no siis just tollasii...diksuhan se tossa jo sanokin et olis niitä.
Mut nyt...menin jo nukkuu.
Mut nyt...menin jo nukkuu.
Kirsisääskiä, eivät tehe immeiselle mittään.En mää tiedä mitä ne on..sellasia ällöttäviä pitkäkinttuja.
Huomenta.Huomenii!
Vähän takkuisempi aamu. Vatsa protestoi. Eilen kiskoin melkein koko paketillisen Wienernougateja, parinsadan gramman pihvin oikein voissa uitto-pika-paistettuna ja sit vielä aika annoksen kermaperunoita. Tai ehkä tää onkin kalorien kosto...
Mutta kivaa päivää kaikille kuitenkin!
Tommoista mä kutsun "kotielämäksi".Huomenta!
Ei tarvinnut katsoa onko ukkokullan auto ilmestynyt pihalle, sen verran kotoisa kuorsaus kaikuu
Älä suotta, tätä kotielämää jatkuu kaksi päivää. Keskiviikkona mennään katsomaan AC/DC:ta, minä palaan Stadiin ja ukkokulta lähtee Ouluun.Tommoista mä kutsun "kotielämäksi".
Kadehtisin jos olisin luonteeltani kadehtivainen.
Totakin mä kutsun kotielämäksi.Älä suotta, tätä kotielämää jatkuu kaksi päivää. Keskiviikkona mennään katsomaan AC/DC:ta, minä palaan Stadiin ja ukkokulta lähtee Ouluun.
Jojoko majuri nielas aamulääkkeet
aha
Noh, sopivasti tiukkana nutturapäänä esiinnyt taasHuomenta!
Hessuhelvetti kutsuu taas, hauskaa päivää kaikille!
Ei tarvinnut katsoa onko ukkokullan auto ilmestynyt pihalle, sen verran kotoisa kuorsaus kaikuu
Mä olen tottunut siihen.Tuntuu että aika monesti piikittelet booballe.
Oi, toi on jotenkin niin hieno elokuva ...Just kattelin... ties kuinka monennen kerran "Elämä on ihanaa".
Tarinan kulku olis erilainen jos Nicholson olis persaukinen esikoiskirjaa yrittävä ja Hunt olis tähtikirkas laulaja. Mut he sais toisensa.
Miljoonat tai ulkonäkö ei hirveesti auta rakkauteen.
Mä en sua piikitellyt,en tajua miksi fami sellaista väittää, se että siinä ei nyt ollut jotain hymiötä niin ei tarkottanut että olis ollut piikittelyä. Mä nyt aina heittelen näitä panojuttuja,se kuuluu mun tyyliini. Mutta jos nyt susta tuntuu että se oli pahasti sanottu niin pyydän anteeksi,se ei ollut tarkoitus. kummallakin meistä ollut näitä panojuttuja aina mielenpäällä,sitä eikai kukaan voi kiistää että heitellään aina kaikkea kaksimielisiä juttuja.Mä olen tottunut siihen.
Mut asiasta vielä jotakin. Ei ollut pelkkä panemista. Oli meillä muutakin tekemistä.
Jos joku on kiihkeä niin ei se tarkoita jatkuvaa panemista kuitenkaan.