Majuriii ,eeeeeeeiiiiiiiiIltoo
Majuriii ,eeeeeeeiiiiiiiiIltoo
Häh?Majuriii ,eeeeiiiii
Strutsipihvi oli hyvää.Kenguru on hyvää, joskus kylässä maistanu
Ei siinä mitään tyrkytä jos kuulumisia kysyyNo ettei ahdistu ja aattele et oon joku hullu piinaaja En haluu tyrkyttää itteeni ja karkottaa näin...haluisin vaan tietää onko tässä aineksia muuhunkin kuin kaverijuttuun. Ja haluun antaa sille omaa tilaa kun tiedän että sillä alkaa huomenna työt.
..no kun toi sun avattares on ihan ällötyksen ihanan kamala . Mutta onneksipa me tiietään, että siellä on ihunallinen nallekarhunen kirjottamassa sekä parhaillaan hihittämässä ellei jopa hekottelemassa meijen reaktioille avattares johdosta ...senkin koijariHäh?
No mut ei sitä voi puhelimessa kysyy...kasvotusten se pitää kysyä ja se millon ehkä nähtäis niin ei mitään hajua nyt kun se alottaa työt ja sit sillä on niitä himskatin harrastuksia joka lähtöön.Ei siinä mitään tyrkytä jos kuulumisia kysyy
Ja itse ehkä haluaisin tietää missä mennään vai mennäänkö missään.
Mutta voithan jonkun viestin laittaaNo mut ei sitä voi puhelimessa kysyy...kasvotusten se pitää kysyä ja se millon ehkä nähtäis niin ei mitään hajua nyt kun se alottaa työt ja sit sillä on niitä himskatin harrastuksia joka lähtöön.
Aika hieno viisu ..tykkään ...ja jotenkin meni mulla myös nauruksi, sopi niin meikäläiselle ja kaikelle sattuneelle . Hyvä löytö
Mä tykkään ja, jotenkin toi soundi ja melodia on sellanen mistä mä tykkään Bongasin joskus spotifyn joltain valmiilta biisilistaltaAika hieno viisu ..tykkään ...ja jotenkin meni mulla myös nauruksi, sopi niin meikäläiselle ja kaikelle sattuneelle . Hyvä löytö
Jees, ihanan rauhallinen melodia ja toi ääni kyllä vaan kans puhutteli sanojen kanssa - toimii (..ja mä oon hassuna mm. pianoon, niin ..)Mä tykkään ja, jotenkin toi soundi ja melodia on sellanen mistä mä tykkään Bongasin joskus spotifyn joltain valmiilta biisilistalta
Ei ole oikein rantakelejäJäätelöä iltapalaksi En mene ikinä rannalle so who cares?
Ei kyllä, harmillista uimareiden puolesta.Ei ole oikein rantakelejä
Ja lasten.Ei kyllä, harmillista uimareiden puolesta.
Noi naisten ulkonäköpaineet on asia jota ei miehen logiikalla koskaan voi ymmärtää.Jäätelöä iltapalaksi En mene ikinä rannalle so who cares?