The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
..se on toi kylmä ja kovin raadollinen muotiteollisuus omine kummallisine ihmiskroppa määritelmineen ja ihanteineen, mitkä sotkevat sitten kaikkien ajattelutapaa. Että pitäis olla jossain tietyssä muotissa, jotta "kelpaa".

Ja hössötetään miestenkin ulkonäöstä mutta - mulla on jotenkin semmoinen kuva, että miehet osaavat olla tuon asian edessä ja kanssa niin rentoina kuitenkin, paljon hyväksyvämpinä kuin naiset.

Mutta luojan kiitos, me ollaan kaikki erilaisia ja eri näköisiä :)! Ja - jokainen on kaunis/komea :). Ulkonäkö on niin toisarvoista kuitenkin pitemmän päälle, sisin ratkaisee isosti - mitä sieltä löytyy ja miten arvostaa itseään sekä muita. Se, että viihtyy itsessään, miten sinut on itsensä kanssa - ja sen kroppansa - näkyy ulospäin puhtaana kauneutena ja elämän ilona :). Se on kaunista katseltavaa :)
Näinhän tuo menee :)
 
..se on toi kylmä ja kovin raadollinen muotiteollisuus omine kummallisine ihmiskroppa määritelmineen ja ihanteineen, mitkä sotkevat sitten kaikkien ajattelutapaa. Että pitäis olla jossain tietyssä muotissa, jotta "kelpaa".

Ja hössötetään miestenkin ulkonäöstä mutta -
Mulla on semmoinen käsitys, et "muotiteollisuuden" luo muutama jonka mielestä ihmisen pitäis näyttää vaateripustimelta.

Itse en semmoiseen ryhdy.

Vielä hassumpaa olis nähdä jos muotisuunnittelija edes yrittäisi muokata Peppiä tahtomaansa muottiin. Mä vaan kysyisin, et "mitä liput maksaa".
 
Mulla on semmoinen käsitys, et "muotiteollisuuden" luo muutama jonka mielestä ihmisen pitäis näyttää vaateripustimelta.

Itse en semmoiseen ryhdy.

Vielä hassumpaa olis nähdä jos muotisuunnittelija edes yrittäisi muokata Peppiä tahtomaansa muottiin. Mä vaan kysyisin, et "mitä liput maksaa".
..eihän siellä sen "alkuperäisen idean" takana tarviikaan olla kuin muutaman hassun ihmisen, kun se saa jo kannatusta juurikin median silmissä ja siten myös sitä "painovoimaa" muuallakin. Pyh, ei mua jaksa moinen kiinnostaa ollenkaan - ja ite asiassa yritän tätä omaa kolmikkoani kasvattaa siten, että arvostaisivat ja rakastasivat itseänsä juuri sellaisena kuin ovat, hyväksyisivät sen oman ihanan kokonaisuuspakkauksen :).

Edelleenkin - meistä jokainen on kaunis/komea :). Erilaisena juurikin se kiehtova ja mielenkiintoinen ja arvokas sellaisenaan :)
 
No laitoin viestin...tunti sitten eikä mitään oo kuulunut...yritän nyt aatella et se on jo nukkumassa kun tosi aikanen herätys...mutta ehkä se ei vaan vastaa mulle muuten. Nyt en sorru enempää....vastaa sitten joskus jotain,näkee sen viestin sitten aamulla jos ei nyt ole nähnyt vielä.
Voi sua hassua nyt siellä, koetapas rauhottua äläkä tosiaankaan lähde ylitulkitsemaan niin mitään, kun et tiiä toisen tilannetta :)*halaa*

Ja ihan varmasti vastaa viestiisi :).
 
Mulla on semmoinen käsitys, et "muotiteollisuuden" luo muutama jonka mielestä ihmisen pitäis näyttää vaateripustimelta.

Itse en semmoiseen ryhdy.

Vielä hassumpaa olis nähdä jos muotisuunnittelija edes yrittäisi muokata Peppiä tahtomaansa muottiin. Mä vaan kysyisin, et "mitä liput maksaa".
Mä oon vähän sitä mieltä, että jos maksan vaatteesta sen on syytä mukautua mun kroppaan eikä päinvastoin
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Voi sua hassua nyt siellä, koetapas rauhottua äläkä tosiaankaan lähde ylitulkitsemaan niin mitään, kun et tiiä toisen tilannetta :)*halaa*

Ja ihan varmasti vastaa viestiisi :).
No en mä epäile etteikö jossain vaiheessa vastais mutta se että mitä niin...tää homma täytyy selvitellä heti kun mahdollista,en mä kestä tälläsii.Mitä se musta haluaa?!? Argh!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä