntoakaan enää. Tai sitä samaa mitä ennen leikkausta.

Monien rintoja myös raskaudet ja imetykset muuttavat.
...ja kroppa nyt muuttuu muutenkin iän myötä, mutta sitä omaa kehoaan vaan pitäis tajuta rakastaa isosti :).

Joka päivä ja joka hetki. Itellensä pitäs pitää puhe, että heiii, mä oon tänäänkin ihan hiien mahtava tyyppi ja tämmösenään, tämän näköisenä ja oloisena se paras :).
 
...ja kroppa nyt muuttuu muutenkin iän myötä, mutta sitä omaa kehoaan vaan pitäis tajuta rakastaa isosti :).

Joka päivä ja joka hetki. Itellensä pitäs pitää puhe, että heiii, mä oon tänäänkin ihan hiien mahtava tyyppi ja tämmösenään, tämän näköisenä ja oloisena se paras :).
Niinhän se tekee.

Ja puhua noista samoista asioista myös lapsille. Kaikki mikä ei ole luonnollista luojan luomaa on keinotekoista.
 
Niinhän se tekee.

Ja puhua noista samoista asioista myös lapsille. Kaikki mikä ei ole luonnollista luojan luomaa on keinotekoista.
Siinä sitä mieluisaa työtä tavallaan onkin, että saa lapselleen sanoa kuinka mahtava ja upea ihminen ja persoona hän onkaan :). Ja olla aidosti mukana riemuitsemassa pienen kasvamista ja kehittymistä ja saavutuksiaan ja kokemuksiaan...ja että osaisi antaa niitä eväitä ja sitä rohkeutta ennen kaikkea olla omana itsenään ihan missä tilanteessa vain :). Kasvattaa sitä itseluottamustaan ja olla omalta osaltaan aukaisemassa niitä silmiä ja pientä sydäntä siihen tietoon, että niin hän kuin kuka tahansa muukin on tärkeä aina, tuollaisenaan :)
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ ja famipala
Siinä sitä mieluisaa työtä tavallaan onkin, että saa lapselleen sanoa kuinka mahtava ja upea ihminen ja persoona hän onkaan :). Ja olla aidosti mukana riemuitsemassa pienen kasvamista ja kehittymistä ja saavutuksiaan ja kokemuksiaan...ja että osaisi antaa niitä eväitä ja sitä rohkeutta ennen kaikkea olla omana itsenään ihan missä tilanteessa vain :). Kasvattaa sitä itseluottamustaan ja olla omalta osaltaan aukaisemassa niitä silmiä ja pientä sydäntä siihen tietoon, että niin hän kuin kuka tahansa muukin on tärkeä aina, tuollaisenaan :)
Juurikin noin :)
 
Niinhän siinä onkin. Niistä ei niin paljoa vaan puhuta.
Eikä noista mitä isot rinnat saattavat tuoda tullessaan.
Ja eihän ne nyt oikein luonnillisetkaan ole. Riippuen toki minkä kokoiset laittaa mutta kuitenkaan ei siltikään.
Onko niissä edes pahammin tuntoakaan enää. Tai sitä samaa mitä ennen leikkausta.

Monien rintoja myös raskaudet ja imetykset muuttavat.
Miehenä olen taatusti kiinnostunut tisseistä. Etenkin jos ne on kiinni rungossa jossa on kiva peppu ja selkärangan yläpäässä on kiinnostavaa.

Ne tissit kelpaa taatusti just semmoisina kuin ne on.

On helpompi ja halvempi vaihtaa mies kuin lähteä plastiikkakirurgille jos eivät kelpaa.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
vierailija
Heiii, kello on jo ihan älyttömyyksiä :)...mä lähden unikuviani kattomaan :)
Kauniita unia sulle ja nuku hyvin :) *pus*
Varokaa:
VÄLTTÄKÄÄ LIIALLISTA IMUTTELUA
Poikapöpöt (lat. Puerbakterius Maskulinius) ovat yksi kuudesta eliökunnan kunnasta. Poikabakteerit ovat esitumallisia mikrobeja joilla ei ole tumakoteloa, ja niiltä puuttuvat useat soluelimet. Ne ovat evolutiivisesti hyvin vanhoja eliöitä. Niitä elää kaikkialla niin poikaystävässä, veljessä kuin isässäkin. Poikapöpöt elävät loisina muissa eliöissä ja ovat siten haitallisia, mutta jotkut niistä ovat hyödyllisiä tai jopa välttämättömiä kantajalleen.

Poikapöpöjen eli poikabakteerien liiallinen saanti voi olla hengelle vaarallista tai jopa tappavaa
Poikapöpöjen yleisin tarttumismuoto on syljen välityksellä, jolloin poikapöpöt tarttuvat suuhun tulleesta ylimääräisestä syljestä suun limakalvoille (usein suutelu/pussailun tuloksena). Tutkimukset osoittavat että seurustelu-/seksikumppanit yms. ovat poikapöpöjen levittämisen takana. Suurin poikapöpöille altistuva ryhmä ovat naiset, sillä poikapöpöt eivät yleensä siirry pojalta pojalle mutta poikkeustapauksia löytyy.
 
vierailija
Miehenä olen taatusti kiinnostunut tisseistä. Etenkin jos ne on kiinni rungossa jossa on kiva peppu ja selkärangan yläpäässä on kiinnostavaa.

Ne tissit kelpaa taatusti just semmoisina kuin ne on.

On helpompi ja halvempi vaihtaa mies kuin lähteä plastiikkakirurgille jos eivät kelpaa.
Joo kelepaa ne mut kyllähän tommoiset isot terhakat kelepaa paremmin.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Isot 715517 on varmaan kivat katsella mutta kantajalleen ne ei välttämättä ole kivat. Painaa ryhtiä kumaraan, haittaa liikkumista ja aiheuttaa selkä- ja hartiavaivoja. Puhumattakaan siitä ettei hyvin istuvia vaatteita löydy mistään
En muistaakseni maininnut mitään koosta?

Pienet on silmänruokana parempaa kuin isot. Mielestäni. Ja vaikka kuinka Peppini löytäisin, niin en tahdo tulla sokeaksi joka ei näe naiskauneutta ympärillään.

Ja Peppiys on korvienvälijuttu. Tisseillä, pepulla tai hiustenvärillä ei ole mitään merkitystä.
 
En muistaakseni maininnut mitään koosta?

Pienet on silmänruokana parempaa kuin isot. Mielestäni. Ja vaikka kuinka Peppini löytäisin, niin en tahdo tulla sokeaksi joka ei näe naiskauneutta ympärillään.

Ja Peppiys on korvienvälijuttu. Tisseillä, pepulla tai hiustenvärillä ei ole mitään merkitystä.
Eikäkö jossain tuolla oli puhetta isoista daisareista
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä