The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenii!

Vähän takkuisempi aamu. Vatsa protestoi. Eilen kiskoin melkein koko paketillisen Wienernougateja, parinsadan gramman pihvin oikein voissa uitto-pika-paistettuna ja sit vielä aika annoksen kermaperunoita. Tai ehkä tää onkin kalorien kosto... :sick:

Mutta kivaa päivää kaikille kuitenkin!
 
Huomenii!

Vähän takkuisempi aamu. Vatsa protestoi. Eilen kiskoin melkein koko paketillisen Wienernougateja, parinsadan gramman pihvin oikein voissa uitto-pika-paistettuna ja sit vielä aika annoksen kermaperunoita. Tai ehkä tää onkin kalorien kosto... :sick:

Mutta kivaa päivää kaikille kuitenkin!
Huomenta.

Syödä pitää ja vatsa saa sen luvan kestää.
Ei papin hommistakaan tu mitään jos masu ei kestä kahvia... mut kukaan ei pysty elämään kahvilla.

Matemaattisesti ajatellen... ruoka on keskimäärin lähempänä sydäntä kuin omat munat.
 
Huomenta!

Hessuhelvetti kutsuu taas, hauskaa päivää kaikille!

Ei tarvinnut katsoa onko ukkokullan auto ilmestynyt pihalle, sen verran kotoisa kuorsaus kaikuu
 
Viimeksi muokattu:
Älä suotta, tätä kotielämää jatkuu kaksi päivää. Keskiviikkona mennään katsomaan AC/DC:ta, minä palaan Stadiin ja ukkokulta lähtee Ouluun.
Totakin mä kutsun kotielämäksi.

Tutun nenän tuhina tai gauhee kuorsaus suurinpiirtein sovittuna aikana. Muksut möykkää, koirat haukkuu ja karavaani kulkee.

Tää poikamiesäijän näennäinen vapaus on perseestä.

Koskaan, missään suhteessa mua ei o kahlehdittu mitenkään. Eikä tarvitse. Mut nyt kun olen vapaa olemaan tekemään ja menemään miten lystää, niin minut on kahlehdittu tähän nukkumaluukkuun.
 
IhQ
Huomenta!

Vapaapäivä, tässä heräilen tyttöjeni kanssa :D
Katsotaan Lucky Luke-piirrettyä nauhalta..mie oottelen kahvia..

Niin ja mietitään että mitähän tämän päivän ohjelmassa olis :)
 
Ainii.

Aikanaan kun kiersin eurooppaa, niin en muista missä, mut en viittiny jäädä hotellin baariin. Kävelin vissiin kaks korttelia, niin löytyi sopivasti pubin näköinen janoni kohdalla.

Olin saanu tuopin, niin tarjoilijatar tuli mulle sanomaan, että nyt mun pitäis tilata myös nainen??? Mikään ei viitannut ilotaloon, mut semmoinen se vissiin oli. Ja tarjoilijatar sanoi mulle, et jos en äkkiä tilaa naista niin Börje suuttuu.

Mä sanoin, et täs ny on varmasti joku väärinymmärrys, mut jos en saa juoda maksamaani kaljaa rauhassa, niin Börje aseenkannattajineen lentää ulos lähimmästä aukosta, joka ei välttämätä ole ovi.

Suomi on aika hyvä kieli. Sitä jotenkin uskotaan vaik ei osais.

Hotellikuolemasta kärsivällä on ikävä kotiin. Ei vieraisiin.
 
...huomentapäivää :)! Mä oon tehnyt ylösnousemusta jo piiitkäään :D, ipanat antoivat mun ketturoida aamulla kaikessa rauhassa ja herätellä itteäni pitemmän kaavan kautta...ja taisin sitten jossain höttöshorteessakin vielä mennä viipymään ja vasta nyt oon pystyssä :D...päivä jo kiitänyt eteenpäin vaikka ja miten ja mä oon ihan hattarana :D

Esikoinen mulle hirnuu, kun ite on jo syönyt aamupalansa ja tehnyt aamutoimensa, että nyt onkin äiti se viimeinen kuppelehtija ja univermeissään hyppijä :D...jees, tais tulla mun unet tarpeeseen sekä toi aamuinen toooodella hidas käynnistys :)

Uuusi viikko heiiiii, se on maanantai ja aurinko paistaa ja jälleen edessä vaikka ja mitä hienoo ja taatusti yllätyksellistä :)!

Se pukkaa aamuteetä - löysinkin aivan ihanaa, niin mulle tehtyä vihreetä teetä; se maistuu kirsikalle ja vaniljalle :), mmmmmm - ja puuroa, enköhän nuilla herää ja saa tämän pöwwön toimimaan :)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala ja IhQ
Just kattelin... ties kuinka monennen kerran "Elämä on ihanaa".

Tarinan kulku olis erilainen jos Nicholson olis persaukinen esikoiskirjaa yrittävä ja Hunt olis tähtikirkas laulaja. Mut he sais toisensa.

Miljoonat tai ulkonäkö ei hirveesti auta rakkauteen.
Oi, toi on jotenkin niin hieno elokuva :)...

Ja joo, rakkaus ei katso, mitä lompakosta löytyy saati että millainen kroppa ja kasvot on. Se kun on, ressukka, onnellisen sokea :) - onneksi - ja painottaa aivan muita asioita. Kaksi kaunista sydäntä ja sielua kun kohtaavat, niin kaikki muuta asiat ovatkin sivuseikkoja :).

Sykkii se sydän sillä rentullakin ja kaipaa se muutoin ehkä eksyksissä oleva keijukainenkin sitä rakkautta :)
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Mä olen tottunut siihen.

Mut asiasta vielä jotakin. Ei ollut pelkkä panemista. Oli meillä muutakin tekemistä. :)
Jos joku on kiihkeä niin ei se tarkoita jatkuvaa panemista kuitenkaan.
Mä en sua piikitellyt,en tajua miksi fami sellaista väittää, se että siinä ei nyt ollut jotain :D hymiötä niin ei tarkottanut että olis ollut piikittelyä. Mä nyt aina heittelen näitä panojuttuja,se kuuluu mun tyyliini. Mutta jos nyt susta tuntuu että se oli pahasti sanottu niin pyydän anteeksi,se ei ollut tarkoitus. kummallakin meistä ollut näitä panojuttuja aina mielenpäällä,sitä eikai kukaan voi kiistää että heitellään aina kaikkea kaksimielisiä juttuja.
Ihan samallalailla kuin itse toivon löytäväni jotain oikeasti vakavaa niin toivon sitä sullekin.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä