The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Noi naisten ulkonäköpaineet on asia jota ei miehen logiikalla koskaan voi ymmärtää.

Ne imettäneet 715517 on oikeesti kauniit jos mä sanon niin. Se ei o mielipide vaan asiantuntijalausunto.
Lehdethän niitä kanssa aika paljon "tekee" monelle.
Näin saat sitä ja näin saat tota sen ja sen naköiseksi.

Eipä miesten ulkonäöstä niin hössötetä.
 
Noi naisten ulkonäköpaineet on asia jota ei miehen logiikalla koskaan voi ymmärtää.

Ne imettäneet 715517 on oikeesti kauniit jos mä sanon niin. Se ei o mielipide vaan asiantuntijalausunto.
Se on yksi asia josta pidän vanhenemisessa. Itse ainakin hyväksyn kroppani muutamine ylikiloineen, selluliitteineen, riippurintoineen ja leikkausarpineen. Voin hyvin nauttia hyvästä ruuasta ja liikkua koska se on hauskaa enkä siksi että oisi pakko muokata kroppa jonkun tietyn näköiseksi
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
kyyyllä miestenkin ulkonäöstä hössötetään, pitäs olla pitkä, komea, lihaksikas jnejne
Jos deittipalstoja uskoo ja miksi emme uskoisi, niin näinhän se on. Vaik mulla ei o koskaan ollut ilmoitusta deittipalstalla, että en varmaksi tiedä.

Ex- rouvakultani nyt vaan on vieläkin kaunotar. Mut ei hän mua sillä hurmannut. Tyhjäpään kämpälle en olisi koskaan edes pyrkinyt tai ainakin olisin kiirehtinyt aamulla pois.
 
Lehdethän niitä kanssa aika paljon "tekee" monelle.
Näin saat sitä ja näin saat tota sen ja sen naköiseksi.

Eipä miesten ulkonäöstä niin hössötetä.
..se on toi kylmä ja kovin raadollinen muotiteollisuus omine kummallisine ihmiskroppa määritelmineen ja ihanteineen, mitkä sotkevat sitten kaikkien ajattelutapaa. Että pitäis olla jossain tietyssä muotissa, jotta "kelpaa".

Ja hössötetään miestenkin ulkonäöstä mutta - mulla on jotenkin semmoinen kuva, että miehet osaavat olla tuon asian edessä ja kanssa niin rentoina kuitenkin, paljon hyväksyvämpinä kuin naiset.

Mutta luojan kiitos, me ollaan kaikki erilaisia ja eri näköisiä :)! Ja - jokainen on kaunis/komea :). Ulkonäkö on niin toisarvoista kuitenkin pitemmän päälle, sisin ratkaisee isosti - mitä sieltä löytyy ja miten arvostaa itseään sekä muita. Se, että viihtyy itsessään, miten sinut on itsensä kanssa - ja sen kroppansa - näkyy ulospäin puhtaana kauneutena ja elämän ilona :). Se on kaunista katseltavaa :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä