Lehdethän niitä kanssa aika paljon "tekee" monelle.Noi naisten ulkonäköpaineet on asia jota ei miehen logiikalla koskaan voi ymmärtää.
Ne imettäneet 715517 on oikeesti kauniit jos mä sanon niin. Se ei o mielipide vaan asiantuntijalausunto.
kyyyllä miestenkin ulkonäöstä hössötetään, pitäs olla pitkä, komea, lihaksikas jnejneLehdethän niitä kanssa aika paljon "tekee" monelle.
Näin saat sitä ja näin saat tota sen ja sen naköiseksi.
Eipä miesten ulkonäöstä niin hössötetä.
Se on yksi asia josta pidän vanhenemisessa. Itse ainakin hyväksyn kroppani muutamine ylikiloineen, selluliitteineen, riippurintoineen ja leikkausarpineen. Voin hyvin nauttia hyvästä ruuasta ja liikkua koska se on hauskaa enkä siksi että oisi pakko muokata kroppa jonkun tietyn näköiseksiNoi naisten ulkonäköpaineet on asia jota ei miehen logiikalla koskaan voi ymmärtää.
Ne imettäneet 715517 on oikeesti kauniit jos mä sanon niin. Se ei o mielipide vaan asiantuntijalausunto.
Kävelin sinne kun on lyhyt matka.Meetkö bussilla vai junalla
- eli niin hyvää ja kivaa ja mahtavaa oli , good for you !Iltaa ja en malttanut käydä täällä.
Jos deittipalstoja uskoo ja miksi emme uskoisi, niin näinhän se on. Vaik mulla ei o koskaan ollut ilmoitusta deittipalstalla, että en varmaksi tiedä.kyyyllä miestenkin ulkonäöstä hössötetään, pitäs olla pitkä, komea, lihaksikas jnejne
Oli kivaa.- eli niin hyvää ja kivaa ja mahtavaa oli , good for you !
Mä en ole niin vaativa. Kunhan osaa kokata, on kunnollinen ja on munat.kyyyllä miestenkin ulkonäöstä hössötetään, pitäs olla pitkä, komea, lihaksikas jnejne
Että pelkäks panemiseks meni koko reissu? Onko siinä nyt ainesta parisuhteeseen vai onko vaan seksiin tarkotus?Olipa kiihkeä mies. Hyvä kun sain nukkua.
Ei pelkkää panemista. Yksi ilta grillattiin. On ainesta suhteeseen.Että pelkäks panemiseks meni koko reissu? Onko siinä nyt ainesta parisuhteeseen vai onko vaan seksiin tarkotus?
eli muuten panitte menemään, siinä välissä grillasitte kerran.Ei pelkkää panemista. Yksi ilta grillattiin. On ainesta suhteeseen.
aika hyvin jos kolme päivää yhessä ja yhtenä iltan muutaman tunnin grillaa....pitäähän siinä välissä tankata että jaksaa painaa taas ...eli muuten panitte menemään, siinä välissä grillasitte kerran.
Joo, välillä pitää syödä.eli muuten panitte menemään, siinä välissä grillasitte kerran.
..se on toi kylmä ja kovin raadollinen muotiteollisuus omine kummallisine ihmiskroppa määritelmineen ja ihanteineen, mitkä sotkevat sitten kaikkien ajattelutapaa. Että pitäis olla jossain tietyssä muotissa, jotta "kelpaa".Lehdethän niitä kanssa aika paljon "tekee" monelle.
Näin saat sitä ja näin saat tota sen ja sen naköiseksi.
Eipä miesten ulkonäöstä niin hössötetä.