The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Boobabe
Mä en sua piikitellyt,en tajua miksi fami sellaista väittää, se että siinä ei nyt ollut jotain :D hymiötä niin ei tarkottanut että olis ollut piikittelyä. Mä nyt aina heittelen näitä panojuttuja,se kuuluu mun tyyliini. Mutta jos nyt susta tuntuu että se oli pahasti sanottu niin pyydän anteeksi,se ei ollut tarkoitus. kummallakin meistä ollut näitä panojuttuja aina mielenpäällä,sitä eikai kukaan voi kiistää että heitellään aina kaikkea kaksimielisiä juttuja.
Ihan samallalailla kuin itse toivon löytäväni jotain oikeasti vakavaa niin toivon sitä sullekin.
Ei ollut pahasti sanottu. Pientä töksäyttelyä. Olisit laittanut hymiön perään. :)
 
Mä en sua piikitellyt,en tajua miksi fami sellaista väittää, se että siinä ei nyt ollut jotain :D hymiötä niin ei tarkottanut että olis ollut piikittelyä. Mä nyt aina heittelen näitä panojuttuja,se kuuluu mun tyyliini. Mutta jos nyt susta tuntuu että se oli pahasti sanottu niin pyydän anteeksi,se ei ollut tarkoitus. kummallakin meistä ollut näitä panojuttuja aina mielenpäällä,sitä eikai kukaan voi kiistää että heitellään aina kaikkea kaksimielisiä juttuja.
Ihan samallalailla kuin itse toivon löytäväni jotain oikeasti vakavaa niin toivon sitä sullekin.
Samoin itse pyydän sinulta anteeksi jos olen ymmärtänyt väärin.
Välillä vaan tullut sellainen tunne, en tiedä miksi.
 
Totakin mä kutsun kotielämäksi.

Tutun nenän tuhina tai gauhee kuorsaus suurinpiirtein sovittuna aikana. Muksut möykkää, koirat haukkuu ja karavaani kulkee.

Tää poikamiesäijän näennäinen vapaus on perseestä.

Koskaan, missään suhteessa mua ei o kahlehdittu mitenkään. Eikä tarvitse. Mut nyt kun olen vapaa olemaan tekemään ja menemään miten lystää, niin minut on kahlehdittu tähän nukkumaluukkuun.
...tuota...ei sua kukaan ole kahlehtimassa siihen nukkumaluukkuusi *halaa*, ei kukaan muu kuin sinä itse. Elämä on ulkona, siellä missä on ihmisiä ja ääntä ja liikettä ja iloa ja hymyjä ja askeleita :). Eihän sun siellä nukkumaluukussasi tarvitse olla yhtään sen kauempaa kuin itse viihdyt - astu ulos ovesta ja ole ulkona katsomassa elämää, ei se suinkaan vähennä sitä haluamaasi - mitä sitäkin menisin kyseenalaistamaan - erakkoravun elämää jos vaikka istuisit penkille ja katsoisit ympärilläsi olevaa elämää :). Sitä tiiä, miten se ottaisi sinutkin otteeseensa ja näyttäisi pieniä mutta tärkeitä asioita, joihin tarttua.

Ihmisten keskellä liikkuessa ajatuksetkin vaeltavat ja siinä elämisen sykkeessä on aika helppoakin toisinaan lähteä tapailemaan rytmiä ja sanoja ja tekemään huomioita, havaintoja, jotka osatessaan maalaa esiin....:)

Pienillä annoksilla, AaKoo, sinne ulos ja liikkeeseen. Aina on kuitenkin hyvä tietää, että on olemassa paikka minne voi ja saa mennä olemaan ja keräämään lisävoimia :)
 
Mielestäni oot ymmärtänyt väärin.Täällä jauhetaan niiin asiaa kuin paskaa ei sitä jokasta sanaa tai hymiötä tule mietittyä aina loppuun asti,en sun tuntemuksille kuitenkaan mitään voi ,ne on sun tuntemuksia.
Eipä siinä sitten enää mitään :)
Kuten eilenkin laitoin että voin olla väärässäkin.

Ja monestihan joku kirjoitus voidaan ymmärtää väärin, erilaista kuitenkin kirjoittamalla sanoa jotain kuin puhumalla. Noin yleensäkin
Tarkoitan nyt jokaista ketjua ja palstaa, en vain tätä. Sama juttuhan se on joissain esim tekstareissa.

Anteksi pyysin kun väärässä olin.
 
Eipä siinä sitten enää mitään :)
Kuten eilenkin laitoin että voin olla väärässäkin.

Ja monestihan joku kirjoitus voidaan ymmärtää väärin, erilaista kuitenkin kirjoittamalla sanoa jotain kuin puhumalla. Noin yleensäkin
Tarkoitan nyt jokaista ketjua ja palstaa, en vain tätä. Sama juttuhan se on joissain esim tekstareissa.

Anteksi pyysin kun väärässä olin.
Ok,asia piffi.
Ja laitan tähän nyt tän hymiön ettei tuu väärinymmärryksiä piffin kanssa :)
 
Ei morjens vaan tämän päivän avautumisen kanssa :)..onhan taas niin hidasta ja tahmatassuista että tää menee samalla hiukan patituksen mutta myös naureskelun puolelle...

No, ruokaa oon saanut toisella kädellä tehdyksi, vielä kun väsään salaatit valmiiksi niin kohta vois lähteä tsekkaamaan, että mitenkä kaukaa ipanoita tavoittelenkaan - keskimmäinen on omilla juoksuillansa ja tirpana naapurissa ja esikoinen on mulla tässä pulinamestarina :)


Lenkille on päästävä kohta ja pian - vaikka kuolema taitaa kyllä tulla :D, mä oon...viis päivää ollut ihan holtittomana ja vaan rötväillyt ja rentoreiskaillut :), tarpeeseen toki ovat tulleet moiset rötväilyt mutta oivoivoivoi :D...jotenkin tuntuu että se on se ja sama millä menen, fillarilla vai näillä koipeliinilla, niin ärriä voi löytyä kässäristä runsaasti sekä sitä palautumisen tuskaa :D

Mutta on menetävä, mä niin ootan sitä että saan tätä alati kasvavaa levottomuutta mennä pureksimaan tonne ulos...
 
vierailija
Älä suotta, tätä kotielämää jatkuu kaksi päivää. Keskiviikkona mennään katsomaan AC/DC:ta, minä palaan Stadiin ja ukkokulta lähtee Ouluun.
AC/DC-rumpali vapautettu takuita vastaan – pidätyksen syy selvisi - Viihde - MTV.fi
Rudd ei ole mukana AC/DC:n Rock or bust -kiertueen kokoonpanossa. Suomeen tiistaina esiintymään tuleva bändi on käyttänyt Ruddin tilalla walesilaista rumpalia Chris Sladea.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä